Gå til innhold

[Løst] Bruktmarkedet fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har samme feilen selv.

 

Håpløst... ingen informasjon om noe som helst, men forby kjøp og salg på selve forumet - DET er viktig. Hvis bruktmarkedet skal være et bruktmarked, så får det søren tute meg være noen som vokter over det bedre enn ståa er pdd. En mye bedre løsning hadde vært å lage en egen delav forumet dedikert til den slags, hvor man kan lage tråder med ting man ønsker å selge/kjøpe. Slik det er de fleste andre sider, og når dette bruktmarkedet vanskjøttes slik det er nå burde det ikke ha livets rett, og bli byttet ut med et annet alternativ.

Lenke til kommentar

Helt enig. Hadde de brukt forumet som bruktmarked i stedet for slik det er nå, så er sannsynligheten stor for at ting selges fra en bruker til en annen bruker, og det hadde blitt mye enklere å implementere et karaktersystem for selgere enn når en kan ta kontakt anonymt på bruktmarked.no.

 

Skal rapportere denne tråden, da teknisk tydeligvis driter langt i denne delen av forumet og/eller problemet med bruktmarkedet.

Lenke til kommentar

Nå er ikke bruktmarkedet mitt bord, men jeg har fulgt en del med på hva drift har gjort de siste ukene, og de har vært travelt opptatt med å flytte alle sine tjenester over på nye servere. Jeg vet de har planer om å se nærmere på bruktmarkedet nå frem mot sommeren, hadde en meldingsutveksling med Amund om det i desember. Nå er prioriteringen å få flyttet alle sidene sine, før fristen går ut.

 

Jeg har i alle fall varslet driftsstaben om denne tråden, så håper jeg de kan få løst de mest kritiske problemene nå i helgen eller til uken. Siden vi ikke gir lov til kjøp og salg gjennom forumet, er dette noe hvertfall jeg vil ha opp i fungerende stand så snart som mulig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...