Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Det er ikkeno valg på venstre tasten, men nederst på høyre side står det "avansert" og det så jo ikke jeg haha, føler meg forholdsvis dum nå :p

 

Men den instillingen "Behold wifi på under hvilemodus" står på "Alltid"

Se bilde...

 

 

 

Noen andre tips?

 

Dialer -> *#0011# -> menyknapp-> wifi. Sjekk så om wifi power save mode står på

Endret av olbo92
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikkeno valg på venstre tasten, men nederst på høyre side står det "avansert" og det så jo ikke jeg haha, føler meg forholdsvis dum nå :p

 

Men den instillingen "Behold wifi på under hvilemodus" står på "Alltid"

Se bilde...

 

 

 

Noen andre tips?

 

Dialer -> *#0011# -> menyknapp-> wifi. Sjekk så om wifi power save mode står på

 

Wow, thanks! :D

Den sto faktisk på! Er det ikke noe annet sted i vanlig bruker innstillinger dette kan endres? Tenkte kanskje jeg har endret noe mens jeg har lekt med tlf.....

Lenke til kommentar

Usikker egentlig. Tror forresten du burde reboote telefonen din for at endring skal bli lagret

 

Ok. Men, jeg ser nå at jeg hadde litt lite batt, under 15%, er det kanskje noe automatikk at wifi power save mode går på automatisk? Jeg har ikke aktivert strømsparing.

Lenke til kommentar

Fult mulig, la også merke til at min skrudde seg på igjen nå etter en reboot. Sikkert noen her inne som har mer peiling på dette her enn oss, vi får vente til de gir lyd fra seg :-)

 

Ja ser nå at den har skrudd seg på igjen etter reboot.

Tror ikke det har noe med batteri % å gjøre, fordi jeg har dette problemet selv når batt er fulladet og tlf ligger urørt iløpet av natta...

Lenke til kommentar

Var en tur på Elkjøp her om dagen for å prøve telefoner. Det som slo meg mest var hvor stygg denne telefonen er.

 

Det er trist at såpass god innmat og programvare skal måtte tåle å finne seg i et slikt skall.

Synes heller ikke den var særlig fin første gang jeg så bildene av den på nettet.

I butikken så den "litt" bedre ut,men så snart jeg hadde kjøpt den og begynt å bruke den glemte jeg designet helt.

Brukeropplevelsen,kameraet,skjermen og lyden..

Det er en fantastisk telefon.Er en drøm og bruke i forhold til lg2x.

Nå etter nærmere 2 uker synes jeg faktisk den ser fin ut og.

Designet er bra. :)

Det du sier er sant.
Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut hvordan man kan oppgradere Polaris Office viewer (preloaded) til en versjon som støtter enkel editering av MS office dokumenter?

 

Henvises til Samsung More Services for en gratis oppgradering ved starten av Polaris viewer, men finner ikke ut hvor og hvordan dette skal gjøres.

 

Jeg kjøpte Quickoffice i stedet. Anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...