Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da var Obsidian offisielt og MS har fått ett fantastisk RPG studio  :w00t:

Resten av eventen sugde og de burde delt ut gagballs til fansen før det startet.

Endret av XtaZ
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har blitt annonsert egentlig?

Microsoft har kjøpt opp InXile og Obsidian.

Masse Game Pass spill, Final Fantasy på BC på Xbox One, Forza Horizon 4 Expansion, Just Cause 4 og diverse nytt innhold til diverse eksisterende titler.

Skrevet

Microsoft har kjøpt opp InXile og Obsidian.

Masse Game Pass spill, Final Fantasy på BC på Xbox One, Forza Horizon 4 Expansion, Just Cause 4 og diverse nytt innhold til diverse eksisterende titler.

Takk. Frister nesten med en Xbox for litt gamepass.

Skrevet (endret)

Var helt greit synd med vi blir ned dynget med final fantasy PlayStation leftovers ....

Må du ta den fanboy dritten med deg å gå å legge deg. 

Endret av LarZen
  • Liker 2
Skrevet

Må du ta den fanboy dritten med deg å gå å legge deg.

LarZen jeg kjøpte Xbox for å spille Xbox titler ikke Sonys back logg.

Gjesp synd.

Skrevet (endret)

Var dessverre ikke så mye som interesserte meg, men at de har fått med seg Obsidian er jo fine greier - de sto jo bak New Vegas!!

Så var det jo hyggelig å bli minnet på at nye Metro spillet kommer i februar 2019  :D

Edit: Så drømmer man jo litt om noen fete eksklusiver etterhvert når de har handlet opp så mange studioer - særlig fremtidige rpg spill sitter veldig fint!!

Endret av Mr_Spock
Skrevet

Fortsatt i mot flere spill til konsollen ja?

Helt greit med nye spill men har egentlig 0 interesse for å spille gammle PlayStation titler.

Håper ikke ms nå går i Japan fella som gjorde PlayStation så uintresangt.

Skrevet

LarZen jeg kjøpte Xbox for å spille Xbox titler ikke Sonys back logg.

Gjesp synd.

Om du ikke hører nå så blir det ingen ukepenger på deg. Og du kan bare glemme å overnatte hos Ole til neste helg om du ikke hører.

Gå å puss tennene dine å legg deg. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Om du ikke hører nå så blir det ingen ukepenger på deg. Og du kan bare glemme å overnatte hos Ole til neste helg om du ikke hører.

Gå å puss tennene dine å legg deg.

Blir snart zzz runda Red Dead 2 hoved historie nettop. 7 av 10 helt grei slutt missions.

Men er det slutt å nei da...

post-240853-0-77331800-1541892024_thumb.png

Endret av samco
Skrevet

Blir snart zzz runda Red Dead 2 hoved historie nettop. 7 av 10 helt grei slutt missions.

Men er det slutt å nei da...

Hehe, RDR2 er ikke akkurat et spill som en blir fort ferdig med nei. Jeg blir vel ikke ferdig før sommeren 2020 ser det ut som...  :rofl:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...