Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WTF? En milliard?!

 

Jeg redigerte det, i selve artikkelen nevner han 400 millioner - en milliard. Fremdeles et helt urealistisk mål. Microsoft satser visst en milliard dollar på spill, og det er mye penger. Håper de har et noe mer realistisk mål når det gjelder å tjene inn de pengene igjen, ellers går de på et stort tap. Men, det viser ihvertfall at Microsoft satser på spill, så blir spennende å se hva de vil presentere for oss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jo, det er det han skrev. Og du redigerte innlegget ditt. Enten til riktig svar eller så leste jeg feil istad. Jeg lurte bare på hva du mente med det, innlegget til MrLee.

 

Jeg redigerte bare mine egne skrivefeil. Poenget mitt har ikke endret seg. Men samma det=) Jeg må gå å lese mer til eksamen nå. Jeg aner ingen ting om hvilken konsoll jeg ender opp med å kjøpe. Og om det blir noen av de i det hele tatt. Kanskje jeg bare ender opp med ny PC! Alt kommer ann på spill egentlig. Og foreløpig ser jeg ikke så mange spill av interesse. Jeg er også litt skeptisk til om den kinecten skal ta stor del i hvert spill.. Hvis vi bare ender opp med en rekke "Fable the Journey"-spill så kan de få beholde den konsollen sin selv!

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Du snakket om naturkatastrofer i USA - det har vært ekstremt dramatisk og mange har mistet alt. Flere har omkommet og blitt såret. Du trakk inn det å miste Xbox-nettet i forbindelse med en naturkatastrofe i USA. Da er det naturlig med en slik kommentar tilbake. Men jeg orker ikke diskutere det her noe mer med deg. Du blir jo bare sur og fiendtlig, det kommer ikke noe konstruktivt ut av dette.

Det er du som velger om det blir fientlig eller ikke. Jeg bruker det for å forsterke argumentene ettersom det virker som om det ikke kommer frem.

 

Jeg sier at man kan miste nettet ved en naturkatastrofe som et eksempel, du tar inn at folk ikke bryr seg da fordi folk er døde og hus er gjevnet med jorden. Akkurat som om det er det eneste eksemplet som finnes.

Det holder at kommunen graver i gata 900 meter nedenfor huset ditt før du sitter uten nett i flere måneder.

Det holder med at serverne ikke takler belastningen før en har samme opplevelse som SimCity.

Hackere. etc.

 

Poenget er at det positive, eller det folk velger å kalle positivt på langt nær overgår det negative ved det.

Lenke til kommentar

Det er du som velger om det blir fientlig eller ikke. Jeg bruker det for å forsterke argumentene ettersom det virker som om det ikke kommer frem.

 

Jeg sier at man kan miste nettet ved en naturkatastrofe som et eksempel, du tar inn at folk ikke bryr seg da fordi folk er døde og hus er gjevnet med jorden. Akkurat som om det er det eneste eksemplet som finnes.

Det holder at kommunen graver i gata 900 meter nedenfor huset ditt før du sitter uten nett i flere måneder.

Det holder med at serverne ikke takler belastningen før en har samme opplevelse som SimCity.

Hackere. etc.

 

Poenget er at det positive, eller det folk velger å kalle positivt på langt nær overgår det negative ved det.

 

Du er jo som jeg forstår veldig misfornøyd med det som har blitt presentert så langt. Selv venter jeg heller på mer informasjon før jeg blir det. Og du sier at man ikke burde ha holdningen "jeg venter og ser". Det er jo bare å sende klagebrev til Microsoft! Hvis man får mange nok til å gjøre det så er de jo nødt til å legge merke til det. Å bli sint på andre som mener noe annet på et forum vil ikke plukkes opp av MS.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er hva du får ekstra for å betale samme prisen for PS4. Du må selvfølgelig betale for en Kinect du aldri blir å bruke. Du betaler nok ekstra for kabel-tv funksjonene som du kanskje heller aldri blir å bruke. Om ikke PS4 har disse tingene vil du trolig få noe igjen for det.

Lenke til kommentar

Hehe, vel sååå full er den vel ikke. Men your wish is my command...

 

 

post-5372-0-52872200-1369348180_thumb.jpg

 

 

Nå skal jeg se på Star Trek :p

 

bra den der benken ja... ser du har god plass til en ps4 der :)

 

the latest....

pre-owned game activation to cost around £35

 

 

kilde:

http://www.vg247.com...round-35-report

 

da var det over å ut for bruktspill....

 

 

og så er det klart for mere tåke prat fra microsoft...

 

Phil Harrison tries (again) to clarify game ownership, second-hand sales and always-online in Xbox One

 

kilde:

http://www.eurogamer.net/articles/2013-05-22-phil-harrison-tries-again-to-clarify-game-ownership-second-hand-sales-and-always-online-in-xbox-one

Endret av Zombien.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har 3 stk av mine buds preordret sine x ones :green:

 

Wopp siste ryktene sier september nå og sonys lille spille box i november

 

Designen på x one er helt herlig endelig en konsoll som ligner på en highend bluray spiller uten noe corny design eller anna bull ... sklir rett inn i noe som helst hifi rack :love: Takk ms

 

Blir helt klart min media senter slipper flere komponenter som en htc pc ... bluray spiller og decoder ... herlig sparer plass.

 

Multimedia og en spille maskin er helt genialt trekk windows 8, windows phone8, Surface all linka til en stor united interface ...

Endret av samco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville aldri ha forhåndsbestilt en konsoll så tidlig.

 

Da husker du sikkert ikke x360 lanseringa i norge :green: hell no gjør ikke den feilen 2 ganger

Mulig ps3 ikke ble utsolgt dag en men x360 var blåst vekk fra hyller og online ....

 

Anbefaler virkelig folk som vill ha X one eller sonys ps4 å forhåndsbestill asap!!!!

Endret av samco
Lenke til kommentar

Tror nok at Inzane Cat mener at det er galskap å bestille noe som knapt noen vet ennå er for noe.

Ingen reviews er ute. Ja, ingen har knapt sett noe ingame engang.

 

Fornuftig filosofi som burde gjelde for alle produkter. Men spesielt elektronikk.

Endret av gammalerik
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror nok atInzane Cat mener at det er galskap å bestille noe som knapt noen vet ennå er for noe.

Ingen reviews er ute. Ja, ingen har knapt sett noe ingame engang.

 

Se på xbox spill aka 2005 vs 2013 ... tenk det samme med x one og ps4... :closedeyes: no worrys at all

 

Hopper inn dag 1 ingen grunn til å vente på omtaler med disse 2

Endret av samco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://arstechnica.com/gaming/2013/05/how-the-xbox-one-draws-more-processing-power-from-cloud-computing/

 

Om dette skjer i praksis, kan dette bety Always Online for å få den beste grafikken? :p

 

“Without getting too into the weeds, think about a lighting technique like ambient occlusion that gives you all the cracks and crevices and shadows that happen not just from direct light. There are a number of calculations that have to be done up front, and as the camera moves the effect will change. So when you walk into a room, it might be that for the first second or two the fidelity of the lighting is done by the console, but then, as the cloud catches up with that, the data comes back down to the console and you have incredibly realistic lighting."

Lenke til kommentar

Se på xbox spill aka 2005 vs 2013 ... tenk det samme med x one og ps4... :closedeyes: no worrys at all

 

Hopper inn dag 1 ingen grunn til å vente på omtaler med disse 2

 

Blir spennende å lese nøytrale reviews fra deg Samco, når du får boxen :)

 

Et spennende år blir det uansett hvordan det blir.

Lenke til kommentar

Blir spennende å lese nøytrale reviews fra deg Samco, når du får boxen :)

 

Et spennende år blir det uansett hvordan det blir.

 

Mine omtale blir X360 mot X one ....

 

Ps4 venter jeg med til Grand turisimo kommer ;) Hvor lenge blir det?

 

Forza 5 blir det første X one spillet jeg fyrer opp ivertfall

Endret av samco
Lenke til kommentar

Det er ikke en unnskyldning Microsoft kan bruke: Nei spill var bedre før, nei vi tar av serverene til Xbox One så "dør" alle som har den maskinen. Ærlig talt, det er for dumt i mine øyner.

Hvorfor ikke bare gjør slik X360 gjør nå, la den leve helt til selve maskinen ikke funker mer, uten å ha servere for å opprettholde levetiden til Xbox One.

 

Du tok ikke poenget mitt... :hm:

Lenke til kommentar

Vill vite mere om hvilke lydformater X one støtter..

4K

Hvordan de håndterer bruktspill og kostnaden på det.

Headset design og funksjon HD lyd er annonsert

Hva exspansjons high speed porten til gaming padden skal brukes til?

Hdmi in har den en pasthrough funksjon eventuelt 4k opscalering av andre produkter tilkoblet slik oppo 103 bd spiller gjør?

Filmtjenester?

Xbox music?

Antall venner på vennelister

Party chat flere i samme chat room?

 

Blir en spennende E3 i år ...

Endret av samco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...