Gå til innhold

Dette ser vi fram til i mars (3DS, PC, PS3, Wii, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare jeg som synes Kid Icarius ser/så mer sjarmerende ut i 8 bit versjon? Den nye ligner mer på manga en noe annet, men jaja, enda en revived serie jeg ikke kommer til å spille, får holde meg til den gamle versjonen *koseknuser cartridgen sin"

Skrevet

For meg begynner spill året 2012 i mars med SSX og Mass Effect 3. Men en liten tjuvstart er vel lov av og til siden SSX kom i hus i dag :thumbup:

Skrevet

Alltid kjekt med reisebrev frå bryllupsreisane til Lervik og Furevik.

Litt rar formulering om Resident Evil - har ikkje strengt tatt action vore fokuset sidan RE4?

Skrevet

Blir som vanlig noen spill denne måneden også. Mass Effect 3 er forhåndsbestilt og kommer nok til å stjele mesteparten av tiden. I tillegg kjøper jeg nok Silent Hill Downpour, Silent Hill Collection, I Am Alive og Journey.

Det er forresten en feil i artikkelen, når du trykker på Silent Hill kommer du til I Am Alive.

Skrevet

Dag 1: Mass Effect 3

Senere: SSX

Interessert i: Kid Icarus Uprising, I am alive og Sine Mora.

En helt grei måned med andre ord. Jeg har blitt hekta på Fifa for første gang på seks år i tillegg til at jeg sakte men sikkert arbeider meg gjennom backlogen, så jeg har uansett ikke noe behov for å kjøpe en haug med nye spill.

Skrevet

Mass Effect III blir sikkert bra, men jeg har plutselig gått veldig lei alt annet enn strategispill, så jeg gleder meg kun til utvidelsen til Shogun 2 i mars. Frem til det kommer jeg til å fortsette å snikmorde brysomme arvinger, fordele og omfordele titler til vasaller, gifte bort slektninger til andre kongehus, fabrikkere krav mot naboprovinser osv. i Crusader Kings II, som kom for et par uker siden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...