Gå til innhold

Guide: Nettlesertillegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ghostery er vel for alle nettlesarar? Det er eit must for meg. Det og ImgTip.

 

Ellers er eg samd i at Opera-sida var tynn, samstundes er jo Opera so funksjonsrik at det meste som andre nettlesarar må ha tillegg for allereie er innebygd i Opera.

 

 

 

Kva er best av YouTube Autoplay Killer og ExtendTube forresten?

Støtter Ghostery. Genial liten sak.

 

Jeg bruker den blant annet for å fjerne alle disse "liker"-knappene, så jeg slipper risikere klistre ting på veggen min på facebook.

Lenke til kommentar

CustomizeGoogle funker ikke, nedlastingstjeneren er nede. Permanent? Forøvrig ser det ikke ut til å ha blitt oppdatert siden 2008.

 

Selv er jeg møkk lei både Noscript og Adblock. Nesten uten unntak ønsker jeg faktisk å kjøre scripts, evt. har ingenting imot dette, men likevel krever denne pluginen brukerinteraksjon omtrent hver gang jeg besøker en ny nettside. At jeg i tillegg bruker Firefox daglig på tre-fire ulike maskiner gjør heller ikke saken bedre.

 

Adblock på sin side er forsåvidt kjekt, men man oppdager fort at endel sider rotes til når man fjerner ads som er ment å vises. Endel ads er jo forsåvidt interessante også, f.eks. enkelte på hw.no.

Endret av srbz
Lenke til kommentar
Disse tilleggene bør du ha lastet ned for lengst

 

Hva er dette for en måte å tiltale leserne sine på? Man bør har lastet ned for lengst? Ellers hva da? Hvis man ikke har gjort det, er man dum da? Har man utsatt seg selv for fare? Er man en unnasluntrer? Har man brutt noen lover?

 

Jeg føler jeg blir provosert av denne overskriften, for jeg har bevisst ikke lastet ned noen utvidelser... og her kommer dere sier at jeg burde, som om det var viktig? I hvilken posisjon føler dere at dere sitter i som gjør at dere kan si at jeg burde ha lastet ned utvidelser til nettleseren min, og attpåtil for lengst?

 

Bare fordi man er journalist for en nettutgivelse betyr ikke det at man kan behandle leserne sine akkurat som man vil

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er dette for en måte å tiltale leserne sine på? Man bør har lastet ned for lengst? Ellers hva da? Hvis man ikke har gjort det, er man dum da? Har man utsatt seg selv for fare? Er man en unnasluntrer? Har man brutt noen lover?

 

Du har tydeleg aldri vore inne på dagbladet.no, DinSide eller andre populære daglegnyhendesider.

 

Eg misunner deg.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt at dere i hardware må leve av reklameinntekter men, det er i mine øyne rimelig uproft av dere å ikke nevne adblock. Kan dere svare på hvorfor den ikke er på listen dere har?

 

Jeg vil vel si det er å skyte seg selv i foten for en reklamefinansiert side å anbefale en adblocker. Personlig ser jeg ikke noe vits med å fjerne reklame heller, hvis man ikke sitter på en helt hinsides elendig linje. Sidene er jo designet for at det skal være reklame på den, og det ser værre ut med bare en tom rute med et kryss i eller hva som vises når reklamen fjernes. Jeg finner faktisk mange reklamer nyttig, siden jeg ofte finner bra tilbud eller nyttige/unyttige ting jeg har lyst på fra reklamer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingen av disse som en gang er interressante, og jeg lurer nå fælt på hvorfor ikke AdBlock Plus er med... for å forhindre blokking av deres egne (forferdelige) reklamer, muligens?

 

Nei, en særdeles dårlig liste unyttige ad-ons, spør du meg.

 

"Addons du bør ha lastet ned for lengst"..?

En dårlig spøk mersom.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...