Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne en vennlig sjel invitert meg til Xbox Preview så hadde jeg satt veldig pris på det GT: The Necrodude.

 

Ser ingen andre som har gjort det enda, så slengte deg en invite. Bare å vente med tålmodighet til det skjer noe!

 

Er med prieview programmet, men hvor er det jeg finner noen av de

360-spilla som er klare? Kommer ikke opp noen av de titlene jeg søker på i Store.

 

Live Arcade spillene fant jeg gjennom å gå til Preview appen, Quests og så lå de jeg hadde under Bakoverkompatible greiene der. Vil tro det er en enklere måte å finne de på, men funka for meg i hvert fall :p De vanlige 360 spillene som man eventuelt kan kjøpe some Game on Demand ligger ikke ute til salg på Xbox One, så man må enten in gjennom Xbox store på en browser eller på 360en for å kjøpe de før man kan laste de ned på One. Tungvindt, men er vel bare en midlertidig ting til de får det mer opp og kjører.

Lenke til kommentar

Om jeg solgte Xboxen360 min og slettet alle de gamle spillene jeg hadde kjøpt fra Xbox sin store på konsollen. Vil jeg ikke få mulighet til å spille disse? Jeg regner med at Xbox kan se hvilke spill jeg har kjøpt og ikke kjøpt. Kan bare være at de spillende jeg har kjøpt ikke er tilgjengelig enda. Men det er jo en del spill faktisk.

 

Litt synd dog at de som har hatt 360 nå får såpass value. Jeg kunne vel glatt klart meg et til år uten å kjøpe XO. Tipper han lubbne karen jeg solgte alle spillene til gnir seg i henda nå.

 

Ellers så synes jeg det er rart å gå fra umulig til mulig med backwards comp. Prøvde de bare å spare penger? Men dette er jo kanskje en av de tidenes klareste salgstriks av Xbox. Få flest mulig folk over til nye konsollen samtidig som du tjener på å selge gamle titler. (Senere)

 

Tipper det blir en deeeeel Games with gold med gamle titler inkludert iallfall.

 

Btw takk Indahla for invt. Fikk meld av Xbox dagen derpå :):)

Lenke til kommentar

Okei godt å høre :) Da er det bare ingen atm. Kjipe er jo at de mest populære spillene er jo de spillene jeg som oftest har kjøpt på disk. Men tror at jeg aldri fullførte Fallout 2-3 som jeg vet at jeg kjøpte på storen. Så at de var ganske høyt oppe på ønskelista hos folket så har iallfall noe etterhvert :)

Lenke til kommentar

Okei godt å høre :) Da er det bare ingen atm. Kjipe er jo at de mest populære spillene er jo de spillene jeg som oftest har kjøpt på disk. Men tror at jeg aldri fullførte Fallout 2-3 som jeg vet at jeg kjøpte på storen. Så at de var ganske høyt oppe på ønskelista hos folket så har iallfall noe etterhvert :)

 

Du skal kunne bruke disk og, setter i disken, laster ned spillet, og så kan du spille. Men du må ha disken i konsollen.

 

Akkurat nå er det jævla dårlig utvalg, men det blir bedre etterhvert. Er bare å vente og se, evt stemme opp spillene du ønsker mest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...