Gå til innhold

BK: Båt, svart/hvitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er bra, hva kunne jeg gjort bedre?

 

 

Synes bruvingen ligger litt feil i forhold til horisonten, burde vært lavere eller høyere,så du får delt horisonten/bruvingen i tre deler med rekkene som går inn i bildet, eventuelt gått nærmere så den blir mer dominerende.S/V synes jeg ikke fungerte så gådt.

Lenke til kommentar

Hei

 

Hva synes dere om dette bilde?

 

Hva er bra, hva kunne jeg gjort bedre?

 

Håper på svar så fort som mulig.

 

Syntes alt kunne vært gjort bedre rent fotografimessig. Her var det lite interessante elementer, bildekvaliteten er dårlig, det ser ikke ut som om bildet i det hele tatt har fått en redigering/retouching, og motivets plassering tuller med synet mitt. Vet ikke helt hvor jeg skal kikke, men blir dratt mot venstre.

 

Det er fullt mulig å ta bilder med Iphones og whatnot, men bruk gjerne litt tid på retouching i så fall :)

 

Dette er bare min ærlige mening altså, jeg regner med det er det du er ute etter.

 

Har redigert det litt, gjort det skarpere, forsøkt å fjerne litt støy, lagt på en liten tint for å gjøre det bittelitt varmere og simulert solskinn på båten. Dette er slik jeg ville redigert dette bildet, sikkert ikke alle som liker det heller, men slik syntes jeg det var penest. Prøv på en litt bedre komposisjon neste gang :)

 

Man er på denne jorden for å prøve å feile :)

post-131058-0-41393100-1331676746_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...