Gå til innhold

Hva er det spillet du har brukt mest tid på, og hvor mye tid da?


Anbefalte innlegg

Men på den andre tenkemåten så blir jo tiden drastiskt redusert og har da ikke spillt 1500dager

Keyclone til lvl 60 med boost, kanskje 20 timer.

1499 dager da.

 

Fortsatt 700 dager helt uten wow i den perioden, som gikk til trening, høgskole og søvn.

110 timers uker med wow i 5 uker på rad sendte meg til lege pga systemet stoppet opp på innsiden.

Løsninga, gå seg en tur.

 

Hvordan føles det nå i ettertid å ha brukt så mye tid i wow? Jeg prøver ikke å kritisere deg altså, jeg er bare nysgjerrig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan føles det nå i ettertid å ha brukt så mye tid i wow? Jeg prøver ikke å kritisere deg altså, jeg er bare nysgjerrig

Hva jeg har gått glipp av vet jeg jo ikke, men bodde i denne byen i 7 år uten å bli kjent med noen.

Jeg var ikke avhengig, hadde bare ikke noe annet å gjøre.

I en periode solgte jeg gull til en nettside som igjen solgte til spillere.

//Forsvare tidsbruken , for meg selv om ikke annet.

Endret av War
  • Liker 3
Lenke til kommentar

1 år+ Litt til på wow. inngame.

Ellers så har TF2 stått en stund på 64 timer :/ Er mer en det.

43 Timer Just Cause 2

151 Timer Empire Total war.

80 Timer Napoleon Total War

63 Timer MW2 multi

36 Timer MW2 Singel.

18 Timer MW3 Singel

110 Timer MW3 Multi

Endret av Stigou
Lenke til kommentar
Hvordan føles det nå i ettertid å ha brukt så mye tid i wow? Jeg prøver ikke å kritisere deg altså, jeg er bare nysgjerrig

Hva jeg har gått glipp av vet jeg jo ikke, men bodde i denne byen i 7 år uten å bli kjent med noen.

Jeg var ikke avhengig, hadde bare ikke noe annet å gjøre.

I en periode solgte jeg gull til en nettside som igjen solgte til spillere.

//Forsvare tidsbruken , for meg selv om ikke annet.

 

skjønner.. greie grunner det. Igjen, jeg sitter ikke på en høy hest her altså! Jeg bruker mye tid foran dataen selv.

 

OT, Ingen oversikt over tidsbruk. Men har brukt utrolig mange timer i transport tycoon fra det kom ut til i dag. Også total war serien og civ.. Det siste året har det blitt mye world of tanks. Trials på xbox'en har også fått en god del timer

Lenke til kommentar

Hvordan føles det nå i ettertid å ha brukt så mye tid i wow? Jeg prøver ikke å kritisere deg altså, jeg er bare nysgjerrig :)

 

Selv om War har svart så føler jeg for å legge til min egen erfaring. Det viktigste å huske når du hører om folk som har brukt urimelig mye tid på MMOer er at de sannsynligvis ikke ville gjort noe bedre med tiden uansett (av mange forskjellige grunner). Personlig så lærte jeg mye om meg selv som jeg sannsynligvis aldri ville ha lært. Jeg fikk erfaring i hvordan det er å lede en større organisasjon, jeg fikk erfaring i hvordan det er å være "berømt", og jeg møtte ett mangfold av personligheter. Jeg har lært å være mye mer aksepterende enn jeg var, jeg har lært å takle det "overvelmende" internett på en bra måte og jeg har fått en bedre forståelse av hva jeg selv prioriterer og ønsker.

 

Selv om det er mye jeg kunne gjort med den samme tiden som ville vært "bedre" for meg så er det mye av det urealistisk, og sammenlignet med hva jeg driver med nå som jeg ikke spiller WoW lenger så var faktisk WoW ett ganske bra alternativ.

Lenke til kommentar

Er vell ca 350-400dager logget på wow (nesten ingenting spilt under TBC). Har lært at folk er tøff og stygg i kjeften på avstand og syter av alt. Men har hatt det veldig artigt å spilt sammens med guilde og venner. Slettet alle chars for 14dager siden inkl en hunter med ZG tiger :'( Drømte inatt at jeg hadde abstinenser!

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Definitivt Monster Hunter Freedom Unite: 881 timer over to karakterer, og da teller jeg ikke med de 700 timene jeg brukte i Freedom 2.

 

Hvordan? 300 timer med venner, i tillegg til at jeg skulle kjøre alle quest solo minst en gang før jeg gjorde dem med venner. Et kroneksempel på hvordan komplekst og dypt gameplay bør utføres.

Lenke til kommentar

IL-2 Sturmovik med påfølgende addons.

 

Rundt 3600 timer. Veldig grovt reinet selfølgelig.

 

IL-2 kom i 2001. Har siden den gang kanskje spilt rundt 1 time pr dag. Noen ganger hele dager, andre dager ikke noe. Så som sakt grovt overslag. 1 time pr dag i 10 år, blir noen timer det også :)

 

Hva er det som gjør det spillet så addictive? :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Må være cs/css antall timer er vanskelig å tippe. Men sikkert en plass mellom 4000-6000 timer. Så kommer et ukjent antall timer med 'admin' jobb som å reviewe demoer, planlegge events etc for UKCS.

Andreplassen har sikkert SWG, og tredjeplass innehar sikkert blackops der jeg maksa ut alle prestigene på 4måneder eller noe.

 

Hei jihn. Har application inne som admin nå. Skal snakke (på msn) med LD til uka.. Du får legge inn et godt ord for meg ;). Skulle ha gitt han tilbakemelding for et par dager siden, men vært på sykehus og piss hele uka :/

 

Hilsen

|UKCS|sic

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...