Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Hvordan fordeler strømforbruket seg hos dere? Hos meg bruker skjermen ca. 50% av batteriet, det synes jeg er fryktelig mye. Etter 12t og 20 min har jeg 36% igjen. Skjermen har brukt 50% av denne strømmen. Den har vært på i 1 time og 21 minutter. Skal den bruke så mye?

 

Ligger på 44% her ser jeg...

 

Kjøpte min under tvil i går. Var veeeeldig på kanten når det kom til batteritid. Men i disse

 

Tenkte det samme som deg, bare ladet ett par ganger til nå, men holder hele dagen med mitt bruk så er veldig godt fornøyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har testet ut batteriet etter første lading. 6 timer med skjermen og wifi på hele tiden holdt den. Det var 4% igjen når jeg satte den i laderen.

 

Ca 4 timer youtube titting og 2 timer med bare "knoting".

 

Dette var ihvertfall bedre enn jeg hadde ventet, men hadde selvfølgelig sett at det var bedre batteritid

Lenke til kommentar

One X virker veldig bra det lille jeg har prøvd den, men jeg "plages" stadig av en stemme som sier "du skulle ha ventet på SG3"- :)

Hehe. Tror alle lurer litt på hva Samsung finner på med deres kommende flaggskip! Vil til og med tro selv store Apple nisser er litt nysgjerrig. Jeg tror uansett jeg kommer til å bli superfornøyd med One X, dersom den da ikke viser seg å bli litt i største laget for hånda mi. Vi får nå se, sjekket dimensjonene og den er jo ikke så mye større enn den jeg bruker nå.

Lenke til kommentar

Det er et eller annet med disse smart-telefonene og riper. Har behandlet telefonen med silkehansker, men i dag hadde det altså dukket opp en fin liten ripe midt på skjermen. Merker en del feil med software'n. Telefonen kan plutselig finne på å skru seg av selv med fullt batteri, og app'er kan finne på å plutselig ikke fungere (merk: det er snakk om de samme app'ene som ikke fungerer).

 

Formaterer telefonen nå, så får jeg se om det bedrer seg.

 

Forresten: hvis dere rister telefonen, hører dere en "løs" del inni? Får telefonen til å framstå som en billig-telefon. Eller er dette bare gyroskopet?

Lenke til kommentar

Nå kan det hende at jeg behandler telefonen i overkant forsiktig, eller om det ikke synes på den hvite telefonen, men iallefall så har ikke jeg noen merker eller riper på hverken bakdekselet eller kameralinsen.

 

Edit: Eller skjermen, sånn forøvrig.

Endret av jdmik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Den hvite virker litt mer solid etter det jeg har sett. Ser ikke ut til at mange har samme problem som meg heller.

 

Mente ikke at det var en dårlig telefon, har bare vært litt uheldig med min ser det ut til. Har ikke tenkt å bytte den, men blir spennende å se hvordan SGS3 blir.

Lenke til kommentar

Noen som har funnet bilholder til X enda el?

http://www.prisguide...car-d110-156809

 

Ikke kommet på lager enda, men kommer nok veldig snart.

 

Skulle helst hatt noe jeg bare kunne byttet ut den jeg har til Sensation med http://www.dealextre...k-69106?item=13

 

Den er nemlig fastmontert i bilen, så bare bytte selve holderen med en lignende til X hadde vært det optimale :)

 

Ebay http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280865099218#ht_2472wt_1163

9$ og gratis frakt. Her kan du velge å bare bruke holderen ser det ut til.

Lenke til kommentar

Tror jeg står over denne telefonen

Jeg tror du aldri en gang har vurdert denne telefonen... Være åpen for nye alternativer er farlig.

Joda, jobber i mobilbutikk og har i de siste månedene brukt lott forskjellig landt annet sensation xl, iphone 4, lg optimus 7 og nå nokia lumia 800. Om det blir htc eller samsung g3 er usikkert på neste valg. Evnt iphone 5:). Ua nsett venter jeg med htcen pga bugsa

Lenke til kommentar

Tror jeg står over denne telefonen

Jeg tror du aldri en gang har vurdert denne telefonen... Være åpen for nye alternativer er farlig.

Joda, jobber i mobilbutikk og har i de siste månedene brukt lott forskjellig landt annet sensation xl, iphone 4, lg optimus 7 og nå nokia lumia 800. Om det blir htc eller samsung g3 er usikkert på neste valg. Evnt iphone 5:). Ua nsett venter jeg med htcen pga bugsa

Beklager min antakelse. Godt å høre at jeg kan ta feil:D

Hva er det du savner i en One X som gjør at du står over den, hvilke bugs snakker vi om?

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes en bra EQ app. Grei lyd på One X, men skulle gjerne ha finjustert noe.

 

EDIT

Lasta ned Musikk volume EQ som virker grei, men tar fortsatt i mot tips om noen mener det er andre bedre der ute.

Endret av THX70
Lenke til kommentar

Tror jeg står over denne telefonen

Jeg tror du aldri en gang har vurdert denne telefonen... Være åpen for nye alternativer er farlig.

Joda, jobber i mobilbutikk og har i de siste månedene brukt lott forskjellig landt annet sensation xl, iphone 4, lg optimus 7 og nå nokia lumia 800. Om det blir htc eller samsung g3 er usikkert på neste valg. Evnt iphone 5:). Ua nsett venter jeg med htcen pga bugsa

Beklager min antakelse. Godt å høre at jeg kan ta feil:D

Hva er det du savner i en One X som gjør at du står over den, hvilke bugs snakker vi om?

. Skrur seg av, treg av og til og å er det kameralinsenda... Om jg går for den vil sa msung avgjøre neste mnd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...