Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke synkroniser med kontakter når du logger inn på face med facebook appen :)

 

Kan synkronisere med face app'en. Må bare skru av for hvilke kontakter som skal vises i kontaktlista. Jeg viser kun kontakter fra google kontoen, men facebook kontakter er også et valg.

 

Edit: I kontaktlista. Trykk på telefonbok øverst i venstre hjørne og ta vekk haken ved facebook kontoen.

Endret av grammasta
Lenke til kommentar

Ja etter hva jeg forstår på div fora, kommer det en driveroppdatering fra Nvida senere. For enda er min Asus Transformer Prime kjappere i spill enn One X, noe den strengt tatt ikke skulle vært, siden den både har større oppløsning på skjermen samt at den er klokket lavere enn One X

 

en tablet har tilgang på mer strøm og gir kanskje mer ytelse av den grunn.

Den kan også spre varmen på større området.

 

 

hmm kan være en mulig grunn ja. Det kan også være at Primen har vært lengre på markedet og derved er bedre optimalisert av den grunn....håper absolutt på det siste.

 

Hva er vitsen med Quadcore hvis den ikke kan kjøre optimalt

 

 

 

Den er optimal slik den er designet. Den skal bruke minst mulig strøm imforhold til batteri og form.

 

Endret av mrMKE
Lenke til kommentar

Hvordan flytte kjøpte apps fra HTC Desire HD til One X? Noe annet en bør passe på ifm bytte av tlf?

Det er ikke noe å bekymre seg for. Du bare bruker samme google konto som du brukte på din forrige mobil så går du inn på google play og laster ned alt du har registrert på din konto.

Lenke til kommentar

Takker!

 

Noen som vet om det finnes en app som lar meg synkronisere min google kalender, min Outlook kalender og min Notes kalender?

 

Sånn er det når en jobber som konsulent og har to kalendere i tillegg til min egen google... :o

Lenke til kommentar

En mail til Htc angående notificasjonslyset som slår seg av kort tid etter et varsel ble møtt med et svar som:

Beklager at du ikke liker løsningen vi i Htc er stolte av å presentere !!!!!!

 

MEN vedkommende skulle formidle budskapet videre....

Ja du kan tro det skjer noe på den fronten :-(

Lenke til kommentar

En mail til Htc angående notificasjonslyset som slår seg av kort tid etter et varsel ble møtt med et svar som:

Beklager at du ikke liker løsningen vi i Htc er stolte av å presentere !!!!!!

 

MEN vedkommende skulle formidle budskapet videre....

Ja du kan tro det skjer noe på den fronten :-(

 

Burde vært ett valg i allefall

Lenke til kommentar

0.91 W/kg

 

Sammenlignet med andre telefoner:

 

- ZTE Blade: 1.35 W/kg

- Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro: 1.61 W/kg

- iPhone 4(S): 1.17 W/kg

- Samsung Galaxy SII: 0.34 W/kg

- Samsung Galaxy Note: 0.16 W/kg

Endret av LordManhattan
Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig trodd at Samsung Galaxy S3 skulle bli min nye mobil, men den viste seg å bli en skuffelse for min del. Derfor vurderer jeg nå HTC One X, men jeg har noen spørsmål angående telefonen:

- Når man zoomer inn på nettleseren, ser det ut til at bildet blir lastet inn på nytt. Skjer dette fremdeles, eller har det blitt fikset i en oppdatering? Hvis dere ikke forstår hvilken feil jeg referer til, kan dere høre om den i denne anmeldelsen. http://www.youtube.com/watch?v=mex0T__AkHg

- Er det lett å ripe opp skjerm/deksel? Tåler den noen fall i bakken, eller går den i tusen knas hvis jeg ser på den feil?

- Mobilen hviler visstnok på kameraet når jeg legger den på bordet, er dette noe å bry seg om?

- Hvordan er den å skrive på?

- Jeg går rimelig sjeldent til innkjøp av ny mobil, vil dere si at HTC One X virkelig er verdt pengene? Vil den fremstå som solid, også et par år frem i tid?

 

Dette er altså hva jeg hovedsaklig lurer på, men hvis det er andre negative/positive ting jeg bør vite om telefonen, er det bare å peise på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...