Gå til innhold

Lader opp til Baldur's Gate-annonsering


Anbefalte innlegg

Har du fortrengt Baldur's Gate: Dark Alliance?

 

Neida. Det var et moro spill det. Men det bittelille de har sluppet av smakebiter på den nettsiden peker utelukkende i retning av den originale sagaen.

 

Det er så, men tror de er smarte nok til å ikke kødde med den gamle sagaen på den måten. På den annen side synes jeg ikke BioWare har gjort noe særlig bra siden Knights of the Old Republic, så vi vet aldri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du fortrengt Baldur's Gate: Dark Alliance?
Neida. Det var et moro spill det. Men det bittelille de har sluppet av smakebiter på den nettsiden peker utelukkende i retning av den originale sagaen.
Det er så, men tror de er smarte nok til å ikke kødde med den gamle sagaen på den måten. På den annen side synes jeg ikke BioWare har gjort noe særlig bra siden Knights of the Old Republic, så vi vet aldri.

 

Jeg er enig med deg i at det ikke er noen vits i å ha for store forhåpninger. Man har en ENORM fallhøyde!

Lenke til kommentar

Oster-fyren stod vel bak en HD-remake av Biowares MDK2, så det kan jo være en HD-remake av BG2. (Ser ikke helt poenget med det, men jeg hadde vel kjøpt det)

 

Mobillansering er vel også en mulighet.

 

Hvis ikke har de vel plukket opp den gamle BG3-planen. :p

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Baldur%27s_Gate_III:_The_Black_Hound

 

Edit:

 

Kanskje BG3 som en FPS eller 3PS? Hadde vært noe det.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Relanserast som FPS, Forgotten Realms har gjennomgått industrialisering og er etelleranna har skjedd og du må skyte mange menn. Med revolusjonerende ting som co-op og multiplayer kor du kan samle experience og låse opp våpen. Preorder for eksklusiv DLC - "Lilarcor, the talking machine gun".

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Håper dette blir en skikkelig "Hack'N'Slash" godbit til ps3 med muligheter for coop-play på samme skjerm! Ikke noe slår det å hakke seg rundt i en eventyrverden med en kamerat:) Når tror dere vi kan forvente oss dette spillet i såfall? I mens får jeg bare vente på Realms of the ancient war:)

Nei nei nei!

 

Ikke at et "Hack'N'Slash" med coop ikke hadde vært artig. men Diablo III kommer til konsoll etter hvert. Og det er ingen grunn til å dra BG navnet ned i søla til noe det aldri har vært. BG er omtrent så langt fra Hack'N'Slash du kommer. Og Sånn bør det forbli.

 

iOS, Android, etc : ugh. Nei takk.

 

Håper det blir en HD re-make allà det som ble gjort med Monkey Island.

 

Har vansklig for å se for meg at et nytt spill i serien kan bli leve opp til navnet sånn som spill blir laget nå om dagen. Quick Time events og en vansklighets grad som hører hjemme i Elias spill hører ikke hjemme i Baldurs Gate!

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar

Er temmelig sikker på at det er Baldurs Gate relansering og at den kommer til iPad. Veit at Apple har snusa rundt etter skikkelige spill til iOS, og dette hadde virkelig gjort seg. Er vel ikke spessielt risikabelt å gjette på at dette blir vist frem førstkommende onsdag under anonseringen av iPad 3.

Dere leste det her først :p

Lenke til kommentar

Relanserast som FPS, Forgotten Realms har gjennomgått industrialisering og er etelleranna har skjedd og du må skyte mange menn. Med revolusjonerende ting som co-op og multiplayer kor du kan samle experience og låse opp våpen. Preorder for eksklusiv DLC - "Lilarcor, the talking machine gun".

 

Selvom det var morsomt å lese dette. Kan vi få en liten forklaring på hvorfor rts,machine gun etc..?

Finner ikke forklaring på urbandictionary denne gangen. ;)

 

Men ja åpningen er vel ganske typisk Forgotten Realms ja.

 

Så til dette at det hintes til DA engine.... Vet ikke hvilke artister som er satt på projektet, men hvis de har den vanlige høye kvaliteten... vil de komme til sin rett med DA engine? "Artisteri" er vel ikke akkurat dens sterke side.... :hmm:

 

Er også enig med at de som sier at det er liekså greit å la serien ligge. Det kan fort bli at et nytt spill gjør med serien hva filmene Matrix 2 og 3 gjorde med den serien.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Nå som EA har slått kloa i Bioware, er det vel bare et spørsmål om tid før BG3 kommer. De klarer neppe holde fingra unna verdens mest populære rollespillserie. Det kan jo bli bra eller dårlig, men med EAs etablerte tradisjon for melking av spillserier, så har jeg ikke for store forhåpninger, tar det litt som det kommer.

 

Håper virkelig ikke de går over fra BG seriens intelligente dialogsystem, til SWTORs imbesile illusjon av valgfrihet, som lar store lysende ikoner fortelle deg hva som er rett og galt.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...