Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Helt enig i posten din, IcedInsanity! Spilte nettopp i en time og digget det så langt. First touch control er herlig, og følelsen fra WC 2010 spillet slår meg også. Og det er positivt! Gleder meg til jeg er hjemme fra jobb i morgen, da skal det spilles noen timer før iPhone 5 lanseringen senere på kvelden! Fun stuff!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Promising. First touch kommer uten tvil til å være både konge og likefullt irriterende i situasjoner der man IKKE ønsker at spilleren skal gjøre noe sånt, men det får man bare tåle. Liker det så langt, man må generelt ha mer kontroll på kula før man gjør noe.

 

Og heldigvis; såkalte finter/dribblinger kommer til å bli like uviktige som før - takk Gud for det. Dette er ikke noe jævla Fifa Street i stor skala, dette er Fifa, og du ser ikke Mertesacker (ja, jeg vet han ikke klarer å gjøre noen finter, men det er for å illustrere et eksempel) prøve å finte seg forbi 9 mann alene. Fotball er pass and move, jeg er glad for at disse sirkustriksene blir like uviktige som før.

Lenke til kommentar

First touch kommer nok til å forbedre spillet på mange måter, men er avogtil overdrevet. F.eks så spilte jeg Silva gjennom hvor han hadde vært helt alene men så klarer ikke han a ta med seg ballen ordentlig fordi jeg holder inne springe knappen, noe som fucker opp first touch. Merker også at gjennombruddspasninger er mye mer følsome og man må virkelig treffe bra for at den ikke skal gis bort.

Lenke til kommentar

Selv om de postet dette så mange timer siden nå?

 

EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA

We're told the #FIFA13 demo is rolling out on PSN in EU! Search "FIFA 13 Demo" at the Store. Let us know if it appears. Sorry for the delay!

 

Er det seriøst fortsatt ikke der etter de skrev det der? Da er det patetisk. Sitter på jobb frem til 15.30, aaahhh så digg det blir å komme seg hjem og game demoen i noen timer!

Lenke til kommentar

#1 skaff dere twitter da får dere enklere med dere hva som er saken. #2 EA skrev på twitter (wohoo) for 30 min siden at de ikke vet når demoen kommer opp, men de skal gi beskjed når de vet noe. #3 løsningen er enkel. Lag US account og last ned demoen derfra.

 

Viktig å merke seg at dette er Sony og IKKE EA sin feil. Just inn case noen skulle gå løs på EA.

 

Her er hva EA skrev;

The instant we hear anything further about the EU PS3 demo we will let you know. Sorry it's taking this long. -- EA SPORTS FIFA (@EASPORTSFIFA)

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...