Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Lakus!

 

Her har du to forskjellige som skjuler navnet over brukeren:

 

Autosneak

 

Herosneak

 

Du får velge den du liker best.

 

 

Vis du ikke er med, men ser på, kan du bruke Vanish No Packet.

 

Da skriver du /vanish så blir du usynlig for vanlige folk. Dette er også godt i andre situasjoner hvor du f.eks mistenker noen for å bryte reglene.

 

Du kan ikke plukke opp blokker når du er usynlig heller. ( Også veldig bra vis du bare vil trolle noen, f.eks sette en blokk der hvor en akkuratt har tatt den vekk, kan bli irriterende :p )

Lenke til kommentar

Hey igjen, Lakus. Hadde en liten ulykke med TNT... :new_woot:

 

Det som skjedde var at jeg bare skulle sprenge litt TNT så alt gikk litt kjappere. Uvitende om at jeg hadde muligheten til å ødelegge offentlige veier (MÅ FIKSES!).

 

Jeg fikset det jeg kunne fikse, men ikke noe mer. Altså, litt av gravelen på veien utenfor tomten min er sprengt vekk.

 

Her er noen bilder:

 

Ovenifra:

 

 

 

Under:

 

 

 

Fikset, unntatt gravelveien du må fikse.

 

 

 

Totalt 8 gravelblokker som er borte.

 

Beklager den lille hendelsen :p

 

 

EDIT: Never mind, jeg fikset det ;)

Endret av SLi
Lenke til kommentar

har det skjedd noe med permissions for bygging i Steinheim? Plutselig kunne jeg grave meg inn i kjelleren til naboen, mens jeg før har fått "you don't have permission for this area"...

 

Og angående arenaen; har dere sett Mindcrack Ultra Hardcore serien til blant annet Etho, Bdouble0 med fler på Youtube? Sesong 3 anbefales! De er igang med sesong 5 nå.

Lenke til kommentar

har det skjedd noe med permissions for bygging i Steinheim? Plutselig kunne jeg grave meg inn i kjelleren til naboen, mens jeg før har fått "you don't have permission for this area"...

 

Og angående arenaen; har dere sett Mindcrack Ultra Hardcore serien til blant annet Etho, Bdouble0 med fler på Youtube? Sesong 3 anbefales! De er igang med sesong 5 nå.

 

Vintagebeef <3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hei hei! Nå som jeg omsider har litt tid til overs tenkte jeg å stikke innom serveren i løpet av kvelden, regner med at ingen har noe i mot dette? Brukernavnet er agent_pekka, jeg er broren til gal_ape/Thomas. :)

Lenke til kommentar

Hadde vært utrolig moro med en FFA Arena-match en gang. Alle får samme utstyr og sistemann som lever får heder og verdighet og kanskje litt stuff. Alle kan kaste inn en diamant til vinneren for eksempel.

 

@Lakus: Har du en direktelink til JohnSmith texturpacken din? Lenka du la ut i spillet krevde jo utfyllelse av spørreskjema og var godt over middels suspekt.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lagt ut noen link i spillet :ph34r:

 

JohnSmith: http://www.minecraft...ustomizer-0324/

 

Om du ikke bruker det fra før av vil jeg også anbefale å bruke MagicLauncher. Det er en alternativ launcher til Minecraft hvor du kan bestemme hvilke mods som skal lastes inn i spillet. Grunnen til at jeg anbefaler den er at Optifine blir lekende lett. Optifine er en "liten" mod som gjør at Minecraft får et betydelig ytelseshopp samt at det åpner for "HD" teksturer, slik som JohnSmith. Husk at teksturene i Minecraft er 16x16, så selv 32x32, som JohnSmith, trenger litt hjelp for å bli vist riktig.

 

Optifine: http://optifine.net/....5_HD_MT_A6.zip

MagicLauncher: http://www.minecraft...s-options-news/

 

Hvordan bruke MagicLauncher:

- Last ned og start.

- Gå inn på setup

- Klikk på Add på høyresiden

- Manvøvrer deg fremt til stedet hvor Optifine.zip ligger og legg til den

- Trykk ok nederst

- Ferdig.

 

Når du nå starter spillet bruker du Optifine, noe som burde gi deg en del flere frames per second, støtte for HD teksturer og en rekke mindre valg når det kommer til innstillinger in-game. Jeg anbefaler å bruke Optifine på det hØgeste.

Lenke til kommentar

Villagers ftw.

 

Venter forresten på 1.2.6 med å "ferdigstille" og bestemme meg helt for hvilke plugins jeg skal beholde. Så jeg slipper å oppdatere den nå, og så igjen når 1.2.6 kommer ut - som burde være rimelig snart. Da er det nok også muligheter for å åpne for flere spillere litt lettere. Trenger ikke bekymre seg så mye for at noen plugins gjør noe de ikke skal.

 

Muligheten til å stacke både skilt og dører, respawning av Enderdragon og forhindring av cheats (flymod osv) er på lista.

Lenke til kommentar

Har vært noen hos meg i hvert fall. Ingen stor krise å miste et par hvite sauer og noen griser som uansett går fritt like bak innhegningen, ei heller at noen tar en stack med kull når jeg har 11 stacks i ei kiste - men det er like fullt irriterende at noen føler for å være så frekke. Skal selv bli mer streng når det gjelder hva jeg tillater tilgang til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...