Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det var rart. Jeg installerte 1.29 tidligere ikveld. Btw, bare hos meg den "automatiske" updateren ikke sier ifra når det er kommet ny update?

 

edit: kanskje et dumt spørsmål, men bare for å være sikker; du har sjekket manuelt etter updates, ja?

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Kommentar på XDA

 

 

From reading the thread (which you should do ), it seems to be a slightly newer radio, better screen colour balance and a general speed up. That misplaced apk has now been removed and Force GPU rendering now works (apparently)

 

Lenke til kommentar

Vurderer denne som neste mobil, har nokia n8 nå og er drittlei den. Har aldri hatt eller prøvd htc noe særlig, noen som kan si litt om det? :p

Du kan iallefall ikke lese tester her på amobil og andre steder på nettet, eller lese igjennom denne tråden, det ville vært det dummeste stedet å begynne

Å? Er vel greit og få meg seg det negative også

 

Åja, det stemmer. ingen anmeldere tar med noen av de negative tingene. og ingen av oss her inne har skrevet om noen av bekymringene våre...

 

behøver jeg skrive i større bokstaver hva jeg mener om din giddeslaushet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da har jeg hentet ny tlf igjen....hvit denne gang. Dette er også en HT 23 som den jeg bytta inn. De nye Gråe tlf var HT24. Hadde det vært noen vits i å få HT 24 fremfor 23?

 

Min er hvit ht23, riktignok kjøpt i singapore, men den fungerer iallefall knirkefritt...

Lenke til kommentar

Takk for svar folkens

 

Har den på lading nå å, er litt smånervøs etter å lese om så utrolig mye problem med den. Her er litt fra et Svensk forum. Merker jeg blir paraonid.

 

Min forrige tlf var SGS2 som jeg overhodet ikke hadde problemer med, men derimot tlf før den igjen var også en HTC HD2 som ofte måtte restartes, så jeg merker jeg begynner å bli litt skeptisk igjen etter at denne HTCn oppfører seg litt på samme måte.

 

Anyway får håpe den nye er bedre

 

http://www.swedroid....ead.php?t=69778

Endret av Vallhall
Lenke til kommentar

 

Spill optimalisert for Tegra 3

 

Edit: Eden to GREEEEN, Hamilton's Great Adventure, Renaissance Blood og Auralux (usikker på om den ble vist i videon) er ikke lansert enda ifølge tegrazone.com

 

Vallhall; den GTA3-diskusjonen vi hadde for et par sider tilbake siden, på tegrazone står det at GTA3 skal være optimalisert for Tegra. Da må det være HTC som tuller med drivere eller noe.

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Ja etter hva jeg forstår på div fora, kommer det en driveroppdatering fra Nvida senere. For enda er min Asus Transformer Prime kjappere i spill enn One X, noe den strengt tatt ikke skulle vært, siden den både har større oppløsning på skjermen samt at den er klokket lavere enn One X

Lenke til kommentar

Ja etter hva jeg forstår på div fora, kommer det en driveroppdatering fra Nvida senere. For enda er min Asus Transformer Prime kjappere i spill enn One X, noe den strengt tatt ikke skulle vært, siden den både har større oppløsning på skjermen samt at den er klokket lavere enn One X

 

en tablet har tilgang på mer strøm og gir kanskje mer ytelse av den grunn.

Den kan også spre varmen på større området.

Lenke til kommentar

Ja etter hva jeg forstår på div fora, kommer det en driveroppdatering fra Nvida senere. For enda er min Asus Transformer Prime kjappere i spill enn One X, noe den strengt tatt ikke skulle vært, siden den både har større oppløsning på skjermen samt at den er klokket lavere enn One X

 

en tablet har tilgang på mer strøm og gir kanskje mer ytelse av den grunn.

Den kan også spre varmen på større området.

 

hmm kan være en mulig grunn ja. Det kan også være at Primen har vært lengre på markedet og derved er bedre optimalisert av den grunn....håper absolutt på det siste.

 

Hva er vitsen med Quadcore hvis den ikke kan kjøre optimalt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...