Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle MS bruke så mye penger på et studio. Mojang er ikke verdt halvparten av det engang. Hele verdien til Mojang ligger jo i Minecraft, så har vanskelig med å se for meg at de er villige til å betale så mye uten å eie spillet i seg selv.

 

Håper hele greia bare er luft, men total stillhet fra de i Mojang er ikke vanlige greier. Skummelt.

Lenke til kommentar

Microsoft kjøpte Rare for ca. 375 millioner $. For den summen fikk de et vesentlig større studio enn Mojang, samt rettighetene til Perfect Dark, Banjo-Kazooie, Conker, Killer Instinct etc.

Microsoft kommer til å gjøre tidenes bomkjøp dersom de ikke får med Minecraft på kjøpet.

Forhåpentligvis er det bare et rykte, men som nevnt ovenfor har det ikke blitt avkreftet av Mojang eller Microsoft ennå.



Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Har vært på jakt etter dem selv flere ganger. Finnes rett og slett ikke. De vil bare ikke spawne :p

 

Hele problemet er at ulver spawner bare 1 gang. Og de despawner. Første gang man besøker en chunk bestemmer spillet seg for om det skal spawnes en ulv der eller ikke. I de aller, aller fleste tilfeller så gjør det ikke det. Men, i et slags mirakuløst mirakel spawner det et par stykker fra tid til annen i spesielle ulvespawnende moderland-biomes. Men om man ikke gjør venner av dem spiser de de sauene de finner og despawner kort tid etter. Aldri til å bli sett igjen fordi hver chunk bare spawner ulver èn gang. Enda en av tingene jeg ikke fatter hvorfor Mojang har gjort sånn. Det funker jo ikke i multiplayer overhodet (hester,enderdrage, strongholds f.eks...). Så bevandrete vi ble på det nye kartet på svært kort tid er ulven foreløpig tilnærmet utryddet :(

 

Jeg har dog kunstig inseminert noen sauer slik at de føder ulver en gang iblant, i forsøk på å holde bestanden oppe. Om det ønskes kan vi finne på noe ;)

Lenke til kommentar

Så lenge serversiden ikke blir forsømt av Microsoft kommer ingenting til å forandre seg fra min side hvertfall. Får se hva som skjer med selve spillet fremover da...

 

Ingen tvil om at jeg har gruer meg til dette i noen dager nå...

 

Edit: Dat _Jeb, tho...

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...