Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Må man ikke betale toll i tillegg?

 

"4 172,73 Kr (3 338,18 Kr exkl. Moms)" står det på nettsiden, altså medregnet norsk moms. Toll gjelder kun for klær, tobakk og slikt.

Lenke til kommentar

Du merker ikke at siden "laster" seg inn på nytt, om du skjønner hva jeg mener? Men jeg vil uansett anbefale Chrome til alle og en hver

Det jeg mente var det med markering av tekst, det som youtubevideoen på forrige side tok opp som problem.

Jeg testet nå for å sjekke det med om den laster inn siden på nytt, jeg merket ikke noe til at den laster inn siden på nytt, den bare tilpasser teksten til bildet.

Jeg har ikke prøvd Chrome enda på mobil, men bruker det hele tiden på pc'en så jeg får sjekke ut dette i kveld

Lenke til kommentar

Har nå fått litt tid med den lille(store) hvite, og jeg tror neppe jeg vil angre kjøpet :) Jeg hadde nesten glemt hvor bra ordboken og dette er på HTC sine telefoner, så skrivingen går unna i ein fei!! Tastaturet er bra og reponsen er god! Men skal innrømme jeg er en stor fan av iOS typen tastatur, mye renere og letter å differansiere mellom tastene etc. MEn skrivingen fungerer uansett så godt her at det har lite å si. Den store skjermen gjør det til en fryd å surfe på nett. La raskt merke til at telfonen kan bli litt varm etterhvert, ikke ubehagelig varm, men merkbart mer enn mine nå avdøde S2.

 

Ett meget godt stykke telefon er det ihvertfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har nå fått litt tid med den lille(store) hvite, og jeg tror neppe jeg vil angre kjøpet :) Jeg hadde nesten glemt hvor bra ordboken og dette er på HTC sine telefoner, så skrivingen går unna i ein fei!! Tastaturet er bra og reponsen er god! Men skal innrømme jeg er en stor fan av iOS typen tastatur, mye renere og letter å differansiere mellom tastene etc. MEn skrivingen fungerer uansett så godt her at det har lite å si. Den store skjermen gjør det til en fryd å surfe på nett. La raskt merke til at telfonen kan bli litt varm etterhvert, ikke ubehagelig varm, men merkbart mer enn mine nå avdøde S2.

 

Ett meget godt stykke telefon er det ihvertfall.

 

Det fine med HTC er at du kan nå mange tegn på hovedtastaturet, uten å skifte til tall eller spesialtegn. Dette er adskillig mer krøkkete på iPhone. Og passer ikke tastaturet, er det flere alternativ.

 

Har gitt opp iPhone 4S til fordel for HTC One S, men når iPhone 5 kommer, er det mulig jeg går tilbake. Det kommer også litt an på hvordan neste hovedversjon av IOS blir, ikke bare telefonen i seg selv.

Lenke til kommentar

Hvor finner eg oppetid på telefonen? Altså hvor lenge den har vert påslått.

 

Mener bestemt at oppetiden ikke stod på batteri oversikten sist jeg sjekket, men det gjorde den visst likevel :p Er på 15% nå etter første opplading. Har jo vert en del fikling med nye telefonen, og en del meldinger + wifi bruk. Ser skjermen står for 65% av batteribruken, har hatt lystyrken på automatisk.

 

@ CellularDude: Er klar over tastatur fleksibiliteten til Android, men av en eller annen grunn vender jeg tilbake til stock tastaturet på telefonene. Tastaturet på One X er veldig veldig bra.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det beste med Stock tastaturet til HTC er at den håndterer flere språk samtidig så når jeg prøver å skrive engelsk så foreslår det det engelske ordet. det var det mest irriterende siden jeg ofte blander språkene en del. da måtte jeg faktisk bytte til engelsk språk.

 

Er det noen som har noen gode propper å anbefale?`noen som kanskje står i står i stil med telefonen. og helst propper med enten "settefastklips" eller helst en "kort og en lang ledning i øret" sånn at man kan henge den rundt halsen?

Lenke til kommentar

Det beste med Stock tastaturet til HTC er at den håndterer flere språk samtidig så når jeg prøver å skrive engelsk så foreslår det det engelske ordet. det var det mest irriterende siden jeg ofte blander språkene en del. da måtte jeg faktisk bytte til engelsk språk.

 

Er det noen som har noen gode propper å anbefale?`noen som kanskje står i står i stil med telefonen. og helst propper med enten "settefastklips" eller helst en "kort og en lang ledning i øret" sånn at man kan henge den rundt halsen?

 

Er på utkikk etter det selv. Helst med en liten kontrollersak som kan mer enn bare og f.eks sette spotify på pause. Vil gjerne ha bytte låt + volum.

Lenke til kommentar

Sikler litt etter denne telefonen må jeg si.

Føler det er på tide å bytte ut min gamle 3GS nå, da den egentlig ikke oppfyller mine krav lenger.

 

Ønsker en telefon med godt kamera, noe One X skal ha. Noen som har positive eller negative opplevelser å dele ?

 

Jeg såg også at man kan kople til telefonen som lagringsenhet via dropdown-menyen. Er det da bare drag & drop for både bilder, videoer og det man måtte ønske å legge inn? Savner dere minnekort, eller er det helt greit uten?

 

Noen som har hatt både Touchwiz og Sense? Liker designet på sense bedre, men er det bare en smak sak, eller er der fordeler og ulemper ?

 

Takker for litt tips og erfaringer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...