Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://forums.spout.org/threads/server-crash-for-an-unknown-reason.2441/#post-30188

"That happens when a player closes his minecraft window by pressing X, instead of disconnecting properly."

 

Hvis det er en av disse to så får jeg ikke gjort noe med det med det første. Det rare er at om det er 32-bit java som er problemet har jo serveren klart seg helt fint på dette frem til nå. Samme med et svaret jeg fant. Jeg krysser ut Minecraft stadig vekk og det har aldri ført til noen kræsj såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Finnes ikke noen feil i loggen utenom den. Ikke engang en anomalitet.

 

Satser på at det var et lite hikk fra de jeg leier serveren hos. Den er i det minste oppe igjen nå. Om noe mer skjer så keep me updated.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Hello all.

 

 

I'd like to inform you that the Minecraft login servers are currently down. No, I do not have control over this, and they will be back up when they are back up. Please do not continue to make new topics about it.

Thank you.

 

http://www.minecraft...-making-topics/

 

Og jeg skulle hente Max Payne 3 men posten hadde problemer med systemet så jeg måtte gå tomhendt hjem. Nå blir jeg jo pent nødt til å gjøre noe av det jeg burde gjøre i dag.

Lenke til kommentar

Ja, det var 658 stykker av dem. Hvordan de har klart å avle frem så mange er ... imponerende?

 

Begynner å bli ferdig med prosjektet også nå....

 

java2012-05-2123-37-22-32.jpg

 

Har du bygd det aleine? Det var utrolig bra !

 

Har du et maks antall spillere på serveren? Om du evt skulle hatt en plass så ville jeg gjerne tatt den :) Jeg er "voksen" 15 åring, vet hvordan jeg skal oppføre meg og slik og har spillt Minecraft i noen måneder. Liker å bygge ilag med andre folk som et samfunn men gjerne mitt eget hus/bygg. Jeg er midt i eksamenstid så jeg kommer nok ikke til å være så veldig mye online så om noen andre som har mer tid også vil spille så trenger jeg ikke plassen. IGN er Hunterra96 :)

Endret av Hunterra
Lenke til kommentar

Hei Hunterra, jeg så du var inne på serveren for en stund siden. Den beste måten å bli medlem der er å bare komme inn, snakke og ha det hyggelig så kommer nok en Trusted (grønn) , mod/hellbrendy(gul) eller Lakus/OP (rød) og gjør deg til builder :)

 

Det er 60 slots på serveren.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...