Gå til innhold

Oppgraderte linjen, nettet ble ubrukelig


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått oppgradert linjen min fra leverandøren, og dette ble jeg jo glad for, helt til jeg slo på pc'en og skulle surfe. Det tar meg nå ca 1 minutt å åpne enhver nettside. YouTube og nettspilling er det bare å glemme, tar evigheter å laste en film på youtube, mens når jeg spiller kommer jeg aldri under 5-600ping.

 

Jeg ringte de og forklarte problemet, de sa jeg kunne prøve med en kabel til router for å sjekke om det var det trådløse det var noe galt med, men den gang ei, samme problem. Når de sjekket linjen min fant de ingen feil, og jeg skulle ha fin fart og fin stabilitet. De skulle sende meg en ny router, det var det de kunne gjøre, men jeg har prøvd med en annen router uten nytte, og det prøvde jeg også å forklare.

 

Da lurer jeg på, er det hos meg feilen kan ligge? Jeg bruker en trådløsadapter av typen TP-Link og dette har funket fjell i lengre tid før jeg oppgraderte. Er det noe annet som kan være feil?

 

Ble litt usikker på om dette i det hele tatt var rett kategori å poste i, men er det feil får dere rapportere og få den flyttet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...