Gå til innhold

Den store NBA-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er mulig fordi Curry har en helt latterlig lav lønn, og bare derfor. Men Curry er smart, og skjønner at han tjener mye mer av banen enn på banen, om han gir opp sin lønn for å hente superstjerner.

 

Jeg er usikker på om dette kommer til å funke. De dobler innsatsen på small ball, etter at det ikke fungerte i finalene. Men om Durant gjør at Curry ikke får så mye juling og dermed holder helt til finalene, så kanskje.

Lenke til kommentar

Legende indeed, men det er vel ikke veldig overraskende at det skjer nå. Begynner vel å passere 40 år snart? Eller mulig han har gjort det allerede. Uansett, en spiller som har betydd vanvittig mye for San Antonio, og for hele ligaen. Kudos for at han har holdt seg i samme klubb igjennom hele karrieren også.

Lenke til kommentar

Dette er mulig fordi Curry har en helt latterlig lav lønn, og bare derfor. Men Curry er smart, og skjønner at han tjener mye mer av banen enn på banen, om han gir opp sin lønn for å hente superstjerner.

 

Jeg er usikker på om dette kommer til å funke. De dobler innsatsen på small ball, etter at det ikke fungerte i finalene. Men om Durant gjør at Curry ikke får så mye juling og dermed holder helt til finalene, så kanskje.

Tror det kommer til å bli gull. Noe av det Durant har blitt mest kritisert for i OKC er jo å spille for mye hero ball (ta helt sinnsykt vanskelige skudd). I GSW kommer han til å få så sinnsykt med open looks pga Klay og Steph. Og hvis han ikke gjør det, så vil Klay og Steph være åpen. Jeg vil si grunnen til at GSW tapte finalen var 1: Knust på rebounding av Tristan Thompson (plaget oss sykt spesielt offensive rebounds), 2: Kyrie storspilte. Med unntak av blokken til Lebron på returløpet før Kyrie scorte, så synes jeg faktisk ikke at Lebron var Clevelands beste spiller gjennom hele serien, det synes jeg faktisk var T. Thompson. 3: Skadene til Curry i playoffen gjorde at han mistet all flyten han hadde med seg i regular season. De siste par gamesene var jo Curry elendig (ift vanlig nivå).

 

 

Legende indeed, men det er vel ikke veldig overraskende at det skjer nå. Begynner vel å passere 40 år snart? Eller mulig han har gjort det allerede. Uansett, en spiller som har betydd vanvittig mye for San Antonio, og for hele ligaen. Kudos for at han har holdt seg i samme klubb igjennom hele karrieren også.

 

 

Lurer på hvorfor han valgte nå som tidspunkt å legge opp. Han burde jo virkelig tatt en Kobe, og blitt hyllet rundt om i USA for lang og tro tjeneste, gjerne sammen med Ginobilli. Vet rett og slett ikke om Durant til Warriors hadde noen innvirkning? Ideelt så burde han jo prøvd å runde av med et championship, selv om han bare har hatt mentorrollen denne sesongen, og har begynt å gjøre en del tabber og rare ting (stadig økende andel opptredener på Shaqtin a fool, bla). Er jo litt trist måte to go på liksom, for en så stor spiller.

Endret av Neonex
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...