Gå til innhold

Hva er det spillet du har brukt mest tid på, og hvor mye tid da?


Anbefalte innlegg

Tittelen sier vel det meste. Oppgi gjerne i timer eller dager, blir det samme.

 

Enkelte spill som wow er det enkelt å sjekke, hvis ikke er det bare å gi et estimat.

 

Kan og ta med tiden brukt på hele spillserier hvis du vil.

 

Mitt spill jeg har brukt mest tid på må være trackmania nations forever, med ca. 700timer ingame. (regner du med hele serien blir det godt over 1000 garantert.)

 

Etter det følger:

 

Call of duty: MW2 300 timer.

 

Call of duty 4: 260 timer.

 

SC2; 150 timer.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av det jeg har tall på så sier Steam at jeg har spilt Modern Warfare 2 (multiplayer) i 817 timer. Tror nok likevel jeg har lagt ned mer tid i Trackmania, og da særlig United. Spilte i mange år av og på, og til tider svært aktivt (slik at jeg var oppe på topp 100 i verden i poeng - meget nerdete).

Har klokka inn 176 timer i Just Cause 2.

Mafia har jeg heller ikke tall på, men har sikkert runda det rundt 10 ganger pluss Freeride Extreme-modusen 2-3 ganger. 2-300 timer vil jeg tro.

Runda GTA IV 4 ganger, hvorav 2 100% (Xbox og PC), så har nok 200 timer der også (fordelt på nesten 4 år).

Bortsett fra disse spillene er det beskjedne antall timer i det meste, med unntak av andre jeg har runda flere ganger over 8-9 år. Spiller ikke SÅ mye egentlig, 2-5 titler i året som stort sett er single player, men hvert andre eller tredje år kommer det noe jeg holder på med lenge.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Steam hadde ikke noe timeteller med CS 1.6 i de gamle dagene

Jeg spilte det 4 år i strekk 6-10 timer daglig

 

Pokemon serien har jeg brukt minst 1000 timer på

Samt Golden Sun serien på GBA jeg har passert 290 timer i

 

På stasjonære konsoller så må jeg brukt mest tid på Gears Of War 1. Fullført singelplayeren 8 ganger pluss spilte omtrent 5 år i strekk online, og da ikke så mye ranked matches, bare public unranked!!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Jeg har 1500 dager i wow da cata kom

Battlefield-serien vet jeg ikke, men kanskje 3-4 ganger i uka i over 10 år.

Så da har du spill wow kontinuerlig i 4 fulle år fra det ble lansert i 2005 til cata kom i 2010? Altså 4/5 år?

Høres ikke umulig ut. Hadde nok selv rundt 1000 dager totalt selv (har hatt 3 mains med 2-300+ days /played), og hadde flere lengre perioder jeg ikke spilte.

 

On-topic, utenom WoW så viser steam TF2 med 285 timer og Civ 5 med 225 timer. Har nok brukt mer timer enn begge på CS, men har ikke noe oversikt over hvor mye jeg spilte det.

Lenke til kommentar

WoW - ca 800+ timer, kan være så mye som 1000+ men har ikke helt oversikt.

CoD:MW2 - 840timer

CoD:BO - 450timer

CoD:MW3 & MW - mellom 100-200timer hver.

 

En del andre spill, men har ikke huleste aning på hvor mye jeg har spilt. Vet jeg har spilt en del andre MMO's i perioder, men sikkert ikke like mye som disse.

 

Ser det har blitt mye CoD gaming, chillern med CoD window mode og tv serier og da går tiden fort tydelighvis hehe.

Lenke til kommentar

1500dager ingame ja frem til lvl 80.

Uten om raid tipper jeg mesteparten av tiden gikk med på daily quest med mange forskjellige for å så sende gullet til main.

Hadde gold cap på flere spillere på lvl 70 og 21000 gull på lvl 60 wanilla-wow da epic mount kostet 1000g.

 

Var ikke på byen ën gang på 4 år :hmm:

Lenke til kommentar

Mtp, at en dag ingame i wow er 24 timer med spilling, må du jo ha brukt absolutt all tid på de 5 årene på wow. 16 timer spilling hver dag blir 29200 timer. Noe som tilsammen er 3 år med spilling. 1500 dager = 4 år med spilling 24 timer døgnet.

 

Du har altså brukt ca 20 timer hver dag fra 2005 til 2010 med spilling noe jeg ser på som umulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...