Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele gjengen ble vel timet ut. Mulig det er sky. Zetheus og Thormario ble timet ut tidligere i dag mens jeg kunne fortsette som vanlig. Vet ikke om det er samme problemet som er årsaken nå men dynmap frøs ikke sist.

Jeg tror du timer ut om du er afk for lenge. Var sånn jeg hadde timet ut før i dag.

Det står hos meg at det er 5 stykker offline, så tror kanskje greia har fryst.

Lenke til kommentar

Jeg hadde akkurat logget på også. Var ei heller afk da vi ble timet out tidligere i dag. Og da ble jax ikke kastet ut. Serveren er rasist! (Måtte bare dra det kortet, siden alt for mange gjør det når de ikke har annet å klage med)

Rasistisk server, ny feature fra bukkit :p

Neida, lakus fikser sikkert servern når han slutter å være afk. :)

Lenke til kommentar

Hva synes dere egentlig om 1.8? Jeg har visst om de fleste tingene en stund, men har ikke sett ordentlig på det før nå. Jeg vet ikke hvorfor, men nå føler jeg det begynner å bli mye, samt at det begynner å føles som om de har det travelt med enkelte ting. Jeg synes spesielt de nye dørene ser helt forferdelige ut. Vel, spruce ser ålreit ut, men ugh, birch og jungle - fatter personlig ingenting av hvordan det går an.

Lenke til kommentar

Fjernet kyllingene helt? Og da er vel den forferdelige klikkelyden også borte?

 

Alle kyllingene er borte. telte over 25 kylling som ble stekt etter at de var borte. Mat fåes nå gjennom dispenser...

Klikkelyden er nå mulig å skru av med en bryter.

Endret av Itek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...