Gå til innhold

Neste gen Nvidia skjermkort Kepler (GTX - 6xx ?)


_ziggy_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja håper ihvertfall på NOE info i dag. Er så lei av fake benchmarks og spekulasjoner :thumbdown:

 

Som HKS sier, så kan du bare bare smøre deg med tålmodighet. Tviler på at de kommer med noe før slutten av april til mail.

Oida... Det var veldig lenge til da... ;)

Lenke til kommentar

Go morgen :D

 

Etter det dere skriver her nå, så merker jeg at min uendelige tålmodighet på bare litt info, nå har tatt slutt!

 

Jeg går nå inn i en "HELVETESUKE" der kjøkken og kinorom skal gjøres ferdig, så skjermkortlesingen, som har vært min eneste glede de siste dagene, får nå vente!

 

Adjø kjære forumvenner! :cry: Snakkes i neste uke ;)

Lenke til kommentar

Haha, skjønner godt hva du mener!

 

Jeg klarer bare ikke annet enn å le av det, og håpe for deres egen del at de vokser av seg sånt tull, å holde på slikt i lengden må jo slite forferderlig på psyken til folk, konstant forsvaret *sitt* merke.

 

Har hatt både nvidia og amd/ati opp igjennom årene siden jeg bygde min første, og kjøper det som passer meg og lommeboken min best. For tiden har jeg crossfire med amd, men har litt lyst å prøve nvidia ved oppgraderingen nå til ivy bridge.

 

 

Forandring fryder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For tiden har jeg crossfire med amd, men har litt lyst å prøve nvidia ved oppgraderingen nå til ivy bridge.

 

 

Tenker på det samme faktisk. Det ser ut til at jeg slipper å kjøpe nytt hovedkort og, men kan det stemme? I følge nest siste BIOS oppdatering så skulle det være mulig å putte en 22nm CPU inn i sokkelen. Hmm, hadde da ikke gjort noe :)

Lenke til kommentar

Haha, skjønner godt hva du mener!

 

Jeg klarer bare ikke annet enn å le av det, og håpe for deres egen del at de vokser av seg sånt tull, å holde på slikt i lengden må jo slite forferderlig på psyken til folk, konstant forsvaret *sitt* merke.

 

Har hatt både nvidia og amd/ati opp igjennom årene siden jeg bygde min første, og kjøper det som passer meg og lommeboken min best. For tiden har jeg crossfire med amd, men har litt lyst å prøve nvidia ved oppgraderingen nå til ivy bridge.

 

 

Forandring fryder.

 

Vi får håpe han får betalt. Hvis ikke tror jeg han burde ta en samtale med en helsearbeider :/

Lenke til kommentar
Tenker på det samme faktisk. Det ser ut til at jeg slipper å kjøpe nytt hovedkort og, men kan det stemme? I følge nest siste BIOS oppdatering så skulle det være mulig å putte en 22nm CPU inn i sokkelen. Hmm, hadde da ikke gjort noe :)

Ivy Bridge skal være "kompatibel," men om det er optimal løsning er anna sak.

Det skal funke, men z77 får en ytelsesfordel :) F.eks med Virtu Universal MVP.

 

1. HyperFormance™ :

A new technology which combines integrated and discrete graphics for uncompromised performance and improves gaming frame rates 30-70%.

It’s also supported with both ATI™ and NVIDIA® graphics cards.

 

2. Virtual Vsync :

A technology designed to solve the ever lasting debate between quality and performance. Bring GPU performance from 60 FPS Vsync limit back to its maximum while keeping Vsync image quality and no tearing.

 

 

 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...