Gå til innhold

Hvilket spill liker du best og hvilket spill hater du mest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det snakk om favorittspillet over all tid eller hvilket spill jeg liker best som jeg har spilt det siste året?

All tid: Metroid Prime - eneste som har klart å komme i nærheten var Metroid Prime 2: Echoes

Nyere tid: Bastion

 

Mest forhatte spill gjennom all tid er derimot mye vanskeligere, det er mange spill jeg har spilt som kunnet vært mye bedre, men jeg syns det er vanskelig å si jeg hater et spesifikt spill.

 

@Dry Ice: slutt med den forbanna referral-linken som ikke hjelper noen

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Lagt min elsk på nett no : Diablo 3. Innertier det spelet.

 

Eit spel som eg virkeleg ikkje liker/likte : Lost Odyssey (oppskrytt ræl). Du veit det er dårleg når ein får 100 achi poeng for å klare å holde ut lenge nok til å fullføre dvd nr. 1, 2 etc. (var på 4 dvder). Ellers styrer eg unna nesten alt av FPS.

Lenke til kommentar

elsker (elsket) wow, league, bfbc2 og star wars republic commando. hater black ops. husker jeg prøvde alt som gikk an for å få black ops til å kjøre like bra som på ps3en, men gang etter gang var spillet og menyene like mye preget av bugs of freezes :hrm: . selv etter jeg kjøpte ny pc er black ops like ille.

må være en forbannelse ved det spillet!

Endret av Epile
Lenke til kommentar

elsker (elsket) wow, league, bfbc2 og star wars republic commando. hater black ops. husker jeg prøvde alt som gikk an for å få black ops til å kjøre like bra som på ps3en, men gang etter gang var spillet og menyene like mye preget av bugs of freezes :hrm: . selv etter jeg kjøpte ny pc er black ops like ille.

må være en forbannelse ved det spillet!

Black Ops har i det minste FOV-slider ;)

 

@TS: Kanskje endre fra "hater" til "liker minst"?

Lenke til kommentar

Begynte akkurat å spille League of Legends. I tillegg til at det var gratis har det blitt det spillet jeg liker best :)

 

Må også kommentere "Omar1995": Jeg har også spilt tribalwars i mange år, og det er noe av det beste spillet som fins :) Men det tar for mye tid, så jeg slutta :(

Lenke til kommentar

Begynte akkurat å spille League of Legends. I tillegg til at det var gratis har det blitt det spillet jeg liker best :)

 

Må også kommentere "Omar1995": Jeg har også spilt tribalwars i mange år, og det er noe av det beste spillet som fins :) Men det tar for mye tid, så jeg slutta :(

Ja vet jeg sluttet jeg og, har tapt flere ganger men når det gjelder LOL(League of Legends) så er halvparten av mine spiller den...

Den er ganske populær spill :)

Lenke til kommentar

Elsker: Half life2/Portal/ BF3 /Elder scrolls/ Crysis 1

Missliker: Cod og resten av dagens spill som trøkker ned i halsen på deg hvor du skal gå og hvilken tast du skal trykke på til ein hver tid. Viss folk vill ha eit spill der dei bare trenger og trykke noen få knapper og ikkje er i stand til og tenke sjølv så kalles dette film.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nyere spill jeg liker best: Bloodline Champions, Company of Heroes, Rage, Borderlands og Skyrim.

 

Nyere spill som har skuffet mest: Duke Nukem, COD MW3, Kingdoms of Amalour, Fable 3 mfl. (og siden denne tråden er laget under kategorien PC spill så skal jeg ikke nevne alle bedritne WII utgivelser..:p ).

Lenke til kommentar

Er så altfor mange spill jeg elsker, men det er ett som jeg hater: Alien nations, aldri før eller siden har jeg møtt ett spill som under installasjonen klarer å ødelegge windows installasjonen. (Måtte reinstallere)

 

Aner igrunn ikke hva spillet går ut på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...