Gå til innhold

Rasistiske utlendinger/innvandrere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er uansett en fordel å kunne norsk hvis du skal delta i diskusjoner på forumet. Så slipper vi misforståelser, for jeg synes ikke at noen av innleggene dine har gitt noen mening.

 

Jeg lærte et språk() gjennom forumer og fikk B :ohmy: .....hva synes du om det.........? Det er nyttig å skrive på forumer

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uansett hvem som er rasistisk det er en seriøs psykisk problem som man får av sin feighet og psykiske kaos i hode. Det samme gjelder mobbing, hat, agressivitet og andre psykiske problemer. De som studerer, leser, jobber har ikke tid på sonne tull og sykdommer. Heldigvis de fleste mennesker i verden er normale og verden blir enda bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enda en som ikke kan norsk.

5d460b08-5223-4e60-b012-26fae0eaeaa5.jpg

Men du kan jo norsk! Tok det lang tid for deg å lære deg norsk? Kan du komme med noen tips? Takk på forhånd. Man må lære seg i hele sitt liv, ett språk et nytt liv.

Dessverre jeg kan bare 5 språk og norsk er mitt sjette språk i framtida har planer å lære meg kinesisk og fransk.

Endret av vestenersnill
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selvfølgelig hater mediene FRP. Hvis FRP kommer i regjering og fjerner den indirekte pressestøtten, er de plutselig hundrevis av millioner i minus. Med de små marginene papiravisene opererer med, er de økonomisk avhengige av at FRP ikke kommer i regjering.

 

Indirekte pressestøtte vil eksakt gå over på forbruker ved kjøp av produkt. Så din +- tankegang angående mvafritaket er noe...vassen.

Papiravisene sliter allerede med salgstallene. Om de legger på mer mister de flere kunder til nettavisene.

Lenke til kommentar

Enda en som ikke kan norsk.

5d460b08-5223-4e60-b012-26fae0eaeaa5.jpg

Men du kan jo norsk! Tok det lang tid for deg å lære deg norsk? Kan du komme med noen tips? Takk på forhånd. Man må lære seg i hele sitt liv, ett språk et nytt liv.

Dessverre jeg kan bare 5 språk og norsk er mitt sjette språk i framtida har planer å lære meg kinesisk og fransk.

Cool+story+bro+changed+my+life+_99a2645a01841e3de78ec8a3f8e4f2cd.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...