Gå til innhold

Den mest brutale/verste skrekkfilmen du har sett?


Petterboy95

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Så Antropophagus i sommer:http://www.imdb.com/title/tt0082479/

 

Hærlig cheesy italiensk horror. Filmen er rimelig underholdende og passe brutal, men scenene er korte. Skal man se den så MÅ man nesten se en u-kuttet versjon av den for å få noe igjen.

 

Blant annet er det en scene der et foster blir spist. Interessant nok brukte filmskaperne en flådd kanin for og oppnå illusjonen av et menneskelig foster.

Lenke til kommentar

August Underground (husker ikke om det var 1'a eller 2'ern jeg så) Men den er helt klart det værste jeg har sett. :p

 

Husker også jeg så en fransk(?) eller et eller annet rart språk, film, hvor det handlet om en mann som jobbet med lik. Husker ikke hva den het, men den var helt syk.

Husker spessielt siste scena i filmen hvor han ejakulerte mens han stakk seg selv flere ganger i magen til han døde. xD

Skjønner ikke hvordan folk får lov til å lage slike filmer, selv om det er litt morsomt å se på.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Søk opp "horrornypmhs" sin Playlist for nyere horror på youtube.

 

150+ tips til Horror.

 

/thread killed

 

 

Beste tipset hittil :)

mange brae filmer, har du sett noen av dem selv som du anbefaler?

Vil ha noe som du kan skvette litt av, Utrolig mange dårlige skrekkfilmer..

 

http://www.youtube.com/user/horrornymphs?feature=watch

Endret av Petterboy95
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+1342

Martyrs eller Iskence odasi fra 2008 som den også kalles er meget høyt på listen min. For en film, den har både BØ faktoren og deretter den stille nervepirrennde ekle atmosfæren. genial film rett og slett. Men gamle gode The Exorcist fra 1973 er favoritten, man glemmer ikke sin første skrekkfilmopplevelse.

Lenke til kommentar

Mange i denne tråden som ikke vet hva en skrekkfilm er.

 

Skrekk:

  • Fritt vilt
  • The Shining
  • Eksorsisten
  • The Ring
  • Scream
  • The Grudge

Skrekkfilmer vil rett og slett skremme deg intenst, men bare så lenge filmen pågår. Bruker billige virkemidler som monstre, brutale mord, blod og gørr, skriking og ikke minst skjærende strykeinstrumenter som bakgrunnsmusikk.

 

Ikke skrekk:

  • Salo
  • Requiem for a Dream
  • Dogtooth (Kynodontas)
  • Schindlers liste
  • Irréversible
  • Enter the Void

Å kalle slike filmer for skrekkfilmer er en fornærmelse. Du kan føle deg uvel eller støtt, men du får ingen intens følelse av redsel her. Om en blir redd, så er det en redsel som ikke er er intens og kortvarig, men som stikker dypere og vedvarer selv etter filmen slutter. Requiem f.eks. kan nok skremme mange fra å begynne med narko.

Endret av Irrelevant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...