Gå til innhold

Jeg gir bestandig "romatiggere" en "slant i koppen" - hva gjør du og kan du forsvare det?


Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Joda, det er plagsomt med norske tiggere også, men jeg synes nå allikevel at vi har et større ansvar for å hjelpe våre egne tiggere (stort sett narkomane), og gjerne kjøpe =Oslo.

 

Nå er det romfolket som har tatt over alt av tigging. De er langt flere enn de narkomane noen gang har vært, de er mye mer agressive (har heller aldri hatt narkomane i bakgården der jeg bor), selger Folk er folk-bladet og tar da også levebrødet fra de narkomane som selger =Oslo.

 

Romfolket kommer i tillegg til norske tiggere, de erstatter de ikke. Og det som skjer når de narkomane ikke lenger får nok penger i koppen, er at de må ty til nasking de også, i likhet med en stor andel av romfolket som kommer til Norge ene og alene av den grunn. Så romfolket erstatter heller ikke de som nasker, og de ikke bare øker naskingen med sine egne, men også med flere narkomane.

 

Jeg skjønner ikke helt at du ikke ser ulempene som romfolkets okkupasjon har medført.

 

Vi har ganske enkelt litt for mye av alt, og så kommer det noen som mangler det meste, og nasker litt av overfloden - jeg ser ikke problemet, annet enn i stoltheten og gjerrigheten hos endel landsmenn - samt at jeg mistenker at mine landsmenn, fremdeles er plaget av egne fordommer angående selve folkeslaget - fordommer som har levd nesten like lenge som fordommene mod jøder.

 

"Pencilcase" du kommer hvertfall ikke fra Oslo dersom det var "verre" før der du befinner deg. Heldig du som kan sitte der på din høye hest og oppleve (eller velge å ikke oppleve) all dritt og kriminalitet på avstand.

 

Og du får som vanlig ikke med deg poenget - prøv å les den posten en gang til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har ganske enkelt litt for mye av alt, og så kommer det noen som mangler det meste, og nasker litt av overfloden - jeg ser ikke problemet, annet enn i stoltheten og gjerrigheten hos endel landsmenn - samt at jeg mistenker at mine landsmenn, fremdeles er plaget av egne fordommer angående selve folkeslaget - fordommer som har levd nesten like lenge som fordommene mod jøder.

Genialt at du forsvarer kriminalitet og bandevirksomhet med at "vi har så mye fra før så det gjør da ikke noe". Og patetisk at du prøver å dra inn jødesammenligning.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Genialt at du forsvarer kriminalitet og bandevirksomhet med at "vi har så mye fra før så det gjør da ikke noe". Og patetisk at du prøver å dra inn jødesammenligning.

 

Javel - også?

Lenke til kommentar

Vi har ganske enkelt litt for mye av alt, og så kommer det noen som mangler det meste, og nasker litt av overfloden - jeg ser ikke problemet, annet enn i stoltheten og gjerrigheten hos endel landsmenn - samt at jeg mistenker at mine landsmenn, fremdeles er plaget av egne fordommer angående selve folkeslaget - fordommer som har levd nesten like lenge som fordommene mod jøder.

Oslo kommune, og sikker flere kommuner i landet, har forsøkt å legge forholdene bedre til rette for romfolket i Norge. De får tilgrising og hærverk av fasiliteter og bare kjeft tilbake.

 

Gir vi de penger i koppen, så går det enten til en eller annen mafia som vi stadig ser flyr rundt og tømmer koppene til de som sitter der for å finansere kriminalitet, eller så går "koppbærerne" og kjøper seg en rådyr meny på McDonalds, en pakke røyk og kontantkort til smartmobilen (jeg skal ikke påstå noe om hvordan de har fått tak i den).

 

Da har vi bedre ting å bruke pengene på.

 

Angående fordommer... hvis det virkelig hadde vært rene fordommer, så er det jo romfolket selv som gjør den beste jobben med å holde de vedlike.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ikke riktig måte å hanskes med problemet, og du kan havne i trøbbel selv om du gjør dette. Det beste er vel bare å overse dem og evt. dytte de bort om de blir litt for nærgående (noe de ofte gjør).

 

Er delvis enig, men blir så fryktelig irritert når de løper etter meg å skriker om penger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-95147

Nei. Trygdesvindelen ville dog vært på 30 millioner kroner færre.

 

Eller de kunne brukt noen ressurser på tett nok oppfølging, så hadde kanskje slike hendelser bare skjedd i helt særlig sjeldne unntakstilfeller.

 

Jeg sier ikke med det at det er greit å stjele, men at det er rimelig dust å gå med en fet lommebok stikkende opp av rævlomma, for så å bli utsatt for et selvfølgelig lommetyveri, og så hyle og bære seg over hvor fæl verden, eller romfolket er.

 

Romfolk? Heter det ikke sigøynere lengre? Er visst rasistisk det også nå. Et møkkete og kriminelt folkeslag har de jo alltid vært, stjeler, tigger og gidder aldri å jobbe.

 

Ja, du har sikkert lest mye historikk og fakta, men intet av det har vel handlet om det folket du tømmer din mentale endetarm over nå

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...