Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig. Er jo såklart bare en demo men av de kampene eg har spilt til nå med ulike lag så er det EN ting som skiller seg mer ut enn andre som positivt og det er den såkalte First touch control.

 

Den kan fort vise seg å bli fantastisk, og det kommer nok til å bli både komiske og nydelige situasjoner utav det der.

 

Gameplayet og grafikken føles og ser bedre ut, eg synes ting flyter bedre og det minner med om ekte fotball nå enn det gjorde i Fifa 12, og igjen så kommer tilføyer First Touch Control mye i den delen av spillet også.

 

Denne utgaven av Fifa har muligens ette lite snev av South Africa 2010 i seg, og for min del så er ikke det noe negativt. Eg digget South Africa 2010 spillet i all sin prakt.

 

Så er det artige måting som kommentatorene sier ikke det samme hele tiden, du har en 3dje kommentator som kommer inn med nyheter ang skader på spillere som har måttet byttes ut. Du får info om noen spillere oppe i hjørnet på skjermen og når laga går ut til pause så er animasjonene bedre og mer livaktige.

 

Og så har du fjerdedommeren med bytte tavla, når det skal byttes får en se denne tavla med tall på over hvem som skal ut og inn, og det som er litt artig er at disse tallene faktisk stemmer overens med spillerens draktnummer.

 

Skill games er faktisk en gledelig nyhet og ett snev av friskt luft, det er morro å gjøre ulike "tester" og se om en faktisk klarer ting før tiden er ute. Mye bedre enn å stå med ballen i en 1 mot 1 med keeperen i en arena hvertfall.

 

Eg gleder meg voldsomt nå til spillet kommer, det blir nok sikkert bugs som det er i alle utgavene av Fifa, men det VET vi (?) fra før og det må en leve med. Virtual Pro, Managermode, Klubbspill, UT og alt dette kommer til å bli fantastisk artig i denne utgaven av Fifa. Det er eg helt sikker på.

 

Glad eg spanderte på meg EA Season Ticket. For dette blir artig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...