Gå til innhold

Den mest brutale/verste skrekkfilmen du har sett?


Petterboy95

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er ekte. Det var en ukrainsk bande som stod for mange drap. De kalte seg Dnepropetrovsk Maniacs og fant forsvarsløse ofre som de torturerte til døde uten noen grunn. De er fengslet for livstid.

Det er ikke en spillefilm, så føler det er off-topic.

 

Jeg er ikke noe spesielt fan av skrekkfilmer selv, ser ikke gleden av å bli skremt. Men av de jeg har sett er The Mist og The Ring de to beste.

Lenke til kommentar

A serbian film. Det er skrekk i mine øyner og tanker.

 

Genres: Crime | Drama | Horror | Thriller

 

Verste filmen jeg noen gang har sett. Måtte skru den av etter en time. Så den på grunn av alt snakket rundt filmen, ble meget nysgjerrig.

 

Anbefaler ingen og se den filmen. Hold dere borte fra den.

 

Treget på jeg så den selv. Selv om jeg bare holdt ut en time.

 

Edit: leste det sto "kom med tips" Dette er ikke et tips!

Endret av Aksel114
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe av det mest brutale jeg har sett er Ilsa, she-wolf of the SS. Filmen er løst basert på en ekte person (Ilse Koch), en særdeles sadistisk nazidame som mente damer burde få sloss sammen med menn i krigen fordi de har høyere smerteterskel enn men. Det prøvde hun å bevise ganske grundig, så dere kan gjette hvordan det gikk for seg. (hint: kvinnelige krigsfanger og tortur...) Filmen er en del annerledes enn virkeligheten, og fokuserer i hovedsak på sex og tortur. Forstyrrende nok er det minst tre oppfølgere.

Lenke til kommentar

Anbefaler alle å se Pasolinis Salò fra 1975.

 

Det er ikke den mest visuelt groteske eller motbydelige, men temaet og stemningen i filmen er fantastisk.

 

Det er en "grusom" film, som har endel kvaliteter som faktisk gjør den til en ganske god film, i motsetning til andre filmer som kun spiller på sjokkeffekten.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

A Serbian Film var da virkelig ikke så ille o.O

 

Enig der. Så den nylig, men det ble for forutsigbart og kjedelig til å holde interessen min. Klarte å se gjennom den, og på slutten lo jeg faktisk. Maken til idioti skal man lete lenge etter. Her gjør de tydeligvis alt for å sjokkere, uten å tenke på hvor latterlig det blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...