Gå til innhold

Annonseblokkering skader oss


Anbefalte innlegg

Skjønner godt de vil ha slike reklamer på siden som dekker begge "white space".

4ii5c.jpg

cbhg6.jpg

Er jo mye penger man kan hente! :tease:

 

HW.no har vel rundt 140.000 lesere i uken, så om de da får 0,85 kr pr bruker for 'wallpaper-reklame', så tjener de jo rimlig godt (på de som ikke har blokkert reklamen).. Skulle gjerne ha visst hvor mange av de brukeren har ad-block. Tipper det er en ganske betydlig del, mtp de lagde artikkelen.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå i det siste bare levnet reklamen igjen i postkassa. Blir vel en slutt på reklamen da etthvert som postmannen plages med å presse vanlig post ned i kassa

Jeg bruker å samle de opp, for så å fylle opp forskjellige røde og gule postkasser rundt om. Hvis Posten ikke klarer å respektere at jeg ikke ønsker reklame, så skal de få igjen reklamen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mener det var en lov hvor respekt for uaddressert post ikke ble respektert, så kunne du kreve at firmaet som la det dit måtte komme og hente det hos deg.

Har i allefall hørt historier om de som har måttet komme og hente reklamen sin i allefall.

Lenke til kommentar

Dere gir dere ikke ser jeg :glare:

Hvis dere tror at jeg vil skru av adblock så lenge dere plager meg med denne faens pandaen, tar dere skammelig feil.

 

post-10128-0-85894600-1336119018_thumb.png

"Har du savnet meg?"

 

tumblr_m2ww9k9h3B1qhqn9ro4_400.png

 

Greasemonkey lar deg fikse det der, bare tilpass siden og fjern hele div'n som kommer i topp.

 

Blir vel ikke lynsjet av noen om jeg legger ut scriptet for og fjerne baren? :)

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Dere gir dere ikke ser jeg :glare:

Hvis dere tror at jeg vil skru av adblock så lenge dere plager meg med denne faens pandaen, tar dere skammelig feil.

 

"Har du savnet meg?"

 

 

Greasemonkey lar deg fikse det der, bare tilpass siden og fjern hele div'n som kommer i topp.

 

Blir vel ikke lynsjet av noen om jeg legger ut scriptet for og fjerne baren? :)

Ja takk! :)

Lenke til kommentar

Scriptet finnes allerede på userscripts.org som tar livet av pandaen og fjerner den.

Og det er listet på forrige side i denne tråden også, så er bare å laste ned og sette igang.

Har brukt scriptet en stund allerede, men hardware.no har tydeligvis endret på noe, for pandaen dukket opp igjen med "vengeance" ("har du savnet meg").

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Har brukt scriptet en stund allerede, men hardware.no har tydeligvis endret på noe, for pandaen dukket opp igjen med "vengeance" ("har du savnet meg").

 

Jah.. de liker å provosere sine brukere.. :) Tragisk!!

Lenke til kommentar

Mener det var en lov hvor respekt for uaddressert post ikke ble respektert, så kunne du kreve at firmaet som la det dit måtte komme og hente det hos deg.

Har i allefall hørt historier om de som har måttet komme og hente reklamen sin i allefall.

 

Spurte en som jobbet i redaksjonen i FVN.. Hvorfor jeg fikk boligavisen dems en gang i uken.. Jeg har nei til uadresert post, og abonnerer ikke på FVN. Da sa han at de hadde lov til fulldistribusjon om det var mer en X % redaksjonelt innhold i avisen. (husker ikke hvor mye det var.) Dermed får de lurt ned masse reklame i postkassen allikavel..!!

 

BTW, tror jeg må skifte postkassen og spesialdesigne den så det blir en meget smal spalte.. ca 6mm? slik at de ikke får oppi de tykke "avis" reklamene.. Så drit lei av at de til tider fyller opp postkassen om jeg ikke tømmer den hver dag.. :hmm:

Lenke til kommentar

Scriptet finnes allerede på userscripts.org som tar livet av pandaen og fjerner den.

Og det er listet på forrige side i denne tråden også, så er bare å laste ned og sette igang.

Har brukt scriptet en stund allerede, men hardware.no har tydeligvis endret på noe, for pandaen dukket opp igjen med "vengeance" ("har du savnet meg").

Har brukt scriptet en stund allerede, men hardware.no har tydeligvis endret på noe, for pandaen dukket opp igjen med "vengeance" ("har du savnet meg").

 

Jah.. de liker å provosere sine brukere.. :) Tragisk!!

 

Versjon 1.1 av scriptet er ute, som blokkerer pandaen igjen :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Deaktivert adblock.Den dagen jeg ser en med lyd, så fyker den på igjen

 

Som sagt stiller vi strenge krav til annonsørene våre, så lyd på annonsene er ett kjempestort NEI :-)

Hva med CPU-bruk og Flash? Det kan ikke være store krav til det. Her har jeg kun hardware.no sin side oppe i Firefox, og "Firefox Plugin Process (Shockwave Flash)" bruker 10%...

post-74755-0-47311600-1336298342_thumb.png

Lenke til kommentar

Man kan 'fjerne' pandaen om man flytter hele siden 100px opp.

 

body { margin-top: -100px !important; }

(Jeg bruker Stylish).

Opera har custom CSS innebygget.

 

... Stakkars hw.no enda verre for dem.

Jeg tror Panda bestanden blir snart truet igjen med all den jakten vi utfører :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan 'fjerne' pandaen om man flytter hele siden 100px opp.

 

body { margin-top: -100px !important; }

(Jeg bruker Stylish).

Opera har custom CSS innebygget.

 

... Stakkars hw.no enda verre for dem.

Jeg tror Panda bestanden blir snart truet igjen med all den jakten vi utfører :D

Hehe. Tja, man kan jo gjøre som meg

Disable Ad-block på Hw.no (så lenge man har linjekapasitet osv til det), så bruke denne koden som skjuler reklamen.

#wallpaper, #textAds, #topAds, .ads { display: none !important; }

 

Da får iallefall Hw.no reklame inntekter selvom jeg ikke ser reklamen.. :green:

Endret av Merko.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...