Gå til innhold

Rasistiske utlendinger/innvandrere


Anbefalte innlegg

Veldig få problemer med muslim amerikaner. Kan det være mer enn religion og kultur som skaper problemer i Norge, kanskje utdannelse og bakgrunn annet enn å bli muslim?

 

Ja, det er uhyre stor forskjell på amerikanske og europeiske asylsøkere. Når man er muslim og søker asyl i USA, så vet man hva man går til. Det finnes ingen illusjoner, og amerikanerne lar ikke hvem som helst få komme inn. Det beste eksemplet er kanskje Brasil, hvor det finnes minst ti millioner av arabisk opphav, men kun i underkant av 30.000 muslimer.

 

I disse landene kan ikke innvandrere fortsette å leve på samme måten som de gjorde i gamlelandet. De kan ikke sette seg på ræva og kreve særbehandling. De kan ikke bygge et samfunn innenfor samfunnet, fordi folket i disse landene ikke tillater det. Disse landene har heller ikke sosiale goder for innvandrere, og skal man klare seg der, så må man være snill. Oppfører man seg ikke så er det drakoniske justis og rettssystemer som tar seg av dem.

 

I Europa gir vi i pose sekk og graver vår egen grav, tiltrekker den verste sorten, og oppmuntrer dem til å behandle både hverandre og oss dårlig.

 

...and then we act surprised when it blows up in our faces...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine utelukkende opplevelser som en som har bod blant folk med innvandrings bakgrunn hele sitt liv er at de er langt forbi Nordmenn når det kommer til å ha fordommer mot oss samt ha rasistiske holdninger mot etnisk Norske..

 

De som tror noe annet er helt på bærtur..

Endret av Dani46
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dere har så helt rett i at det finnes reverse rasisme som det blir kalt og det burde ikke feies under en dør.

de som holder på sånn fortjener helt klart smekk, da de ikke bidrar til noen verdens ting go skaper mer problemer for oss andre som

heller vil bli kvitt dette faenskapet..

 

kan også legge til at når jeg ser mine landsmenn oppføre seg som idioter blir jeg også sint akkurat som mange andre..

jeg blir mest sint pga det at dette ødlegger for majoriteten av invandrere her i landet og skaper mer hat mellom grupper.

pga idioter som på død og liv skal oppføre seg som dette ender jeg opp med opplevelser jeg kunne vert forruten.

Det som også får meg til å fyre opp er at JEG (og evt min familie) ved annledninger blir satt i samme bås som disse idiotene,

men jeg skal ikke lkndre majoriteten for det, det er som idiotene fra utlandet som det er med idiotene fra innlandet.

 

Men det som virkelig irriterer livsskiten ut av meg, det er de som på død og liv skal gå personlig mot muslier konstant, selv om de prater om invandrere fra hele verden, jeg mener HALLO vi kommer fra meeeget forskjellige steder i verden og er langt fra samme menneskene.

Er det ikke rart at noen tullinger skal få ødelegge for resten av oss?

Kan ikke resten av oss samles og gå mot det i fellesskap?

Majoriteten av invandrere og etniske går sammen fint hver dag hele året, ja det er kulturforskjelder men det er jo bare småtteri.

Det som virkelig er problemet er at det finnes tullinger uansett hvor i verden man befinner seg, og det gjør at mange som ikke har noe med det å gjøre blir truffet av dette på direkte og indirekte vis, som igjen fører til mer splittelse og mer hat mellom grupperinger..

 

Det er ikke lett dette her, ikke bare er det vansklig pga dårlig integrering fra begge sider, men også forde det finnes til enhver tid idioter som skal motarbeide sammhold og felleskap ved hver eneste sjanse de får. (vil bare legge til her at jeg snakker om begge parter og sier ikke at idiotene fra den ene siden har no mer rett en andre siden, de tar begge like feil)

 

Så er det jo dette med kulturforskjelder da, ja det er mange ting som invandrere gjør som får mange til å se rødt,

og ja det er horrible ting som skjer som den vestlige verden ser på som middelaldersk som burde vert fjernet fra et hvert samfunn.

men på den andre siden er det jo også ting invandrere ser på som horribelt og det er her det kræsjer. skjønner at mange har problemer med go tilpasse seg da det ikke er lett å få høre det at sånn du er oppdratt er feil, for dem er det jo sånn det fungerer og sånn det har vert i all tid.

prøv å sette seg inn i skoene til en invandrer som nettopp har opplevd vestlig kultur for første gang i livet, da ser man at ting ikke kan skje over natta. for de ting man lærer som barn av sine foreldre er sånn verden er for den personen uansett hvor en kommer fra.

go jeg kan skjønne at mange reagerer på det for det er mye rart.

Mange av oss prøver veldig hard, hver dag, å være et forbilde for hvordan det burde vært, men vi drukner i det pga tullinger som bhatti krekar og mohleydeen (hvordan skriver man navnet hans? :))

 

men nå har jeg kludra ned så mye at jeg kansje bude stoppe her :)

 

uansett rasister og hvilken farge de har så burde vi si fra om det! rett og slett.. man skal ikke være redd for å si fra til noen om man føler seg urettferdig behandlett på noe vis. og en rasist er en rasist uansett hudfarge!

 

takk for meg og ha en fin dag!

Lenke til kommentar

...and then we act surprised when it blows up in our faces...

 

Husk at den eneste gangen det ''blew up in our face'' her til lands så var det en etnisk nordmann som sto bak. Perspektiv.

 

For min del synes jeg det "blows up in our faces" når jeg leser om de vanvittige voldsstatistikkene, særlig voldtekter. For ikke å snakke om kriminalitet generelt og de store økonomiske tapene innvandringen fra mange land fører med seg. Generelt alle de problemene det fører med seg, som ingen tør å ta tak i. At vi skaper oss selv ett enormt problem er jeg overbevist om, blir spennende å se om noen år.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

http://www.nettavise...icle3335505.ece

 

Veldig bra artikkel og endelig en som sier ting rett ut! Anbefales!

 

Er vel bare Ap som ikke har skjønt dette ennå..

 

Så du haller til å hylle "svovelpredikanter" ...?!

 

Her er en svidd sviske fra predikanten, nam nam

 

Hun opptrer

som en ekstrem variant av Siv Jensen (Frp). Hun snakker på samme måte, hun biter av sine egne ord for å gi dem snert, senker og hever stemmen for å skape dramatikk. Men hun har langt drøyere standpunkter. Hun er likevel enig i Frps innvandringspolitikk. Det gjelder å stille krav, strenge krav – ellers får late, afrikanske menn pelle seg hjem til Somalia.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

http://www.nettavise...icle3335505.ece

 

Veldig bra artikkel og endelig en som sier ting rett ut! Anbefales!

 

Er vel bare Ap som ikke har skjønt dette ennå..

 

Så du haller til å hylle "svovelpredikanter" ...?!

 

Her er en svidd sviske fra predikanten, nam nam

 

Hun opptrer

som en ekstrem variant av Siv Jensen (Frp). Hun snakker på samme måte, hun biter av sine egne ord for å gi dem snert, senker og hever stemmen for å skape dramatikk. Men hun har langt drøyere standpunkter. Hun er likevel enig i Frps innvandringspolitikk. Det gjelder å stille krav, strenge krav – ellers får late, afrikanske menn pelle seg hjem til Somalia.

 

 

 

 

Sier ikke at jeg enig i alt, men hun sier mye som andre ikke tør å si!

 

Men, enig er vel egentlig enig i den siste kommentaren, Innvandrere som lever på NAV har ingenting å gjøre her! (Snakker ikke om flyktinger)

Endret av The_Rp
Lenke til kommentar

 

Sier ikke at jeg enig i alt, men hun sier mye som andre ikke tør å si!

 

Men, enig er vel egentlig enig i den siste kommentaren, Innvandrere som lever på NAV har ingenting å gjøre her! (Snakker ikke om flyktinger)

Så flyktninger som lever på trygd har noe her å gjøre? Hvordan er de noe forskjellig fra andre innvandrere?

Lenke til kommentar

 

Sier ikke at jeg enig i alt, men hun sier mye som andre ikke tør å si!

 

Men, enig er vel egentlig enig i den siste kommentaren, Innvandrere som lever på NAV har ingenting å gjøre her! (Snakker ikke om flyktinger)

Så flyktninger som lever på trygd har noe her å gjøre? Hvordan er de noe forskjellig fra andre innvandrere?

 

Forklarte meg litt dårlig så gir det et nytt forsøk, selvfølgelig skal flyktninger også jobbe, tenkte mer på at vi burde ikke kaste ut flyktninger som har rømt fra krig etc, da disse risikerer å bli drept!

 

De aller fleste innvandrere i Norge er ikke flyktninger, men har kommet frivillig, hvis da disse setter seg på ræva og lever på trygd eller gjør noe kriminelt burde disse kastes rett ut, blir litt vanskeligere med krigsflyktninger!

Lenke til kommentar
Husk at den eneste gangen det ''blew up in our face'' her til lands så var det en etnisk nordmann som sto bak. Perspektiv.

 

For det første er vi 98% ikke-muslimer i Norge. Så i rene og uvektede odds er det 50:1 sjans for at noe slikt skjer, så er det en ikke-muslim. Alikevel trodde hele Norge, og hele verden, med få unntak, at dette dreide som islamister, som vi har sett i mange andre land.

 

Og hva var årsaken til at den paranoide schizofrene gjorde det han gjorde? Jo, det han oppfattet som en tilslørt krig med muslimer.

 

Og hvor var PST? Jo, de hadde hendene fulle med å overvåke islamister, og nettopp fordi det er så mange av dem som kan tenkes å begå terrorangrep, gled den etniske nordmannen rett under radaren.

 

Forøvrig er kriminalstatistikken sørgelig lesning. Det er faktisk ikke slik at det kun er AUF'ere som har rett til liv og sikkerhet.

 

Perspektiv :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor vi må sette alle i grupper :shrug:

Hvis du tar deg en tur til Grønland i Oslo, så skjønner du raskt at det ikke er oss nordmenn som velger sette noen i grupper..

 

Saken er at de velger det selv, de flytter til steder det er masse innvandrer & med det skaper de getto vilkår for sine egne barn & familie..

 

Der jeg vokste opp var det 1 utenlandsk familie i blokka de første 4årene av mitt liv, pr idag er det 14 og blokka har 18 leiligheter.

 

Samme går igjen i de andre blokkene å miljøet i sameiet har gått ifra idyllisk til helvete, politi ukentlig på rassia eller bråk, søppel renner over, lukter kuri kuri så nesa renner, barn & voksne ser på deg med stygge øyne fordi du har hund, kvinnene gjemmer seg bak dørene og kan ikke et ord Norsk, virker som fødemaskiner i mine øyne..

 

Etnisk Norske frykter at verdien på boligene skal ta et fall så de som kan flytter vekk, sosialen kjøper opp eller asyl firmaer, ond spiral..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En utlending kommer med kritikk av det norske samfunnet, svaret er som alltid da; "kom deg tilbake til det landet du kommer fra".

 

Rasshøl går begge veier. Inklusiv i denne tråden som skjuler sin rasisme, eller <whatever> bak at andre også er rasister eller <whatever>.

 

Det er tillatt å kritisere skevheter og svake sider ved samfunnet, men hvis budskapet er at vi skal bytte ut kulturen vår med den islamistiske, ja, da kan de like gjerne dra tilbake til det opprinnelige hjemlandet sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...