Gå til innhold

Diablo III lanseres uten spiller-mot-spiller (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk, måtte bare vente i 10 år på å få et uferdig spill. Godt jobba Blizzard!

 

Blir jaggu lei av å høyre sånne kommentarer. Blizzard har jo tross alt hatt mange jern i ilden mellom D2 og D3. Vist folk berre gjer faen i lause rykter og nyheiter og heller berre ventar til relesdaten kjem so ordner det seg.

 

Blir litt som ein slektning av meg som hisser seg sjølv opp når ho ser voldelige innslag på nyheitene. Kva faen skal man liksom gjere med det det er jo utafor din kontroll. Einaste du kan gjer er å la vær og sjå på nyhetene kver forbanna dag.

 

Hadde all diablo fansen sakt "fantastisk" når dei såg første traileren ville nok spelet vert komt ut allerede.

Lenke til kommentar
Hvordan vil Diablo 3 være utdatert? For at det skal være det, så må jo et annet spill ha gjort det utdatert da? Hvilket spill er det du tenker på?
Hadde svaret enda vært Grim Dawn, men orker ikke tenke på hvor langt unna den er!

 

"Cairn has become ground zero of an eternal war between two otherworldly powers, one seeking to use human bodies as a resource, the other intent upon destroying the human race before that can happen"

 

I see what u did there!

Lenke til kommentar

Fantastisk, måtte bare vente i 10 år på å få et uferdig spill. Godt jobba Blizzard!

 

Blir jaggu lei av å høyre sånne kommentarer. Blizzard har jo tross alt hatt mange jern i ilden mellom D2 og D3. Vist folk berre gjer faen i lause rykter og nyheiter og heller berre ventar til relesdaten kjem so ordner det seg.

 

Blir litt som ein slektning av meg som hisser seg sjølv opp når ho ser voldelige innslag på nyheitene. Kva faen skal man liksom gjere med det det er jo utafor din kontroll. Einaste du kan gjer er å la vær og sjå på nyhetene kver forbanna dag.

 

Hadde all diablo fansen sakt "fantastisk" når dei såg første traileren ville nok spelet vert komt ut allerede.

 

Mange jern i ilden? Som i WOW og Starcraft? På nesten ett tiår?

 

AtW

Lenke til kommentar

@entername: Blizzard har selv gått ut og sagt at spillet nesten var klart. De gjorde det blant annet høsten 2011, hvor de sa at spillet forhåpentligvis ville lanseres før jul. Så sa de at spillet skulle gis ut første kvartal 2012, noe som heller ikke kommer til å skje. Dette er i seg selv ikke så farlig, selv om spillere selvfølgelig blir skuffet når det stadig blir utsettelser. For de av oss som har fulgt Blizzard lenge, kommer ikke dette som en stor overraskelse. Det som bekymrer meg, er at dette skjer i kombinasjon med at mange spillelementer fjernes, mens andre forandres helt. Hvordan skal de rekke å implementere alle endringene og balansere spillet på et par måneder? At de dropper pvp ved utgivelse er for meg dermed et tegn i rekken av flere på at Blizzard kanskje ikke helt har kontroll på situasjonen. At pvp kommer senere er i seg selv helt greit for meg, men det er et bekymringstegn for den overordnede spillutviklingen. I tillegg har de jo Activision som puster dem i nakken, og de har akkurat sagt at de vil si opp mange ansatte. Penger er med andre ord en viktig faktor, og jeg ser ikke bort ifra at Blizzard vil se seg tvunget til å utgi et spill som ikke vil være like godt balansert som det vi er vant til, etterfulgt av en hektisk periode med patching. Jeg gleder meg til Diablo 3 og kommer til å kjøpe det, men alt dette gjør at jeg har moderert forventningene mine noe, dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...