Gå til innhold

Jeg gir bestandig "romatiggere" en "slant i koppen" - hva gjør du og kan du forsvare det?


Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Nettopp, de blir fjernet. Bra moderatorene gjør jobben sin i hvert fall.

 

Igjen står du med en rekke stråmenn og rasistisk sutring. Jeg beklager om du har klart å dra meg ned på ditt nivå.

Så hvorfor prøvde du da å bløffe med at jeg hadde kommet med personangrep?

Jeg venter forresten fortsatt på eksempler. Eller er det bare ren løgn fra din side? ;)

Endret av Vice
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, det var ikke løgn, men moderatorene lar ikke personangrep stå.

 

Btw; er det en spesiell grunn til at dere driver og upvoter alle innleggene til hverandre? En eller annen antiziganistisk gutteklubb? Beklager at dere er så intolerante, det må være fælt for dere å hate et folkeslag på den måten.

Endret av Lime Canes
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Neida, det var ikke løgn, men moderatorene lar ikke personangrep stå.

 

Btw; er det en spesiell grunn til at dere driver og upvoter alle innleggene til hverandre? En eller annen antiziganistisk gutteklubb? Beklager at dere er så intolerante, det må være fælt for dere å hate et folkeslag på den måten.

 

Det er det jeg har spurt om, eller hintet til mange ganger. Og hver gang tror disse klovnene at det er basert på misunnelse ... De er av og til helt skrullete (gir hverandre tomler for eks/ala: vanvittige sky er dum som en bæsj), synes nå jeg. Ellers er jeg vant til og gir mange tomler - ja jeg liker å rose folk, men da er det kun fordi de enten skriver noe særlig bra (gode formuleringer osv), eller utmerker seg med uskyldig humor el. Å holde på i gi hverandre tomler i hytt og gevær, i en tråd med helt klare hovedmotsetninger, er bare tøvete og befester "fronter", og er bunn og grunn ren og skjær trolling, fordi det ødelegger debatter.

 

At de samlet fremstår som: der alle er enige, er det ingen som tenker

 

antar jeg går dem langt over enhver forstand verdt å nevne

 

Men samtidig er de litt søte også ... :p

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Neida, det var ikke løgn, men moderatorene lar ikke personangrep stå.

Aha, så igjen var ennå en bløff avslørt her i tråden :) Du hadde jo så mye eksempler å ta av ikke sant? Begynner å bli en gjenganger det her: Hver gang jeg ber om dokumentasjon eller kilder så kommer enkelte personer her opp med absolutt null og niks, og bløffen deres blir atter avslørt. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er det jeg har spurt om, eller hintet til mange ganger. Og hver gang tror disse klovnene at det er basert på misunnelse ... De er av og til helt skrullete (gir hverandre tomler for eks/ala: vanvittige sky er dum som en bæsj), synes nå jeg. Ellers er jeg vant til og gir mange tomler - ja jeg liker å rose folk, men da er det kun fordi de enten skriver noe særlig bra (gode formuleringer osv), eller utmerker seg med uskyldig humor el. Å holde på i gi hverandre tomler i hytt og gevær, i en tråd med helt klare hovedmotsetninger, er bare tøvete og befester "fronter", og er bunn og grunn ren og skjær trolling, fordi det ødelegger debatter.

 

At de samlet fremstår som: der alle er enige, er det ingen som tenker

 

antar jeg går dem langt over enhver forstand verdt å nevne

 

Men samtidig er de litt søte også ... :p

Uffda, fortsatt vonbroten og bitter fordi ingen liker innleggene. Nå har jo tom. "Lime Canes" gitt deg noen tomler for å trøste deg litt? :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neida, det var ikke løgn, men moderatorene lar ikke personangrep stå.

 

Btw; er det en spesiell grunn til at dere driver og upvoter alle innleggene til hverandre? En eller annen antiziganistisk gutteklubb? Beklager at dere er så intolerante, det må være fælt for dere å hate et folkeslag på den måten.

strc3a5.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Aha, så igjen var ennå en bløff avslørt her i tråden :) Du hadde jo så mye eksempler å ta av ikke sant? Begynner å bli en gjenganger det her: Hver gang jeg ber om dokumentasjon eller kilder så kommer enkelte personer her opp med absolutt null og niks, og bløffen deres blir atter avslørt. :)

 

Ja, du minner meg om Nancy Drew :ohmy:

nancy-drew-00-800-75.jpg

Lenke til kommentar

Ja, du minner meg om Nancy Drew :ohmy:

Bortsett fra at dere avslører dere selv :) Skal vi nå kanskje komme tilbake til topic igjen uten å syte om manglene tomler og uten å komme med løgnaktige beskyldninger og dårlige bløffer i håp om å sverte andre debattanter eller drive debatten bort fra kjernen? Eller er dette for mye forlangt? Endret av Vice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Bortsett fra at dere avslører dere selv :) Skal vi nå kanskje komme tilbake til topic igjen uten å syte om manglene tomler og uten å komme med løgnaktige beskyldninger og dårlige bløffer i håp om å sverte andre debattanter eller drive debatten bort fra kjernen? Eller er dette for mye forlangt?

 

Beklager, hva var nå kjernen igjen?

Lenke til kommentar

Vince, du snakker deg bort fra temaet , du og enkelte her sier ting som ikke kanskje ikke inngår majoriteten av romfolket. Dere må gi kilder.

Hva roter du med nå? Kilder har blitt gitt i flust gjennom hele tråden. Dette handler først om fremst om romfolk som har kommet til Norge. Og hva artikkelen til Lime Canes" så er ikke dette noe nytt. Romfolk er ofte involvert i menneskehandel. Her fra tidligere: Romfolk dømt for grov menneskehandel
  • Liker 3
Lenke til kommentar

En serber og en rumener har tvunget syv romfolk til tigging i Norge. Det var det artikkelen handlet om. Er dette de syv romfolkene sin skyld?

 

Framme i Oslo ble de i tida som fulgte flere ganger oppsøkt av de siktede, på steder som Vaterlandsparken på Grønland. Der skal noen av dem også ha blitt slått. I tillegg til tigging i sentrumsgatene, skal flere av rumenerne ha blitt tvunget til å utføre lommetyverier, blant annet av mobiltelefoner. Noen av de fornærmede har også fortalt at hovedmannen krevde at de skulle kjøre for å stjele diesel.
Fra artikkelen. Passer dette inn med bildet ditt av romfolk? Tenker da på at hovedmannen selv slettes ikke var romfolk selv, men derimot en 48 år gammel serber.

 

Videre linker du til en ny artikkel der romfolk også er ofre for andre romfolks kriminalitet. Med andre ord: Du viser selv til kilder som belyser hvordan noen romfolk blir uskyldige ofre. Det er disse menneskene du mener er pakk, fordi de er her, right?

Endret av Lime Canes
Lenke til kommentar

Moderatormelding Tråden er stengt midlertidlig

Tråden blir stengt grunnet flere avsporinger, selv etter flere oppfordringer til å holde seg til Topic.
Om det er stort ønske for å fortsette diskusjonen anbefaler jeg at man oppretter en ny tråd med klare spilleregler.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...