Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Når jeg lader tlf, får jeg den ikke ladet opp 100%, men kun 99%.

Om den er avslått eller på får jeg beskjed om at den er fulladet og det står 100%, men i det sekundet jeg tar ut ledningen detter det med til 99%... sikkert ikke noe problem men litt irriterende. Andre som har det slik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo bare logisk at det er sånn? Så fort du tar ut ledningen begynner den å ta av batteriet og da er det ikke lenger 100%, om det så er 99.999%.

Skulle tro det,men før kunne jeg bruke den litt før den første % datt ned,men etter å ha roota den ble det slik.

Battery calibration kan kanskje hjelpe?selv om det å roote ikke er som å bytte Rom.

Lenke til kommentar

Kan man bruke denne på en norsk SGS3?

 

 

I9300XXALF2 Download (Thanks To SamMobile!)

Base Firmware: I9300XXALF2 (4.0.4)

Region Europe

Country: United Kingdom

Carrier: Unbranded

Build Date: 5 June 2012

Modem: XXLF2

CSC: OXALF2

Change List: 671647

 

Hentet herfra:

[stock Official Firmwares] I9300XXALF6 (4.0.4) - Malaysia (XME) [12-06-12]

Bedre å bruke den offisielle versjonen for de nordiske landene. Kom vel i går, og heter LF5, men er i prinsippet den samme. Det enkleste er vel å bruke Samsung Kies, for den er ikke kommet som OTA enda.

Lenke til kommentar

Kan man bruke denne på en norsk SGS3?

 

 

I9300XXALF2 Download (Thanks To SamMobile!)

Base Firmware: I9300XXALF2 (4.0.4)

Region Europe

Country: United Kingdom

Carrier: Unbranded

Build Date: 5 June 2012

Modem: XXLF2

CSC: OXALF2

Change List: 671647

 

Hentet herfra:

[stock Official Firmwares] I9300XXALF6 (4.0.4) - Malaysia (XME) [12-06-12]

Bedre å bruke den offisielle versjonen for de nordiske landene. Kom vel i går, og heter LF5, men er i prinsippet den samme. Det enkleste er vel å bruke Samsung Kies, for den er ikke kommet som OTA enda.

 

Har avinstallert Kies :ph34r:

Hvor finner jeg LF5 for å oppdatere over Odin?

 

Edit:

Oppdaterer med Kies nå. Må si at Odin er bedre :tease:

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Tror aldri jeg har prøvd en så ustabil nettleser. Den lukker seg jo sikkert halvparten av gangene jeg skal åpne en nettside. Tips?

 

Du kan prøve å gå inn på programmer -> alle programmer så internett. Der fjerner du all data og tvinger avslutning. Så prøver du å åpne på nytt.

Lenke til kommentar

Oppdaget I dag at min databruk har skutt og været siste par døgn. Fikk melding om at månedsgrensa var nådd. Skjønte ingenting, og sjekket innstillinger. Oppdaget da at Exchange-tjenester var synderen og hadde lasta ned over 500 mb (!!!!) på 2-3 dager i bakgrunnen. Dette er merkelig da jeg ikke har endret innstillinger og den skal ikke laste ned vedlegg når den ikke er tilkoplet wifi.... Dessuten har jeg ikke inn nærheten av 500 mb vedlegg I inboksen....

Hva i all verden kan ha skjedd??

 

Har hatt exchange på alle mine telefoner, og dette har aldri skjedd før.

 

Nye 100 mb bare i dag. Hva skjer?? Har nå slått av datatrafikk inntil jeg finner ut av dette. Noen??

Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med Kies til PC? Starter det og får bare "update in progress, unable to run Kies" - selv om jeg uninstaller og reinstaller. Trenger jeg Kies til noe, eller kan jeg få updates til telefonen gjennom kies air på telefonen?

 

Aner ikke hvorfor dette har kommet - hadde aldri problemer med dette da jeg hadde S2 så vidt jeg kan huske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...