Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du noen gode du kan anbefale?

 

Jeg har ikke så peiling på klokker. Dem jeg bruker når jeg skal spille alene for best lyd er Philips X2. Åpne klokker som gir et stoooort og deilig lydbilde. Ikke så bra om det er mye lyd rundt deg da du hører slik da.

 

Når jeg skal spille multiplayer så bruker jeg bare noen Razer Kraken Pro V2. 

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så peiling på klokker. Dem jeg bruker når jeg skal spille alene for best lyd er Philips X2. Åpne klokker som gir et stoooort og deilig lydbilde. Ikke så bra om det er mye lyd rundt deg da du hører slik da.

 

Når jeg skal spille multiplayer så bruker jeg bare noen Razer Kraken Pro V2.

Den er grei. Fant ut rett etterpå at jeg kunne bruke mine qc25 og få Atmos. Trodde man måtte ha egne klokker som støttet det ?

Lenke til kommentar

Irriterer meg litt. Burde vært grønt på alle disse. Noen tips?

 

TV er 65SK8500, konsoll er One S. Fikk til å spille bl.a. FIFA 18 i 4K HDR på en 49UH650V med denne konsollen. Prøvd med original HDMI kabel, en ny 2.0 HDMI kabel, i HDMI slot 1 og 3. Fått Dolby Atmos til å fungere, men altså ikke dette. Klør meg godt i hodet..

 

Fikset. Glemte å skru på HDMI Ultra Deep Colour via menyen på TV, så nå er alt grønt ?

post-365491-1162569_thumb.jpg

post-365491-1123163_thumb.jpg

Endret av ljosnes
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Xboxn hakker noe sinnsykt på menyene altså, noen som har en hotfix? Her snakker vi om å bla til siden, og den reagerer nøaytig 3 sekunder etter jeg har trykka. Har Xn i tilegg så dette er ikke innafor. 600gb ledig på storage så det skal ikke være problemet det heller.

 

 

prøv en reset (holde på knappen inne til den skrur seg av) pleier altid å funke hvis det er noe fjas med boksen

Lenke til kommentar

Xboxn hakker noe sinnsykt på menyene altså, noen som har en hotfix? Her snakker vi om å bla til siden, og den reagerer nøaytig 3 sekunder etter jeg har trykka. Har Xn i tilegg så dette er ikke innafor. 600gb ledig på storage så det skal ikke være problemet det heller.

Prøvd det her?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...