Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyggelig sagt :)

 

Burde kanskje skrive hvem som er i de forskjellige gruppene Lakus? Ikke default og builder da.

 

Skal prøve å huske alle:

 

Rød/Admin og eier:

  • Lakus

Gul/moderator/pave:

  • Hellbrendy

Officer/Cyan:

  • AdrianHt

Guard/Grønn:

  • Bloodliness
  • Villanden
  • ShampooMacTavish
  • Snosck
  • MrZz

Sånn, da vet dere det. Håper jeg ikke glemte noen :(

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Men vi skulle ikke få opp noe hunger games lignende snart i arenaen som Lakus bygde? :p

Jeg driver å ser på muligheten for og sette opp dedikert Hunger Games på et map eller egen server :)

 

Men jeg kommer på i 21-22 tiden om noen vil være med på noe PVP shit i den store arenaen.

Last Man Standing kan få Chainmail armor. Ikke særlig praktisk, men en slags showoff-premie.

Lenke til kommentar

Hyggelig sagt

Burde kanskje skrive hvem som er i de forskjellige gruppene Lakus? Ikke default og builder da.

Skal prøve å huske alle:

 

 

Rød/Admin og eier:

Lakus

 

Gul/moderator/pave:

HellBrendy

 

Officer/Cyan:

Adrianht

 

Guard/Grønn:

Bloodliness

ShampooMacTavish

Villanden

Snosck

MrZz

 

Sånn, da vet dere det. Håper jeg ikke glemte noen

;)

 

@Hunterra: Du er hvit. Gjester er grå og medlemmer er hvite.

Lenke til kommentar

Skal du beholde selvtilliten får du bare drite i å se på Lakus sine hus, jeg hadde håp for min egen Minecraft-karriere helt til han begynte å plassere sine blokker.

 

Det ingen krav med noen erfaring, det viktigste er at du er en hyggelig fyr med rent mel i posen.

Lenke til kommentar

Lakus

 

Det oppsto en liten diskusjon på serveren, der visse folk ble irriterte på grunn av folk bygde for nærme. Jeg ba dem slutte og heller ta det på diskusjon.no.

 

Greia er at vi må få noen Tettsted/by regler. Godt grenset, 10-50 blokkers regel osv.

 

- SLi.

Lenke til kommentar

Er vår "by" denne diskusjonen er om. Mappet er uendelig stort, hvorfor kan man ikke gå 50-100 blocks unna andre sine bygninger når man starter et nytt prosjekt?

 

Da har man gode ekspansjonsmuligheter, det ser bedre ut (bygninger klemt mellom hverandre ser ikke bra ut) og det blir neppe noe problemer med huler osv. som ofte strekker seg mye lengre under bakken en det man kan se på overflaten.

 

Om noen vil bygge ved hverandre, så er jo det selvfølgelig bra, men da må man nesten snakke med den andre parten og høre om det er ok.

 

Grunnen til at jeg startet denne diskusjonener at byen vår består nå av 5 personer som har tilnærmet ingen ekspansjonsmuligheter fordi 5+ andre har bodsatt seg rundt byen.

 

Jeg skjønner at det kan være vanskelig å vite hvor en bygrense går, men hvorfor ikke være på den sikre siden å gå 50 blocks unna andres konstrusjoner?

 

Foreslår at det kommer en ny regel om at nye prosjekter skal være minst 50 blocks unna andres prosjekter om ikke annet er avtalt.

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Er vår "by" denne diskusjonen er om. Mappet er uendelig stort, hvorfor kan man ikke gå 50-100 blocks unna andre sine bygninger når man starter et nytt prosjekt?

 

Mappet er ikke uendligstort, men det er stort så det er ikke et problem. Jeg syntes også man burde innføre en 50 blokkers regel og en 10 blokkers regel. Mer om det nedenfor..

 

Da har man gode ekspansjonsmuligheter, det ser bedre ut (bygninger klemt mellom hverandre ser ikke bra ut) og det blir neppe noe problemer med huler osv. som ofte strekker seg mye lengre under bakken en det man kan se på overflaten.

 

Ja, når det gjelder byer syntes jeg det bør være en 50 blokkers regel, og når det gjelder hus som ligger aleine burde det være 10 blokkers regel. Mer om det nedenfor...

 

Om noen vil bygge ved hverandre, så er jo det selvfølgelig bra, men da må man nesten snakke med den andre parten og høre om det er ok.

 

Grunnen til at jeg startet denne diskusjonener at byen vår består nå av 5 personer som har tilnærmet ingen ekspansjonsmuligheter fordi 5+ andre har bodsatt seg rundt byen.

 

Jeg skjønner at det kan være vanskelig å vite hvor en bygrense går, men hvorfor ikke være på den sikre siden å gå 50 blocks unna andres konstrusjoner?

 

Foreslår at det kommer en ny regel om at nye prosjekter skal være minst 50 blocks unna andres prosjekter om ikke annet er avtalt.

 

Man burde kunne lage byer ved å grense opp f.eks et område på MAKS 50x50 til å starte med. Så utvide det senere om du trenger.

 

Ingen bør få lov til å bygge nærmere en 50 blokker unna disse byene. Når det ikke er grenset et område, bør man kunne bygge 10 eller 25 blokker unna.

 

-SLi

Lenke til kommentar

La meg rette litt på det, tomten jeg viste deg var ca. 50 blokker bak Hunterra96 sin tomt. Ikke den andre veien som du gikk :)

Hehe, kan nok stemme! :) Helt problemfritt blir det da ikke. Nå er jo ikke dette en sånn KJEMPEkonflikt, selvom enkelte vil ha det slik... Jeg bor jo igrunn ganske diskret :p

Lenke til kommentar

Takker for en hyggelig helg! Fantastisk deilig å synke ned i stolen med Minecraft og noen supre mennesker på datamaskinen :) Kudos til deg Lakus som har fått i gang denne flotte serveren med flotte folk :)

 

Jeg ser ikke helt hvordan folk kan ha siktet til Donkey. Han er ikke for nermt meg og ikke for lang vekke :) Bare hyggelig med litt besøk.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...