Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk Xbox One med Titanfall bundle fra Microsoft UK på døra nå :D

Den ble sendt i går, og kom til Kristiansand i dag. Imponerende raskt.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir med andre ord litt gaming i helgen? :D

Skrevet

Kjøpte Dark Knight-ruteren forrige uke for 749,- :D Til den prisen så klarte jeg ikke la være. Uheldigvis for min del så har ikke Expert fått den på lager enda! Gleder meg til å pensjonere min gamle D-Link.

Skrevet

Nettopp kjøpt meg PS4, men vet ikke om jeg klarer å vente så mye lengre til norske release av Xbox One. :p

Føler at det er mer å gjøre på Xbox One nå enn på PS4.

Skrevet (endret)

Fikk testa Skype idag da og som flere nevnte her så var det ikke noe problem å spille mens Skype appen gikk samtidig. Jeg og mine kompiser pleier å skravle på Skype når vi spiller på PC og nå kan jeg fortsatt skravle selv om jeg spiller på en konsoll.

I like it!

Endret av LarZen
Skrevet

De nektet å sende min før i dag. Får den altså ikke før mandag:(

Skrevet

Fikk epost av Siba nå hvor det stod at en kan nå kjøpe XBO og Titanfall i alle deres butikker.

Stod det noe om pris? :-)

4490kr for standard utgaven. Da sparer du noen kroner ved å bestille ifra Elkjøp som Noiz linket. Eller så vil du ha en i morgen og går innom Siba og smiler hele veien hjem.... :p

Skrevet

Kjøpte Dark Knight-ruteren forrige uke for 749,- :D Til den prisen så klarte jeg ikke la være. Uheldigvis for min del så har ikke Expert fått den på lager enda! Gleder meg til å pensjonere min gamle D-Link.

bruker denne selv, lett oppsett å router settings :) rask er den å

Skrevet (endret)

Surfet litt rundt på nettet nå. Endte opp med å bestille Titanfall-bundelen fra Microsoftstore UK til 399 £. Er det noe jeg trenger å være obs på, utenom at jeg trenger ny strømkabel? Etter å ha lest drøssevis av innlegg fra forumet så skal det ikke komme noe ekstra moms osv?

Skal bli godt å prøve ut Xbox One. Har allerede en PS4 så blir litt variasjon framover.

Endret av Bebeluv
Skrevet

Når vi snakker om rutere, så kjøpte jeg akkurat en slik en http://www.elkjop.no/product/data/nettverk-og-routere/NGR7000AC/netgear-nighthawk-ac1900-wifi-router

Beste ruteren jeg noen gang har hatt. Utrolig bra hastighet og enkelt oppsett for å få tilgang til ruteren uten å koble til med kabel.

Ja du, såg de hadde den inne på lefdal rett nedi høgget her..så jeg kunne lige godt spasert innom å handla. Men innerst inne syns eg en router til 2k er vel mye for min smak. Er ikke akkurat hus jeg har heller, så noe overkill hadde den vært uansett :p

Skrevet

Titanfall er bra , men har på følelsen av at det kan fort dø ut. Hvis ikke de kommer med noen flere våpen å game modes. 2 assult rifles er for lite. Skulle hadd mang flere våpen . 10 av hver mest generelle klasse

Skrevet

Titanfall er bra , men har på følelsen av at det kan fort dø ut. Hvis ikke de kommer med noen flere våpen å game modes. 2 assult rifles er for lite. Skulle hadd mang flere våpen . 10 av hver mest generelle klasse

Ganske enig der! Får håpe dlc'ene som kommer legger til litt mer av dette. Skal ihvertfall komme flere titans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...