Gå til innhold

Mennesker har fått dårlig syn på islam pga. noen hjernevaska muslimer


Anbefalte innlegg

Og din påstand var ikke en dom på samme måte? Det er ikke sant at 97% av alle overfallsvoldtekter er fra innvandrere - du sitter med dårlige fakta.

 

Dessverre er det et fakta at innvandrere av ikke vestelig bakgrunn, altså folk utenfor europa og USA, er overrepresentert i norske fengsler.... Så kan vi velge å lukke øynene for disse fakta og LATE som at alle som ymter frempå med dette er FRP rasister/nazister osv eller vi kan gjøre noe med det...

 

En ting er ihvertfall brennsikkert, gjøres det ikke noe for å endre dette kjedelige faktumet, som i dag, der alle bare lukker øynene og nikker på de riktige stedene fordi de ikke vil oppfattes i en heller lite kledelig gjeng, så vil det før eller siden stoppe opp av seg selv.

 

For er man virkelig nazist og en løpegutt for FRP (som forøvrig er et populistisk vingle parti som aldri i verden kunne ha innfridd halvparten av løftene de lover OM de hadde kommet til noen makt (Bare å se på hvor mange valgløfter SV har innfridd etter at de kom til makten det...) om man er i mot innvandringen som foregår i dag? Jeg er i mot den innvandringen Norge AS bedriver i dag fordi jeg mener vi MÅ gjøre noe for de som allerede er her og som IKKE passer inn, enten de vil eller ikke vil... Vi må stille noen krav til de som kommer inn og ikke si oss fornøyde med å gi dem penger og så kan de gjøre som de vil...

 

Det første KRAVET var at de lærte norsk og skjønnte de enkleste norske lovene. Kan de ikke norsk etter å ha vært her i to år og ikke kjenner til den norske kulturen og væremåte, vel, kjipp dem ut igjen der de kom fra, enkelt og greit, for da har de fått en reel sjangse og misbrukt den...

 

Her i Drammen var det for ikke lenge siden en sak om en mann fra pakistan som sammen med sin kone har bodd her i 25 år og kona kunne ikke et kløyva ord på norsk!! Hvorfor? Jo fordi han, på grunn av sin idiotiske ismaske tro, så på norske verdier og kultur som mindreverdig. Han anså fremdeles norske kvinner som billige horer og så på det å snyte staten for penger som noe æresfullt og bra, så det er tydelig at systemet har sviktet grovt når en som har bodd her i 25 år fremdeles har slike tanker om landet han faktisk har det veldig bra i!!!

 

Så hva gjør vi? Skal vi kneble alle med "skjellsord" som FRP løpe gutt og nazist hver gang innveandrer spørsmål kommer opp? Er det veien å gå? Flere breiviker lurker der ute, folk som også føler de ikke blir hørt og som føler seg stemplet av "retttenker" samfunnet, og som føler at vi er i ferd med å lene oss bakover dobbelt for å omfavne multi kulturen som vi liksom MÅ dra over oss, koste hva det koste vil...

 

Personlig er jeg dritt lei av slike kneble forsøk som til dels tofager her driver, for det koster ALT under det raggete "nazi" teppet og ingenting skjer... Nå er det ikke så svart hvitt som enkelte hevder her, det kan jeg være enig i, men det ER fremdeles et problem og kneble folk leder til slutt til ytterligheter og de er jeg redd vi kommer til å se mye mer av... Folk er dritt lei av å måtte bøye seg baklengst hele tiden uten at noen krav eller lovnader blir stilt den andre veien...

 

Og innvandrere VET å benytte seg av det, har møtt en drøss av disse som drar rasisme kortet selv om du bare påpeker at de har parkert feil.... Hvorfor opplever vi ikke at svensker og polakker, den desidert største gruppen med innvendrere vi har, dette også? Hvorfor er det fælt få problemer med sistnevnte? Kan det være fordi de skjønner hva som ventes av dem når de kommer hit til landet? Jeg undres...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor opplever vi ikke at svensker og polakker, den desidert største gruppen med innvendrere vi har, dette også? Hvorfor er det fælt få problemer med sistnevnte? Kan det være fordi de skjønner hva som ventes av dem når de kommer hit til landet? Jeg undres...

Nå skal jeg ikke si for mye, men har det ikke noe med at svensker og polakker er først i køen når det gjelder jobb? Nå vet jeg heller ikke tallene på innvandrerne utenfor Europa som er i Norge, og hvor mange av dem som er i jobb?
Her i Drammen var det for ikke lenge siden en sak om en mann fra pakistan som sammen med sin kone har bodd her i 25 år og kona kunne ikke et kløyva ord på norsk!! Hvorfor?

Hva slags sak var dette?

Ang voldteksakene, så vil jeg bare si at alle innvandrere er ikke muslimer.

Lenke til kommentar

men har det ikke noe med at svensker og polakker er først i køen når det gjelder jobb?

Ja hvorfor er de egentlig det? Kan det ha noe med at en del fra bl.a pakistan og alle de andre * - stan landene har forfalsket ikke bare sitt sertifikat, (Noe som har medført at ALLE som kommer hit må ta en norsk førerprøve der de før bare kunne bytte sertifikat men også sine papirer hva gjelder proffesjon? Har personlig jobbet sammen med tre kulehoder fra Iran som ikke var mer elektrikere enn jeg er jesus kristus, de kunne faan ikke Ohms lov engang og var helt ute av stand til å svare adekvat på et eneste elektrisk spørsmål og på toppen av det hadde de en arbeids moral og arbeids innsats som var under enhver kritikk. For ikke å snakke om det helvette det var når de fikk sparken... Da ble firmaet gransket i hue og ræva for å se om de fikk sparken på rasistisk grunnlag, som om det var rasisme som lå bak deres manglende papirer og fraværende arbeids moral, men frekke nok til å juge om årsaken DET var de..... Slikt er ikke med på å høyne troverdigheten til folk fra, spesielt har jeg merket meg, muslimske land (som er de som faktisk er de verste jukse makerne og unnasluntrerne by far...), tvert i mot...

 

 

Vet om en REKKE tilfeller der firmaene aldri mer vil ta inn en med et navn som minner om et muslimsk navn, for så brent blir de av jukse makere med falske papirer og når de ble undersøkt litt grundigere viste det seg at de ikke var i nærheten av det de sa at de var og som var grunnlaget til at de fikk jobben .

 

Så er det noe de som IKKE får jobb her i landet med muslimske navn BØR klandre er det nettopp slike juksemakere, for de har ødelagt skikkelig for ærlige folk med muslimske navn!! De bør ihvertfall ikke klandre firmaene som har brendt seg på å ansette juksemakere med falske papirer... Så noen har ødelagt for mange her...

 

 

Her i Drammen var det for ikke lenge siden en sak om en mann fra pakistan som sammen med sin kone har bodd her i 25 år og kona kunne ikke et kløyva ord på norsk!! Hvorfor?

Hva slags sak var dette?

En sak avisa rullet opp i forbinndelse med hvor dårlig integreringen her i landet faktisk har virket...

 

Eller virket og virket, det er vel også motstand mot å integreres også blandt spesielt muslimer, som av en eller annen grunn ser på et fritt samfunn der de kan si og mene det de ønsker uten bestialske straffer og undertrykkning fra en brutal og nådeløs gud som noe mindreverdig og norsk kultur som noe dritt...

 

Det gjorde ihvertfall denne fyren, som aldri hadde gjort et ærlig spadetak i de 25 årene han og kona hadde vært her, kun snyltet på staten, noe han anså som en stor ære å gjøre, uten tanke på at det går ut over andre... :no:

 

Nei, folk med muslimske navn er virkelig i ferd med å seile opp som noe folk helst går omveier rundt og ihvertfall ikke ansetter... Og vet du, jeg klandere dem ikke, for det jeg har sett er heller dårlig fra den fronten...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ang voldteksakene, så vil jeg bare si at alle innvandrere er ikke muslimer.

Sikkert ikke. Men summasumarum er nok muslimer overrepsentert i den statistikken nettopp fordi de ikke har sett andre kvinner enn mora si, resten er jo gående telt... Og et annet sørgelig faktum er at dette er musliske somaliere, som har et kvinnesyn som i beste fall er forkastelig samtidig som de tror at XXL's telt katalog er siste kvinnemote for sine egne kvinner... De evner til og med å sette skylden på voldtekten på kvinnen... Fy faan hvor dårlige selvkontroll de gutta har! Så at folk skjeler litt til islam er vel ikke SÅÅÅ rart, er det vel? Da det er muslimer disse gutta er...

 

Som Ray Person i generation kill sa det: Gi muslimene litt real "puzzy" og mange problemer ville vært løst... " .Kanskje de skulle forsøke å se mer på nakne kvinner en stund, så blir det ikke så spennende ...? Kvinnesynet i islam er jo helt sykt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis dere ikke er i stand til å skille ekte elektrikere fra bønder før dere signerer kontrakten så får dere faen ta meg ta skylda for det sjæl!

 

Ha ha, ja du sier noe... Men det er ikke det som er problemet, problemet er at de firmaene hverken har tid eller resurser til å sjekke opp at de som søker faktisk kan gjøre det papirene de har sier at de kan gjøre og automatisk hopper til et mer europeisk navn på lista..

 

Nordmenn er faktisk det landet i verden som fremdeles har et snev av tillit til folk igjen... Noe disse juksemakerne vet å utnytte maksimalt..

 

Så det er bare å fnyse av de dumme firmaene som lot seg lure, mon tro om du ler like mye av de muslimene som faktisk har papirene i orden men som ikke får jobb fordi firmaene ikke tørr å la seg lure en gang til.. Og en rekke firmaer som ikke har dårlig erfaring med disse, men som har hørt om dette og også hopper over muslimske land.. Er du så korttenkt eller gikk poenget deg hus forbi?

Endret av RWS
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, jeg syntes det er en fantastisk slutning å dra at de i stedet for å stille noen kontrollspørsmål mot slutten av et intervju velger å ignorere Norsk lov og stille seg åpen for en ENORM bot i stedet. Så fantastisk at jeg mistenker at du finner opp hele historien.

Lenke til kommentar

Nei, jeg syntes det er en fantastisk slutning å dra at de i stedet for å stille noen kontrollspørsmål mot slutten av et intervju velger å ignorere Norsk lov og stille seg åpen for en ENORM bot i stedet. Så fantastisk at jeg mistenker at du finner opp hele historien.

 

 

Kontroll spørsmål? Som ohms lov foreksempel? Ja du sier noe... Men ohms lov kan selv en legmann lære seg og ofte er det slik at den som ansetter slettes ikke er den som kan noe om faget og er derfor henvist til papirene som fremlegges. Man stoler jo på det som står der ikke sant, er det så vanskelig å forstå? Hvorfor skal du sette sskylden for dette på firmaene når de ikke har skylden for dette egentlig?

 

Og nei, dessverre, dette er faktisk ikke noe jeg finner på. Hadde det vært det hadde flere med muslimske navn faktisk fått jobb her i landet... plenty av folk med muslimske navn som ikke får jobb, tipper du kjenner noen selv...

 

Og enorm bot? For ikke å annsette folk med innvendrer bakgrunn?? Nå er det vel opp til hvert enkelt firma å velge den de finner best kvalifisert til jobben, er det ikke? Eller mener du kanskje at de med muslimske navn automatisk skal gå foran alle andre på tross av kvalifikasjoner? Eller bare fordi de er muslimer kanskje? Er ikke slik den virkelige verden virker nei...

 

Noen har ødelagt for veldig mange her, noe som knappest er ønskelig, men slik er det dessverre... Så du kan sette skylden på de som faktisk fortjener den isteden for å autoforsvare de som faktisk skylden ligger hos... Tilliten hos en hel rekke firmaer har faktisk fått seg en knekk... Selvfølgelig ikke offisielt, å nei, der er alt i orden, men uoffisielt er dette et problem..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ohms lov, ja kanskje. Men en bedre måte hadde vært å spørre "hvordan gjør man X, og hvorfor", eller tilogmed "se for deg X. Hvordan vil du løse dette problemet?"

Jeg er åpenbart ikke elektriker, så spørsmålene må nok forfattes av folk med bedre peiling, men i IT-bransjen kunne et slikt spørsmål være f.eks. "Hva er fordelene med å bruke Java i stedet for PHP på en stor nett-plattform" eller "hvordan vil du lage en CRM-plattform for 100 brukere og 5.000 kunder."

 

Når det gjelder det med muslimske navn og jobbmarkedet er jo det dessverre sant. Men fakta er at i de aller fleste tilfellene er det ikke ytelse man er redd for, men "fremmede elementer" på arbeidsplassen. Altså ren rasisme.

Lenke til kommentar

Jada, spørsmålene burde helt klart vært stilt, uten tvil. Men problemet er vel også at personal avdelingen i mange firmaer IKKE tar med seg fagfolk på slike runder (mitt firma gjør det da..).

 

Og ja, en del firmaer er nok redde for hva en muslim vil gjøre med anseelsen deres ja... Og vegrer seg for ansettelse av den grunn... Rasisme... Vel, det er å strekke strikken litt langt syntes jeg da... Har en kompis som er like mørk i huden (Slekta hans er fra en øy utenfor Tronhjem, der det visstnok skal ha strandet en portugisisk båt når mannfolka der var på sjøen... he he. Så derfor mørk i hud og mørkt hår og brune øyne, etter hva jeg har hørt da.. Dette er IKKE sikkert at er helt sant da... he he) som en hvilken som helst staner og han har ingen problemer med å skaffe seg jobb, har aldri hatt det heller (Han jobber som selger...). Så ren rasisme er det nok ikke i de fleste tilfeller... tror fryktenligger mer på at muslimer skal kreve bønnerom og ligge der å be mens butikken seiler sin egen sjø... eller noe slikt...

 

De jeg jobbet med prøvde seg på det nemlig, de krevde bønnerom og fikk det, men da vi andre begynte å slappe av like lenge som denne lå å ba ble rommet stengt igjen... Dessuten fant de ut at han kunne be de gangene han ikke kunne det på jobb hjemme, etter jobb, så det bortfalt av seg selv... Vet ikke hvor lenge de skal be heller, men denne ba i godt over en time... to ganger om dagen... Litt usikker på om han drøyde det bare fodi han ikke gadd å jobbe... For som sagt, arbeids moralen var under enhver kritikk... Sto i stil til kunnskaps nivået han hadde som "elektriker" faktisk... For som han sa, han var ikke i norge for å jobbe.... (Ikke mine ord...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dine personlige erfaringer har ingenting i denne diskusjonen å gjøre. Fakta er at ikke bare muslimer, men praktisk talt alle "ikke-norske" navn blir diskriminert mot av arbeidsgivere.

Og vær så snill å ikke bruk ord som "staner", det gjør bare mitt poeng så LANGT enklere å få frem.

Lenke til kommentar

Og vær så snill å ikke bruk ord som "staner", det gjør bare mitt poeng så LANGT enklere å få frem.

 

På samme måte som de som kommer fra muslimske land kaller oss poteter som en fellesnevner for etniske nordmenn? Hva med arabere da?

 

Rasisme går bare en vei her i landet, alt annet er utenkelig...

Du er vel ikke tilfeldigvis tilknyttet miljøet rundt blitz tofager...?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Personlige erfaringer har alt å gjøre med denne diskusjonen. Særlig personlige erfaringer bekreftet gang, på gang, på gang, på gang over flere år.

Mener du dette?

Poenget er at det vanskelig å bevise sine personlige erfaringer. Jeg kan også sitte her og finne på historier, om hvor dårlig erfaring jeg har den og den rasen/relgion/kjønn osv..

En sak avisa rullet opp i forbinndelse med hvor dårlig integreringen her i landet faktisk har virket...
Ok, så denne avisen går tilfeldigvis til han pakistanern, og han pakistanern velger å fortelle om livssituasjonen sin og hvordan og ikke minst hvor lenge han har snylta på staten????Høres ikke det rart ut?

Kvinnesynet i islam er jo helt sykt...

Kan du utdype deg lit mer takk?

Og RWS:

Har dere ikke intervjuer? Kontroll spm? Fagbrev? Vitnemål? Referanser?

Pluss du sier at de er borte time ca hvergang de ber, hva sa ledelsen til dette, det er tar jo 3-4 min å be.

Også sier du at dere fikk vite at man kan be hjemme etter jobb, hvordan fikk dere vite det? De sa det selv?

Når de ikke har peiling på hva de driver med, hvordan kan du forvente at arbeidsmoralen skal være høy? Og hvorfor fortsetter dere å ha folk som ikke kan jobben sin, jobbe?

 

Også sier du:

For som han sa, han var ikke i norge for å jobbe.... (Ikke mine ord...)

Hvem sine ord er dette da, din oppdikta arbeidskollega?

Hvis han ikke var i Norge for å jobbe, hvorfor drev han juksa til seg papirer for å få seg jobb? (dine ord)

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Og vær så snill å ikke bruk ord som "staner", det gjør bare mitt poeng så LANGT enklere å få frem.

 

På samme måte som de som kommer fra muslimske land kaller oss poteter som en fellesnevner for etniske nordmenn? Hva med arabere da?

 

Rasisme går bare en vei her i landet, alt annet er utenkelig...

Du er vel ikke tilfeldigvis tilknyttet miljøet rundt blitz tofager...?

 

Two wrongs don't make a right. Hvis du reagerer på at folk kaller deg potet så bør du i hvert fall ikke bruke lignende uttrykk. Rasisme går begge veier, ja, men å peke på at andre gjør det er ingen unnskyldning.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke behov for å bevise mine erfaringer. Det er meg revnende likegyldig om jeg blir trodd på dette eller ikke. Jeg vet imidlertid for meg selv hva som er sant og hva jeg har opplevd.

Ja det er jo greit, men i en diskusjon så må du jo komme med fakta.

 

F.eks jeg sier alle nordmenn jeg har blitt kjent med er rasister, de har sagt det selv. Alle nordmenn jeg kjenner vil ha alle innvandrerne ut, alle nordmenn jeg kjenner er enig med Anders Behring både handling og mening.

 

 

RWS:

På samme måte som de som kommer fra muslimske land kaller oss poteter som en fellesnevner for etniske nordmenn? Hva med arabere da?

Alle muslimer kaller nordmenn poteter? Egne erfaringer? Hmm...

 

Igjen nå kommer jeg med mine "egne erfaringer": Ingen muslimer jeg kjenner kaller nordmenn for poteter, ingen muslimer jeg kjenner har eller har hørt om, har forfalska papirene sine for å få seg jobb osv..Alle muslimer jeg kjenner blir kalt for terrorister og blir terrorisert av nordmenn. og blir kalt for stanere uansett rase de har.,

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Hvis dere ikke er i stand til å skille ekte elektrikere fra bønder før dere signerer kontrakten så får dere faen ta meg ta skylda for det sjæl!

 

Sier du at vi nordmenn er godtroende fjols? Naive nisser som burde skylde oss selv når korrupte muslimer lurer oss? Bør vi slutte å stole på at de papirene en muslim presenterer i en arbeidssituasjon, er i orden? Hvorfor ikke vise mistillit og mistenksomhet mot ikke bare muslimer og andre innvandrere, men nordmenn også?

 

Det er ikke et samfunn jeg ønsker meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...