Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil vel ikke akkurat kalle det femi. Synes heller den blir for prangende for min del. Satser nok på blå jeg. Passer til alt. men, vi får se. Plutselig tar jeg den i hvit.

Jeg hadde orginalt samme inntrykk som deg etter Samsung Unpacked og bestilte meg derfor blå variant, men i ettertid har jeg egentlig tenkt mindre på utseendet og mer på innholdet i denne telefonen. Om noen kaller meg femi eller gay fordi jeg har den hvite varianten, da vil jeg nok smile sympatisk med dem og si pent at de fortjener de en plass på evolusjonstreet noenlunde mellom en sjøstjerne og en fjert. Jeg ville også anmeldt vedkommende for rasisme :-) men litt mer seriøst.. det er jo bare tull å diskutere farge på en telefon, det er jo en smakssak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil vel ikke akkurat kalle det femi. Synes heller den blir for prangende for min del. Satser nok på blå jeg. Passer til alt. men, vi får se. Plutselig tar jeg den i hvit.

Jeg hadde orginalt samme inntrykk som deg etter Samsung Unpacked og bestilte meg derfor blå variant, men i ettertid har jeg egentlig tenkt mindre på utseendet og mer på innholdet i denne telefonen. Om noen kaller meg femi eller gay fordi jeg har den hvite varianten, da vil jeg nok smile sympatisk med dem og si pent at de fortjener de en plass på evolusjonstreet noenlunde mellom en sjøstjerne og en fjert. Jeg ville også anmeldt vedkommende for rasisme :-) men litt mer seriøst.. det er jo bare tull å diskutere farge på en telefon, det er jo en smakssak.

 

Hva i all verden..? :p Og nei, er jo ikke tull å diskutere utseendet på en gjenestad, selv om det er en smakssak. Er jo forsåvidt veldig enkelt for din del, da du ikke bryr deg om hvordan den ser ut. Jeg for min del synes som sagt at hvitt blir for prangende og flashy. Liker det mer stilrent og rolig når det kommer til telefoner.

Lenke til kommentar

@johnd2407

Dem videoene skal jeg legge i første post etterhvert.

 

Og synes og den hvite ser litt jente-te / femi ut, men er nok en smaksak.

 

Det jeg tenker mer på er hva skjer med strippene en vil få i den hvite? Dem vil jo fulles opp med skitt/dritt som vil synes lang vei???

 

Kusina mi hadde en hvit iPhone4, og der ble slik. Var ikke så fint å se på...

Dette vil vel skje på SGS3 og???

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil vel ikke akkurat kalle det femi. Synes heller den blir for prangende for min del. Satser nok på blå jeg. Passer til alt. men, vi får se. Plutselig tar jeg den i hvit.

Om noen kaller meg femi eller gay fordi jeg har den hvite varianten, da vil jeg nok smile sympatisk med dem og si pent at de fortjener de en plass på evolusjonstreet noenlunde mellom en sjøstjerne og en fjert. Jeg ville også anmeldt vedkommende for rasisme :-) men litt mer seriøst.. det er jo bare tull å diskutere farge på en telefon, det er jo en smakssak.

 

Ingen "anmeldelse" fra min side, jeg hadde bare satt meg på dem til de tok til fornuft (av og til så har det sine fordeler å være en "bamse"), og innrømmer at hvitt også passer til de maskuline.

 

Smak (farge) kan så absolutt diskuteres, derimot så finnes det ingen fasit.

Lenke til kommentar

Designmessig er det jo bare en farge. Er det femi å eie en hvit TV? Eller kjøre i en hvit bil? Hva gjør en hvit mobil annenledes egentlig..

 

Når detgjelder det praktiske så ja, den kan bli litt skitnere men ripene samt fingeravtrykk synes MYE mindre på hvit. Så igjen, en smaksak..

Lenke til kommentar

Jeg får tilsendt Samsung Navigator Voucher gratis fra CDON "pga utsettelsen".

Er dette noe dere med hvit telefon også får med, eller er det bare oss som må vente?

 

CDON.COM vil kompensere alle berørte kunder ved å gratis sende ut en kupong for lisensen til Samsung Navigator (verdi av 599 kr).

 

Mest sannsynlig blir det jo kjøperne at den blå telefonen som får det, siden det er den som blir utsatt. Jeg bruker uansett TomTom da den er en del bedre enn Samsung sin egen.

 

Syns CDON "lurer" med å se man får med gratis samsung navigator, hvis du leser nederst i beskrivelsen:

http://cdon.no/elektronikk/samsung_navigator_voucher-17297978

 

"Det beste av alt! Du får en med på kjøpet" Registrerer man seg hos Samsung så får du den gratis til Galaxy S3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg får tilsendt Samsung Navigator Voucher gratis fra CDON "pga utsettelsen".

Er dette noe dere med hvit telefon også får med, eller er det bare oss som må vente?

 

CDON.COM vil kompensere alle berørte kunder ved å gratis sende ut en kupong for lisensen til Samsung Navigator (verdi av 599 kr).

 

Mest sannsynlig blir det jo kjøperne at den blå telefonen som får det, siden det er den som blir utsatt. Jeg bruker uansett TomTom da den er en del bedre enn Samsung sin egen.

 

Syns CDON "lurer" med å se man får med gratis samsung navigator, hvis du leser nederst i beskrivelsen:

http://cdon.no/elekt...oucher-17297978

 

"Det beste av alt! Du får en med på kjøpet" Registrerer man seg hos Samsung så får du den gratis til Galaxy S3

 

Haha, kan se ut som cdon.SE har sensurert den nederste biten på bildet som forklarer det!

Lenke til kommentar

Lefdal har den hvite på lager nå, så jeg kansellerte min bestilling hos Komplett og bestilte hos Lefdal istedet. Akkurat samme pris.

De sender den ut i dag. \o/

Har dem den i butikken slik at man kan ta og kjenne på den?

 

Jeg spurte om det samme på kundeservice tlf. men de sa de ikke ville ha den i butikk i starten av neste uke og at det raskeste (og billigste) var å få den tilsendt pr. post nå. Jeg spurte riktignok kun om butikken som ligger nærmest meg (Tiller), for alt jeg vet kan det være de får den andre plasser i landet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...