Gå til innhold

Dette ser vi fram til i mars (3DS, PC, PS3, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

En del spennende i mars ja.

Skal ha meg Twisted Metal, håper bare det ikke er sensurert ihjel her i europa.

Skikelig bra og polert gameplay på det spillet må jeg si.

 

SSX virket og morro utifra demoen og det jeg har sett fra det, men usikker på om det blir kjøpe til fullpris.

 

Mass Effect 3 skal skaffes når jeg bare får klart de to forrige. Mistet saven på enern etter å ha startet på nytt fire ganger så lysten til enda en omgang har ikke helt vært der :p

 

Ninja Gaiden 3 ser jo også spennende ut, god feel i kampsystemet der, men litt bekymringsverdig at det virker som de har foksuert mer på badass over the top moments nå enn det før så solide og presise kampsystemet. Litt usikker på om det blir kjøp med en gang på den og.

 

I Am Alive er jeg og spent på, selv om det virker som det bærer litt preg av å være en digital tittel. Ser unektelig noe stivt og litt upolert ut. Men er veldig glat i Prince of Persia trilogien og dette virker å ha litt av det i seg. + Hele overlevelseskonseptet virker spennende. Inventory management osv.

Endret av Santar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg hatt en PS3 så ser jo Journey interessant ut.

 

Ellers var det skralt, men det er jo bare fordi Gamer unngår å nevne det nyeste spillet til en som faktisk kan (kunne i det minste!) skrive en historie (mens spillet til fyren som ikke kan skrive en historie i det hele tatt ironisk nok blir nevnt) Snakker såklart om Captain Morgane and the Golden Turtle, som kommer 16. mars.

 

Det er en enda større skandale at The Dark Eye: Chains Of Satinavs ikke nevnes, som kommer ut 23. mars! Okay, okay, det blir kanskje altfor bra grafikk for Gamers lesere, men allikevel. Dere kunne satt opp en advarsel til de som er vant til kantete 3D-grafikk!

 

 

 

DSA_screenshot1.jpg

 

 

 

Nevnte jeg ordet skandale? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med mindre ME3 overraskar stort, så vert jo ME1 ståande som høgdepunktet i serien - så for all del, spel igjennom det. Men sidan eg har gjort det eit par gonger, kjennes det ikkje ut som juks når eg finn ein save der. Var for eksempel veldig greitt når min nystarta dame-Shepard-save frå ME1 gjekk tapt når ein SSD døydde ... ME1 er eit ganske stort spel om du gjer alt. Så eg lasta ned ein ferdig save og starta på ME2. Har ikkje dårleg samvit, akkurat.

Lenke til kommentar

Blir vel ME3 som blir højdaren her i gården. Men blir vel ikke å få spilt før i slutten av mai en gang.. :p

 

Syntes både ME1 og 2 hadde sine negative og positive sider, ME1 scorer vel kanskje litt høyere enn toern, og da trekker jeg for at verden føltes litt mindre og låst i toern, ikke noe utstyr å fomle med og andre småting. Men slapp iallefall å humpe rundt i MACOen i toern, og det er jeg godt fornøyd med. :D

Lenke til kommentar

DET SA DU OM CRUSADER KINGS 2 OGSÅ

 

Ikkje for det, eg har jo alt kjøpt det. 10/10.

 

Jeg kan ikke huske å ha lovet en anmeldelse av Crusader Kings 2 (som jeg har veldig lyst til å lese selv, nå som jeg har datamaskin og kan bli menneskelig igjen), men en minisniktitt ble det da saktens. Godt jobbet med guiden din, forresten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...