Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, for min del er det typisk at når det først endelig kommer et interessant spill på salg så er alt av "moropenger" i budsjettet oppbrukt..

Ja det er rart med det i disse dager :p Kan ikke unne meg for mye selv etter at julehandelen er unnagjort. Men igjen, hadde vel endt med en økende backlogg uansett. Liker å trøste meg med det i hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Er det noe bra? Ser det ikke får veldig mye skryt rundt om.

Ikke fått all verdens skryt nei, men når man tar prisen i dag til betraktning, så er det nok et greit spill for pengene. 

Skrevet

Er det noe bra? Ser det ikke får veldig mye skryt rundt om.

Installerer nu, forloveden var kjempesnill som ga ekstra julegave! Vannvittig tilbud som ikke kunne unngås, utifra Twitch og YT ser det veldig bra ut. 

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Hva er prisen i dag?

239,- :)

Skrevet

I hvilken verden er $5.00 det samme som 99kr? Tydeligvis i den digitale spillsalgverdenen.

Jeg kan leve med 10x på grunn av svak krone, osv. Men 20x? Nei det er litt vel drøyt syns jeg.

Hyggelig pris på Need For Speed da. :)

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Hva er prisen i dag?

ca 204 i canada

men å bruke penger på slikt søppel, neitakk.

Deg om det.

Er ikke akkurat så mange andre arkade bilspill å velge i mellom for tiden.

Horizon 2 er vel det beste spillet, men det har jeg spilt "ferdig".

Skrevet

Skal stoppe å kjøpe EA titler uansett pga ea access. Tipper innen et halvt år så er det gratis. Dragon Age var på noe slikt som 60% rett før det ble gratis på access.

Skrevet

Hva er prisen i dag?

ca 204 i canada

men å bruke penger på slikt søppel, neitakk.

Deg om det.

Er ikke akkurat så mange andre arkade bilspill å velge i mellom for tiden.

Horizon 2 er vel det beste spillet, men det har jeg spilt "ferdig".

Er vel level 125 på Horizon 2 og begynner å bli temmelig lei av hvor repetetivt det er. Deilig med 100% arkade og!

Skrevet

Så utrolig nydelig Rise of the Tomb Raider er! Mektig flotte musikkstykker i bakgrunnen og veldig bra ansiktsanimasjoner, veldig godt  førsteinntrykk i hvertfall :)

Skrevet

Så utrolig nydelig Rise of the Tomb Raider er! Mektig flotte musikkstykker i bakgrunnen og veldig bra ansiktsanimasjoner, veldig godt  førsteinntrykk i hvertfall :)

Og is. Aldri sett så naturtro og realistisk is på et spill før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...