Gå til innhold

Galaxy Tab 7.7 - Samsung får ris grunnet manglende informasjon


diver981

Anbefalte innlegg

Samsung får nå massiv kritikk på sin egen Facebook side av brukere som søker informasjon om når Galaxy Tab 7.7 kommer i salg. Tross gjentatte henvendelser fra kunder som har bestillt produktet og fått utsatt levering flere ganger vil ikke Samsung komme med en konkret dato men kun vage hentydninger om at de ikke kan gi spesifikke leveringsdatoer fordi de forskjellige forhandlerene ligger i varierende geografisk avstand fra lager :no:

 

Dette blir for dumt - det må jo være mulig å komme med en dato for når den ankommer hovedlager i Norge.

 

Se ellers her http://nb-no.facebook.com/SamsungNorge?sk=wall&filter=12

 

Tror forøvrig Galaxy Tab 7.7 er et utmerket produkt som jeg selv ønsker å handle hvis den ikke blir helt utdatert før den kommer i salg :thumbup:

 

Dette er forøvrig ikke bare et Samsung problem men noe andre produsenter også til tider sliter med og det er like irriterende hver gang man går å gleder seg til å handle et nytt produkt..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Samsung får nå massiv kritikk på sin egen Facebook side av brukere som søker informasjon om når Galaxy Tab 7.7 kommer i salg. Tross gjentatte henvendelser fra kunder som har bestillt produktet og fått utsatt levering flere ganger vil ikke Samsung komme med en konkret dato men kun vage hentydninger om at de ikke kan gi spesifikke leveringsdatoer fordi de forskjellige forhandlerene ligger i varierende geografisk avstand fra lager :no:

 

Dette blir for dumt - det må jo være mulig å komme med en dato for når den ankommer hovedlager i Norge.

 

Se ellers her http://nb-no.facebook.com/SamsungNorge?sk=wall&filter=12

 

Tror forøvrig Galaxy Tab 7.7 er et utmerket produkt som jeg selv ønsker å handle hvis den ikke blir helt utdatert før den kommer i salg :thumbup:

 

Dette er forøvrig ikke bare et Samsung problem men noe andre produsenter også til tider sliter med og det er like irriterende hver gang man går å gleder seg til å handle et nytt produkt..

 

kan man ikke få den på komplett.no?

Lenke til kommentar

og størrelsen er perfekt. Det står litt uklart om og når den får android 4.0. Med "sandwich ice" kommer jeg pgså til å bruke penger på den.

 

Kjøpte meg en slik i Malaysia for en uke siden. Hadde Tab10.1 tidligere, man må bare elske denne "lillebroren". Fenomenal skjerm, lynrask og uten lagging samtidig som den har ALT, minnekortplass, sim og bra med minne internt. OK batteritid, nydelig byggekvalitet og en latterlig lav vekt. Fantastisk fin TAB!

 

Thomas.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...