Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Lurer på en ting til også, man kan jo velge mellom å lagre kontakter på SIM eller Telefon. SIM er jo ofte praktisk, men ser at man ved å velge Telefon får flere valg som f. eks å putte kontakten inn i en gruppe. Dette valget finner jeg ikke hvis jeg velger SIM. Noen synspunkter på det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på en ting til også, man kan jo velge mellom å lagre kontakter på SIM eller Telefon. SIM er jo ofte praktisk, men ser at man ved å velge Telefon får flere valg som f. eks å putte kontakten inn i en gruppe. Dette valget finner jeg ikke hvis jeg velger SIM. Noen synspunkter på det?

 

Smart å lagre på telefon, og synkronisere mot Google konto. Da har du backup av kontaktene dine også - og tilgang til dem fra f.eks Gmail

Lenke til kommentar

Lurer på en ting til også, man kan jo velge mellom å lagre kontakter på SIM eller Telefon. SIM er jo ofte praktisk, men ser at man ved å velge Telefon får flere valg som f. eks å putte kontakten inn i en gruppe. Dette valget finner jeg ikke hvis jeg velger SIM. Noen synspunkter på det?

 

Jeg har sluttet å lagre kontakter på telefon/sim. Dvs. De ligger vel på telefonen, men der jeg oppdaterer og holder orden er i Gmail. Der har jeg en gruppe som heter "my contacts" og de sync'er jeg med telefonen. På den måten slipper jeg å tenke på dette når jeg skal bytte tlf. Da jeg bytta til SGS3 i går var det første den spurte etter en gmail konto og hvordan jeg ville synce, og vips var alle kontaktene mine på plass... Riktig nok alt for mange av dem (tok alle 'other contacts' også), men det fikk jeg ordna etterhvert =)

 

Er super fornøyd med denne telefonen. Den er alt det jeg en gang i tiden trodde LG optimus 2x (verdens mest ubruklige telefon) skulle være..

 

Nå har jeg i tillegg fått meg en galaxy tab 2 (10.1) så nå får jeg jo ikke gjort noe fornuftig på jobb... :-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp

Prata med Moobi/Netcom kl 1030 i dag og da var ingen S3er registrert på lager ifølge han jeg pratet med. Men han sa også det kunne ta 2-3 timer fra de ble levert på varemottak til de ble registret som på lager i systemet.

Snakket nettopp med Netcom og de sa at de hvite ikke kom før i uke 26-27 og at de blå kom etter det igjen.

De fikk inn et begrenset antall så de hadde ikke nok telefoner til alle i første omgang. Jeg bestilte den 1 juni og hun regnet med at jeg kom blant den første forsendelsen.

 

Har de ikke kontroll selv der inne? Synnes de gir forskjellig svar til alle her...

Men, jeg fikk 500kr i avslag på mobilen p.g.a ventetiden:)

Jeg fikk nettopp en mail fra Netcom at pakken er sendt:)

Dette hadde jeg ikke forventet:)

Såpass.. Blå eller hvit? Og når bestilte du?

Hvit og den ble bestilt 1 juni.

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Hei

 

Dette har blitt en såpass stor tråd at jeg har letet, men finner ikke om spørsmålet mitt er tidligere besvart eller ikke.

 

Når jeg er hjemme og koblet til wifi, og tlf ligger i dvale så får jeg etter en stund ikke epost varsler, fb varsler osv osv. Men så fort jeg går hjemmefra feks på morningen, og telefonen går over til data på mobilnett hagler det på med alle varsler som har kommet gjennom natten.

 

Jeg har også letet i alle innstillinger, men finner ikkeno sted hvor dvalemodus etter noen timer = de-aktivering av varsler / wifi.

 

Noen som vet løsningen på dette? :)

Endret av MrHappy
Lenke til kommentar

Var en tur på Elkjøp her om dagen for å prøve telefoner. Det som slo meg mest var hvor stygg denne telefonen er.

 

Det er trist at såpass god innmat og programvare skal måtte tåle å finne seg i et slikt skall.

 

Jeg forstår, siden du ikke føler du kan forsvare å bytte telefon nå, og siden hardwaren i denne telefonen beviselig banker hva det enn måtte være du har, så kan du i det minste bruke design som argument, fordi ingen kan jo argumentere mot din smak. Men dette stemmer selvsagt ikke, fordi du er egentlig helt likegyldig, det var derfor du gadd å logge deg inn på forumet, lete opp en tråd om emnet og skrive en post om din store oppdagelse...

 

Busted! :w00t:

 

PS: Dette innlegget er selvsagt like unødvendig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var en tur på Elkjøp her om dagen for å prøve telefoner. Det som slo meg mest var hvor stygg denne telefonen er.

 

Det er trist at såpass god innmat og programvare skal måtte tåle å finne seg i et slikt skall.

 

Jeg forstår, siden du ikke føler du kan forsvare å bytte telefon nå, og siden hardwaren i denne telefonen beviselig banker hva det enn måtte være du har, så kan du i det minste bruke design som argument, fordi ingen kan jo argumentere mot din smak. Men dette stemmer selvsagt ikke, fordi du er egentlig helt likegyldig, det var derfor du gadd å logge deg inn på forumet, lete opp en tråd om emnet og skrive en post om din store oppdagelse...

 

Busted! :w00t:

 

PS: Dette innlegget er selvsagt like unødvendig.

Formidlet forsåvidt ikke budskapet mitt som objektivt, gjorde jeg? Traff kanskje et sårt punkt.

 

 

Hei

 

Dette har blitt en såpass stor tråd at jeg har letet, men finner ikke om spørsmålet mitt er tidligere besvart eller ikke.

 

Når jeg er hjemme og koblet til wifi, og tlf ligger i dvale så får jeg etter en stund ikke epost varsler, fb varsler osv osv. Men så fort jeg går hjemmefra feks på morningen, og telefonen går over til data på mobilnett hagler det på med alle varsler som har kommet gjennom natten.

 

Jeg har også letet i alle innstillinger, men finner ikkeno sted hvor dvalemodus etter noen timer = de-aktivering av varsler / wifi.

 

Noen som vet løsningen på dette? :)

Hadde akkurat samme problem på min tidligere Optimus 2x. Problemet løste seg i midlertidig når jeg gikk over til en ny ROM. Problemet ligger vel et sted i programvaren. Finnes kanskje en app.
Lenke til kommentar

Hei

 

Dette har blitt en såpass stor tråd at jeg har letet, men finner ikke om spørsmålet mitt er tidligere besvart eller ikke.

 

Når jeg er hjemme og koblet til wifi, og tlf ligger i dvale så får jeg etter en stund ikke epost varsler, fb varsler osv osv. Men så fort jeg går hjemmefra feks på morningen, og telefonen går over til data på mobilnett hagler det på med alle varsler som har kommet gjennom natten.

 

Jeg har også letet i alle innstillinger, men finner ikkeno sted hvor dvalemodus etter noen timer = de-aktivering av varsler / wifi.

 

Noen som vet løsningen på dette? :)

Hvis det er noe av de samme menyene som S2, så går du inn på innstilllinger-wifi-trykker venstre tast og avansert. De kan du slå av dvale.

Lenke til kommentar

Dette er tilbehøret jeg har skaffet meg:

Bugatti

 

Replacement battery cover

 

ROCK case

 

 

Hvordan er det å få den Bugatti-greia tilsendt? Så den i går, men Norge er jo ikke med i EU, så..

 

Må gjerne få se bilder av den Rock-casen og. Så ganske snasen ut!

 

Bare trykket på kjøp knappen jeg og så gikk orderen igjennom. Merk at jeg har alltid min ebay address satt til USA/UK, så endrer jeg til Norge rett før jeg betaler varen.

Lenke til kommentar
Hadde akkurat samme problem på min tidligere Optimus 2x. Problemet løste seg i midlertidig når jeg gikk over til en ny ROM. Problemet ligger vel et sted i programvaren. Finnes kanskje en app.
Hei Dette har blitt en såpass stor tråd at jeg har letet, men finner ikke om spørsmålet mitt er tidligere besvart eller ikke. Når jeg er hjemme og koblet til wifi, og tlf ligger i dvale så får jeg etter en stund ikke epost varsler, fb varsler osv osv. Men så fort jeg går hjemmefra feks på morningen, og telefonen går over til data på mobilnett hagler det på med alle varsler som har kommet gjennom natten. Jeg har også letet i alle innstillinger, men finner ikkeno sted hvor dvalemodus etter noen timer = de-aktivering av varsler / wifi. Noen som vet løsningen på dette? :)
Hvis det er noe av de samme menyene som S2, så går du inn på innstilllinger-wifi-trykker venstre tast og avansert. De kan du slå av dvale.

 

Det er ikkeno valg på venstre tasten, men nederst på høyre side står det "avansert" og det så jo ikke jeg haha, føler meg forholdsvis dum nå :p

 

Men den instillingen "Behold wifi på under hvilemodus" står på "Alltid"

Se bilde...

 

Screenshot_2012-06-12-20-16-43.png

 

Noen andre tips?

Endret av MrHappy
Lenke til kommentar

Dette er tilbehøret jeg har skaffet meg:

Bugatti

 

Replacement battery cover

 

ROCK case

 

 

Hvordan er det å få den Bugatti-greia tilsendt? Så den i går, men Norge er jo ikke med i EU, så..

 

Må gjerne få se bilder av den Rock-casen og. Så ganske snasen ut!

Jeg har lagt ut noen bilder av telefonen min i rock case en del sider bakover.

Der ja, konge! Hvordan har du inntrykk av at det sitter? Legger den til mye tykkelse?

Lenke til kommentar

Var en tur på Elkjøp her om dagen for å prøve telefoner. Det som slo meg mest var hvor stygg denne telefonen er.

 

Det er trist at såpass god innmat og programvare skal måtte tåle å finne seg i et slikt skall.

Synes heller ikke den var særlig fin første gang jeg så bildene av den på nettet.

I butikken så den "litt" bedre ut,men så snart jeg hadde kjøpt den og begynt å bruke den glemte jeg designet helt.

Brukeropplevelsen,kameraet,skjermen og lyden..

Det er en fantastisk telefon.Er en drøm og bruke i forhold til lg2x.

Nå etter nærmere 2 uker synes jeg faktisk den ser fin ut og.

Designet er bra. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...