Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er mulig å kopiere alle filene/mappene som dukker opp når man setter den i disk drive mode, og formatere filsystemet til en annen type?
Ble nødt til å klippe en HD film i går for å få den innpå grunnet 4gb begrensningen i FAT32 :C



Suppekatten

Endret av Suppekatten
Lenke til kommentar

Til de som er bekymret for batteritid.. det holder fint en hel dag. Har ikke fiklet unormalt mye med den i dag pga mye å gjøre, men litt har det blitt. Dessuten har jeg brukt den (og parret den) mot to Bluetooth handsfree'er - bilen og en bærbar. Og en unormalt lang samtale på bluetooth headset på 1,5 time.

 

Her er statistikken nå i kveld ved leggetid etter at jeg tok den av lading i morges.

post-19859-0-45139200-1334266310_thumb.jpg

Endret av Andyoid
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må faktisk kaste meg på bølgen av de som er overasket over hvor "bra" batteritiden faktisk er. Kommer fra en Nokia N9, og i forhold til mitt bruksmønster har jeg ikke endret ladingsmønster.

 

- Har oppdaget en liten "bug". Jeg skrudde av "Beats audio" når jeg fikk telefonen, da det i praksis er en en EQ innstilling som beveger seg langt bort i fra hvordan jeg liker å få musikken presentert. Jeg skrudde den imidlertid på i går kveld, og oppdaget at musikken "hopper" eller "skurrer" med ujevne mellomrom i Spotify med BA aktivert. Dette inntrer ikke med BA deaktivert.

Lenke til kommentar

gsmarena er jo også happy med batteriet:

 

The HTC One X is powered by a non-user-replaceable 1800 Li-Ion battery. HTC didn't provide official endurance ratings for it, but our experience showed that it's a pretty decent performer. Despite the large high-res screen we were always able to get a full day of heavy usage without recharging and sometimes even a day and a half.

Lenke til kommentar

Noen som har fått sin fra netcom? Venter og venter her, men nada tlf eller sim sendt enda :/

 

Fikk min i går. Bestilte mandag 9. og ble lovet da jeg ringte på onsdagen at den lå klar til pakking, men ble liggende klar til utsendelse helt til onsdagen.. Så gikk litt tregt..

Lenke til kommentar

Noen som har fått sin fra netcom? Venter og venter her, men nada tlf eller sim sendt enda :/

 

Fikk min i går. Bestilte mandag 9. og ble lovet da jeg ringte på onsdagen at den lå klar til pakking, men ble liggende klar til utsendelse helt til onsdagen.. Så gikk litt tregt..

Bestilte min den 2ndre, men etter å ha klaget litt er den i allefall levert inn til posten nå. Påsken kom jo i veien, men rart at du skulle få den såpass mye kjappere da :) Fikk du simkort (micro) i samme pakken eller hadde du fra før kanskje?

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det blir muligheter for forhåndsbestilling hos Telenor? Og hva tenker dere om batteriet? er 1800 mAh for dårlig?

 

Som jeg har sagt tideligere, den har ett annen type batteri som holder bedre på strømmen.

Min One X holder fra 07:00 til 11:30 med forsatt 20%.igjen.

 

Jeg er flittig bruker og har gmail.ms exchange,facebook,wordfeud,kik messanger,facebook messanger kjørende.

post-10942-0-29162100-1334311967_thumb.png

post-10942-0-06167700-1334311972_thumb.png

Endret av mrMKE
Lenke til kommentar

Den jævla "må-ha"-følelsen brer seg rundt meg. Og det ble jo ikke noe særlig bedre av å stikke innom Elkjøp bare for å ta og føle på telefonen.

Uheldigvis, eller kanskje heldigvis, hadde de ingen operativ utstillings modell stående, så det var en salgspakke jeg fikk ta på.

 

Og for en følelse, ligger utrolig godt i hånden og det var ikke noe problem for min del med enhåndsbruk.

 

Ser =Øyvind= som har fått endel slitasje på bakdekslet allerede.

Er det noen flere av dere som har merket om bakdekslet har veldig lett for å få riper/slitasjemerker?

Hvordan er kameraglasset, er det like dårlig som på gamle Desire?

 

Er fryktelig redd for at det blir en tur innom Elkjøp i dag også, men da blir det i så fall ett kjøp :D

 

Har ingen slitasje. Har hatt den ca 10-11 dager nå.

 

Har ikke merket noe særlig til slitasjemerker på baksiden, men jeg sliter med at telefonen blir ganske varmt, under idle kan den være 38-43'C, noen andre som sliter med samme problem?

 

Min blir varm om jeg bruker den heftig med heftig 3d applikasjoner/spill.

Det er ikke noe som jeg bryr meg om.

Lenke til kommentar

Noen som har fått sin fra netcom? Venter og venter her, men nada tlf eller sim sendt enda :/

 

Fikk min i går. Bestilte mandag 9. og ble lovet da jeg ringte på onsdagen at den lå klar til pakking, men ble liggende klar til utsendelse helt til onsdagen.. Så gikk litt tregt..

Bestilte min den 2ndre, men etter å ha klaget litt er den i allefall levert inn til posten nå. Påsken kom jo i veien, men rart at du skulle få den såpass mye kjappere da :) Fikk du simkort (micro) i samme pakken eller hadde du fra før kanskje?

 

Shit, skrivefeil, bestilte min mandag 2. også, ble altså liggene fra onsdag 4 til onsdag 11. på vei ut til posten, noe jeg synes er for dårlig. De garanterer jo utsending innen 24 timer om varen er på lager og de hadde i hvert fall lagerstatus 75+ på nettbutikken fra og med tirsdag 3.

 

Jeg skal portere fra Tele2, så har ikke fått netcom-sim ennå.

Lenke til kommentar

Samme versjon her. Lang tråd på xda om 1.28, men kun spekulasjoner og ingenting konkret der. Ryktet skulle ha det til at 1.28 skulle komme til enkelte europeiske land i dag, men så langt ingen som har bekreftet at de har fått det.

 

Tråd på xda

 

Noen kloke hoder i den tråden mener de har funnet feil i nåværende fw som gir mer strømsluk, og som er en enkel fiks (flytte en .apk fil). Hadde vært greit om en så liten ting kan utgjøre en forskjell!

Lenke til kommentar

Angående strømbruk ligger min på nivå med min galaxy nexus, med samme bruksmønster naturligvis. Forskjellen er at jeg opplever skjermen som lysere, da begge er satt til automatisk lysstyrke.

Kunne faktisk levd med at automatikken hadde justert ned et hakk på one x så jeg hadde fått enda bedre batteritid.

Lenke til kommentar

 

- Har oppdaget en liten "bug". Jeg skrudde av "Beats audio" når jeg fikk telefonen, da det i praksis er en en EQ innstilling som beveger seg langt bort i fra hvordan jeg liker å få musikken presentert. Jeg skrudde den imidlertid på i går kveld, og oppdaget at musikken "hopper" eller "skurrer" med ujevne mellomrom i Spotify med BA aktivert. Dette inntrer ikke med BA deaktivert.

 

Samme hos meg. Et lite hopp minst annenhvert minutt. Irriterende og gjør Beats Audio ubrukelig på Spotify.

Lenke til kommentar

 

- Har oppdaget en liten "bug". Jeg skrudde av "Beats audio" når jeg fikk telefonen, da det i praksis er en en EQ innstilling som beveger seg langt bort i fra hvordan jeg liker å få musikken presentert. Jeg skrudde den imidlertid på i går kveld, og oppdaget at musikken "hopper" eller "skurrer" med ujevne mellomrom i Spotify med BA aktivert. Dette inntrer ikke med BA deaktivert.

 

Samme hos meg. Et lite hopp minst annenhvert minutt. Irriterende og gjør Beats Audio ubrukelig på Spotify.

Test følgende med hodetelefoner plugget inn:

Innstillinger -> Lyd -> Lydforbedring -> Øverst står det "hodesett annet". Velg en av de andre Beats hodesettene.

 

Har ikke testet lenge selv, men virker lovende!

Lenke til kommentar

Har ikke problemer med batteriet kontra hva jeg hadde med min Sony Xperia S

 

Men jeg ble fortalt tidligere i forumet at varselyset for tapt anrop,sms,mms, mail IKKE slo seg av etter få minutter, hos meg slår dette seg av etter under 5 minutter( som på sensation)

Hva er poenget, er det en innstilling jeg ikke finner der du kan velge hvor lenge lyset skal blinke?

 

Der er varselyset på Sony Xperia S helt konge, lyser hele tiden til du sjekker telefonen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...