Gå til innhold

The new iPad - tråden

D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

1. 1. Skal du ha iPad 3?

• Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har tips til butikker i Bergen som har noen svarte 32GB-versjoner (WiFi only) inne?

Du kan jo ringe til Eplehuset i byn, hvis ikke de har så vil jeg nok tro at Elkjøp på Fana har. :)

Endret av Lami
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har tips til butikker i Bergen som har noen svarte 32GB-versjoner (WiFi only) inne?

Du kan jo ringe til Eplehuset i byn, hvis ikke de har så vil jeg nok tro at Elkjøp på Fana har. :)

Takk for kjapt svar. Prøvde Eplehuset istad, men de hadde bare 16GB-versjoner inne.

Skrevet

Denne appen obligatorisk :

AV Player HD

http://itunes.apple....d407976815?mt=8

Den appen kjører det som er av filer, og du kan i tillegg laste ned filmer, musikk etc. fra pc'en/NAS'en om du har satt opp FTP-server. Kan også anbefale filebrowser for å hente filer mellom iPaden og pc'en :)

Hjelper vel kanskje lite når det programmet der kan kjøre MKV (utenom MP4) og alt det andre så lenge det ikke er støttet i fra hardwaren.

*Støtte i programvaren / operativsystemet tenker jeg vi sier.

Stemmer at 1080P av diverse formater utenom MP4 fungerer dårlig uten maskinvare aksereling fra programvaren, men 720P ser ut til å fungere fint heldigvis.

Den tygger nå unna 1080p mkv-filmer på 10gb uten problemer, til og med spoling går smertefritt så langt.

Skrevet

På selve iPad-en vet jeg ikke, dette er informasjon jeg har fra min fil-server / FTP-server hvor jeg henter filene ifra med selve programmet.

Skrevet

Nå er den nye iPaden i hus. Det funker jo fjell. Det nye tastaturopplegget er knallbra. Imotsetning til den forrige er det faktisk mulig skrive innlegg på diskusjon. :)

Skrevet

Hva er nytt med tastaturet? :)

Ingenting, så vidt jeg vet. Oppløsningen er jo høyere, men utformingen på tastene er identisk. Eneste forskjellen må være hvor skarpe de ser ut.

Skrevet (endret)

Mulig han tenker på det som kom i 5.x at man kan dele det opp? Jeg vet ikke. Tastaturet er uansett identisk som de andre.

Endret av MartinF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...