Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xbox Live tilbyr gratis dedikerte servere og cloud prossessering til utviklere!

 

What that means is not just convenience or multi-device access to content, but a significant extension of the power and scope which the Xbox One can offer developers and players. It means persistent worlds, improved AI, better rendering and dedicated servers for every multiplayer game on the platform. And it's all being offered to developers for free.

 

http://www.gamesindustry.biz/articles/2013-10-15-the-difference-engine

Endret av Booz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er vel liten tvil at PS4 imponerer mer på papiret men jeg må si at for min del så virker XBO mye mer som en neste generasjon konsoll en hva Sony presenterer med PS4.

 

Det er mye spennende ting rundt XBO som ikke nødvendigvis går kun ut på å flytte X antall pixler som gjør at jeg ser mer optimistisk og anser XBO som en mer next gen opplevelse en PS4.

 

Synes det er veldig spennende selv om endel er uklart, men en ting skal MS ha. Dem spiller kortene rett for tiden med å friste spillere med disse klippene. Der er Sony ganske så dårlige synes jeg.

Endret av _LarZen_
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Har kansellert Xbone bestillignen min på Coolshop og venter til den kommer offisielt i Norge. Ser ingen grunn til å ha den i november-desember da jeg sikkert får problemer med anskaffelse av spill og tilbehør da.

Selger ikke coolshop spill også?

Tilbehør som ekstra kontroller, play and charge kit kan kjøpes på microsoftstore.de til lik pris som i norge.

Spill kan jo alltid kjøpes digitalt, men forstår det er mange som vil ha fysisk kopi heller.

Får uansett håpe den kommer tidlig neste år til norge

Lenke til kommentar

Hos meg står det levering ved utgivelsedato og like under står det utgivelsedato: november 2013. Fremdeles til 54,99kr per kontroller. Står fremdeles ingenting om Xbox One konsollen, men den finner jeg når jeg logger inn på den tyskenettsiden, det står egentlig akkurat det samme med utgivelsedato november 2013.

Lenke til kommentar

OXM: 8 Xbox One myths adressed

http://www.oxm.co.uk/64151/blog/rumour-shutdown-eight-more-xbox-one-myths-addressed/?page=1

 

 

 

  • 1. Kinect will secretly gather data about you
  • 2. Xbox One can't do "true 1080p gaming"
  • 3. Microsoft will sell the Xbox One without Kinect
  • 4. Microsoft doesn't have any real exclusives or studios
  • 5. Microsoft will sneakily bring back Xbox One's DRM
  • 6. There are manufacturing problems
  • 7. IllumiRoom is down for release on Xbox One
  • 8. Microsoft doesn't care about independent developers

 

Sier meg enig i denne GAF kommentaren::

 

 

 

If OXM is having to do an article like this for their readers you know Microsoft has royally fucked up.

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=697609

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns det er nødvendig med sånne avklaringer da mange folk tror på disse mytene enda, folk blir da usikre om de skal kjøpe en Xbox One eller ikke, da er det bra og få ut fakta.

 

Når det gjelder neogaf så vet du den er infisert av ekstreme fanboys når artikkelen om gratis dedikerte servere har dette i åpningsinnlegget.

 

Warning: this article contains positive outlooks and opinions on MS and the Cloud

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syns det er nødvendig med sånne avklaringer da mange folk tror på disse mytene enda, folk blir da usikre om de skal kjøpe en Xbox One eller ikke, da er det bra og få ut fakta.

 

Når det gjelder neogaf så vet du den er infisert av ekstreme fanboys når artikkelen om gratis dedikerte servere har dette i åpningsinnlegget.

 

Warning: this article contains positive outlooks and opinions on MS and the Cloud

 

Det er jo bare litt tull. Det er jo så mang negative nyheter rundt Xbone at man må jo advare om man kommer over noe positivt. Som sagt, bare litt vitsing. Ikke noe ille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er jo bare litt tull. Det er jo så mang negative nyheter rundt Xbone at man må jo advare om man kommer over noe positivt. Som sagt, bare litt vitsing. Ikke noe ille.

Kan aldri vite hva som er seriøst eller ikke der inne :)

Jeg syns uansett det er en ekstremt positiv nyhet både for Xbox One og PS4, da microsoft legger press på sony, som igjen er bra for oss.

Lenke til kommentar

Konkurranse er bra, det trenger vi. Ser dog mer og mer ut som om dette blir siste konsollgenerasjon tror jeg; nyskapning og nytenkning som var det konsollene stod for før er en saga blott. Ikke på grunn av tafatthet fra produsentene, men på grunn av at verden er blitt som den er blitt. Nå må enten Sony eller MS introdusere råsterk teknologi som er banebrytende i forhold til dagens, akkurat som Sony gjorde med 3D-grafikk og PS1.

 

Ingen kan komme og si at det ikke finnes nye, uoppdagede teknologier, for det gjør det. Men det må innovasjon og dristighet til, noe begge konsoller mangler i denne omgang. Mer en evolusjon, noe som også er bra, og som oftest trengs som et mellomledd. Hva med

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Ray_tracing_(graphics),

og real time simulering av fluider, klær osv.

 

Vi får se. Med mer regnekraft kommer det til å bli ekstremt spennende!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

XO ser så bra ut. Skal kjøpes uten tvil.

Det var ikke så overraskende.

Mener og hørt deg sagt 100 andre ganger.

 

Du mener Xbone.

 

Det er vel liten tvil at PS4 imponerer mer på papiret men jeg må si at for min del så virker XBO mye mer som en neste generasjon konsoll en hva Sony presenterer med PS4.

 

Det er mye spennende ting rundt XBO som ikke nødvendigvis går kun ut på å flytte X antall pixler som gjør at jeg ser mer optimistisk og anser XBO som en mer next gen opplevelse en PS4.

 

Synes det er veldig spennende selv om endel er uklart, men en ting skal MS ha. Dem spiller kortene rett for tiden med å friste spillere med disse klippene. Der er Sony ganske så dårlige synes jeg.

Litt uklart her men er ikke Xbox rett og slett en angre maskin ?

Eller la meg gjøre det på din måte.

Må du fortelle hva som er så spennende da ? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...