Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har fått noen form for bekreftelse på om den hvite versjonen blir sendt ut som normalt? Fikk en mail fra Netcom ang forhåndsbestilling, å de bekreftet at jeg kom til å være en av de første til å få telefonen når de sendte ut.

Jævla kjipt hvis all levering av telefonen blir forsinket. Man skulle tro at Netcom og Telenor har flest telefoner å sende ut.

Jeg fikk mail fra Lefdal med pakkesporing i dag, så min er ihvertfall underveis.

Så de sender ut i dag? Trodde alle hadde fri...

 

Ser at både Elkjøp og Lefdal påstår de har flere på lager nå, frister nesten å avbestille fra netshop, men tror ikke jeg er villig til å betale de 400kr ekstra for å få den litt før.

Lenke til kommentar

Noen som har fått noen form for bekreftelse på om den hvite versjonen blir sendt ut som normalt? Fikk en mail fra Netcom ang forhåndsbestilling, å de bekreftet at jeg kom til å være en av de første til å få telefonen når de sendte ut.

Jævla kjipt hvis all levering av telefonen blir forsinket. Man skulle tro at Netcom og Telenor har flest telefoner å sende ut.

Jeg fikk mail fra Lefdal med pakkesporing i dag, så min er ihvertfall underveis.

Så de sender ut i dag? Trodde alle hadde fri...

 

Ser at både Elkjøp og Lefdal påstår de har flere på lager nå, frister nesten å avbestille fra netshop, men tror ikke jeg er villig til å betale de 400kr ekstra for å få den litt før.

 

Vet ikke hvorfor jeg fikk beskjed i dag, men jeg vil tro det er kun meldt sending til posten foreløpig og at de fysisk sender den ut i morgen tidlig.

Lenke til kommentar

Noen som har fått noen form for bekreftelse på om den hvite versjonen blir sendt ut som normalt? Fikk en mail fra Netcom ang forhåndsbestilling, å de bekreftet at jeg kom til å være en av de første til å få telefonen når de sendte ut.

Jævla kjipt hvis all levering av telefonen blir forsinket. Man skulle tro at Netcom og Telenor har flest telefoner å sende ut.

Jeg fikk mail fra Lefdal med pakkesporing i dag, så min er ihvertfall underveis.

Så de sender ut i dag? Trodde alle hadde fri...

 

Ser at både Elkjøp og Lefdal påstår de har flere på lager nå, frister nesten å avbestille fra netshop, men tror ikke jeg er villig til å betale de 400kr ekstra for å få den litt før.

Jeg har tidligere merket at enkelte nettbutikker pakker også varer på søndager, og 2. pinsedag er vel som en "normal" søndag ellers. Uansett mottatt pakkesporing idag, så går ikke forsendelsen fra Lefdal før i morgen (normal postgang). Da tenker jeg at svært mange av de andre nettbutikkene også sender ut nye S3'er.

Lenke til kommentar

Hvor får man kjøpt orgnal? Hva mener dere om denne? http://www.amazon.co...=A2J28U7WM23SAM

Den går feil vei spør du etter min mening.

 

Lang leverings tid i fra amazon.co.uk - Order Number: xxx-4189698-xxxxxxx

1 item will be delivered to Raymond from Sunny Savers Ltd. Estimated delivery: 23 Jun 2012 - 4 July 2012 på den ene veska som jeg kjøper derfra

51fm4QwDc-L._SL500_AA300_.jpg

 

Usikker på om jeg kommer til å bruke flip case uansett, men kona har nesten samme type veske på sin(les min iPhone4), og den brukes alltid sammen med iPhone`en. Da har hun alltid kortene med seg. Som er et stort pluss.

 

MEN det kan og være negativt, om man mister mobilen, med kortene i...

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Fikk mail fra netonnet i dag:

 

Bäste kund,

 

Produkten i9300 Galaxy S3 Metalllic Blue beräknas preliminärt komma in i lager ca vecka 23

 

Om du undrar över något om din order når du oss på e-postadress [email protected] eller på telefon 033-488 488. Kom i så fall ihåg att ha ditt ordernummer till hands.

 

Önskar dig en trevlig dag!

Lenke til kommentar

En ting jeg tenkte på. Om butikken får blå i morgen, hvor trugt er det å ta denne?? Pga produksjonsproblemene så kan det jo være det er en deffekt i dekslene p de som er ute allerede?

 

Regner med at Samsung har koll på hvilken batch som er defekte, og skulle det mot all formodning bli noe kluss med dekselet har du jo rett på et nytt fra Samsung kostnadsfritt siden de har anerkjent problemet.

Lenke til kommentar

Gikk akkurat inn på "mine sider" på nettbutikken til Chess for å sjekke ordrehistorikken min ang S3. Der står det at det ikke finnes noen ordre på meg!

Samtidig sitter jeg med kvittering på at jeg har kjøpt S3 på pc'en min.

 

Flere som opplever dette?

same her,bestillte 7 mai og får bekreftelse mail også
Lenke til kommentar

Er plasten på forsiden jeg er mer redd for:p

 

Er ingen problemer med plasten på forsiden på den blå, og heller ikke den hvite. :) Var ca. 600.000 blå bakdeksler som ikke var produsert riktig som ble resirkulert. Har ingenting med fronten på noen av modellene å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...