Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Skal teste ut PVP-verden en av de kommende dagene. Spawn er snart ferdig :)

 

java2012-05-1323-43-14-82.jpg

 

Med andre ord skal vi teste Multiverse. To verdener samtidig.

 

PVE-verden:

- Det er mulig å drepe hverandre, men om den andre parten ikke er med på leken resulterer det i fengselstid.

- Å stjele er ulovlig og resulterer i fengsel om man blir tatt.

- Griefing er ulovlig.

 

PVP-verden:

- Å drepe hverandre er lovlig.

- Å stjele fra ulåste kister og furnaces er lovlig. Om man stjeler wheat/mat eller dyr skal man la det være igjen nok til å holde farmen gående.

- Griefing er fremdeles ulovlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Serveren din gikk ned/ restartet 06:53, 14.05.2012.. why? Den startet etter 3-10 sekunder.. Er rimelig sikker på at det ikke er min skyld/client side. Holdt på med andre ting som trenger konstant internett som ikke ble stopper. Feilmeldingen jeg fikk er også den man får om du stopper serveren ( Connection resett ).

 

 

Edit: Står forresten " Anbefaker, istedenfor "Anbefaler" i MOTD.txt.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Hei.

 

Eg var innom serveren og det virka som ein hyggeleg gjeng! Ønsker gjerne builder rettigheter. Eg er 23 år, og har spilt Minecraft siden tidlig beta. Er ikkje eksepsjonelt flink, men eg veit godt kva eg driver med.

 

Bamfzoor er IG navn.

Endret av Bamfzoor
Lenke til kommentar

Du hørtes ut som en av oss :)

  • Har lagt til SkyChest nå som anbefalt lenger opp. Slå på en kiste for å sortere den.
  • Multiworld er satt opp og bygger ferdig PVP-verdenen sin spawn nå om dagen.
  • Alle kan ferdes fritt mellom de to verdenene gjennom en portal som vil bli satt opp i Spawn.

! Dette med èn verden for PVP og en for PVE-ish (drap er lov om det er greit for begge parter. Man skal ikke drepe helt random) er en test. Vi har en del av spillerne som ikke vil være med på PVP i det hele tatt og en del som synes PVP er morsomt og vil ha mer av det enn det som nå er lov. Derfor setter jeg opp to verdener som kjører hver sin spillestil for å se om det kan glede begge leire.

Lenke til kommentar

Ehm. Ja. Får opp en feilmelding i loggen, men skjønner ikke bæret av den.

 

2012-05-16 21:05:25 [sEVERE] java.net.SocketException: Socket closed
2012-05-16 21:05:25 [sEVERE] at java.net.SocketOutputStream.socketWrite(SocketOutputStream.java:116)
2012-05-16 21:05:25 [sEVERE] at java.net.SocketOutputStream.write(SocketOutputStream.java:153)
2012-05-16 21:05:25 [sEVERE] at java.io.BufferedOutputStream.flushBuffer(BufferedOutputStream.java:82)
2012-05-16 21:05:25 [sEVERE] at java.io.BufferedOutputStream.flush(BufferedOutputStream.java:140)
2012-05-16 21:05:25 [sEVERE] at java.io.DataOutputStream.flush(DataOutputStream.java:123)
2012-05-16 21:05:25 [sEVERE] at net.minecraft.server.NetworkWriterThread.run(SourceFile:103)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...