Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Den jævla "må-ha"-følelsen brer seg rundt meg. Og det ble jo ikke noe særlig bedre av å stikke innom Elkjøp bare for å ta og føle på telefonen.

Uheldigvis, eller kanskje heldigvis, hadde de ingen operativ utstillings modell stående, så det var en salgspakke jeg fikk ta på.

 

Og for en følelse, ligger utrolig godt i hånden og det var ikke noe problem for min del med enhåndsbruk.

 

Ser =Øyvind= som har fått endel slitasje på bakdekslet allerede.

Er det noen flere av dere som har merket om bakdekslet har veldig lett for å få riper/slitasjemerker?

Hvordan er kameraglasset, er det like dårlig som på gamle Desire?

 

Er fryktelig redd for at det blir en tur innom Elkjøp i dag også, men da blir det i så fall ett kjøp :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke merket noe særlig til slitasjemerker på baksiden, men jeg sliter med at telefonen blir ganske varmt, under idle kan den være 38-43'C, noen andre som sliter med samme problem?

Ingen slitasjemerker på min heller, men har vært litt forsiktig de to dagene jeg har hatt telefonen. Min telefon har nå temperatur på 32 grader etter å ha ligget rolig en liten stund. Varmeste den har vært siste døgnet var på 42 grader. Da kjørte jeg en ytelsestest (AnTuTu ?), så da ventet jeg meg varme. Ellers ingen store problemer

Lenke til kommentar

Jeg vil bare ikke risikere dårlig batteri, har hatt problemer med dette før. Så vil nok vente til den er fulladet.

 

Noe som egentlig ikke har noe å si på batterikvaliteten i det hele tatt, men man gjør det man føler for :)'

 

 

Kjørte også i gang med bruk rett ut av boksen. Hadde 17 timer med passe mye bruk før batteriet var nede på ca 20%...så ville ikke brydd meg så altfor mye av den gamle "lad den til 100%" myten.

 

Det er vel egentlig ikke en myte, det bare er ikke slik nå lenger. Batteriene på dagens telefoner er ikke de samme som var for en del år tilbake :)

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

For meg som er opptatt av kamera/videokvalitet, først og fremst.....

Ble denne telefonen den nye "kamerakongen", som det ble skrevet en del om før påske?

Jeg synes etter det jeg har lest i det siste, at det ikke virker sånn?

 

Har vel halveis bestemt meg for å vente på Nokia 808 Pureview.

Lenke til kommentar

Hva trenger jeg egentlig? Syntes det så mye greier ut. Det jeg trenger er èn TAG som jeg kan ha i bilen for å aktivere bluetooth. Thats it. Må jeg ha skriver og hele pakken da?

Du kan enten kjøpe et Starter Kit til 13$, eller velge et enkelt sticker til 1$. Om du klikker på nettbutikken ser du utvalget de har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...