Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter med bart, hva er greia?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette tok jo av.

 

jeg stilte mine spørsmål fordi at du sa at du var født slik, eller noe lignende.

 

jeg må også beklage at LNF har internett tilgang.

 

selvfølgelig er jeg født med litt mørkere hår der. hva ellers? limt på?

 

Det kunne ha vokst ut, selvfølgelig. Jeg ble jo ikke født med skjegg, men jeg må barbere meg av og til. Hadde du virkelig hår overalt hvor du har hår nå, da du ble født?

 

er det virkelig mulig å misforstå så mye hva jeg sier? alle jenter har hår der men noen har mørkere enn andre. og jeg er ganske mørk så har litt mørkere hår der. og dere klarer å gjøre det om til at jeg har skikkelig bart? omg bare glem det, jeg forlater denne diskusjonen.

Etter hva jeg har sett, har ofte blonde jenter mer hår på kroppen enn det mørkhårede kvinner har. Forskjellen er at det ofte er vanskeligere å legge merke til hårstråene til en blond jente, hvis hun er blek/ikke så tan. Men det er mye enklere å få øye på barten til en som har mørkt hår.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg ser ærlig talt ikke problemet med jenter med litt dun, hår på armene eller leggene. Det er helt naturlig med kroppshår.

 

Greit å ha litt hygiene og stusse de verste tilfellene(gjelder både menn og kvinner), men synes sminking og stelling har tatt helt overhånd.

 

Å shave i ansiktet kan jeg forstå, av den grunn at ting gjerne kan bli lenger enn hva som er praktisk, men å nærmest måtte være tvunget av samfunnet til å shave hele kroppen for hår slik jenter må... sykt :thumbdown:

 

Disse jentene her er f.eks rålekre, og det gjør meg særdeles lite at de ikke shaver armene sine.

Women-with-hairy-arms16.jpg

 

Women-with-hairy-arms14.jpg

 

Det finnes selvfølgelig grenser for hvor mye hår som er akseptabelt(barte-bildet som TheGatherer la ut er litt too much for meg), men litt kroppshår og dun på jenter synes jeg man må kunne tåle :roll: Så lenge man holder seg hygienisk og ikke tar ting til det ekstreme, har jeg ikke tenkt å la damer bestemme om jeg skal ta skjegg/bart/andre hår på kroppen, og synes det er rimelig at jeg gir jenter samme friheten

Endret av Drogin
Lenke til kommentar

Tror det er mange som ikke vil innse at de faktisk har bart, og at det derfor er et stort skritt å vokse/barbere/nappe fordi det betyr at man faktisk har bart. Det kan derfor være lettere å late som ingenting og håpe folk ikke legger merke til det. Kanskje er det ingen som har kommentert det heller og de tror derfor at det ikke er så synlig? Nei, selvinnsikt er ikke alltid så lett.

 

Men jeg synes det er forskjell på bart - feks synes jeg det ikke er ille på folk som er mørke i huden og mørke i håret, det ser jo bare naturlig ut. Men skulle en nordisk jente ha mørk bart, skulle det med en gang sett mer rart ut .. Hadde jeg hatt mørk bart tror jeg faktisk at jeg hadde tatt laserbehandling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der jobbet ei dame med bart på mitt postkontor da jeg bodde i en annen by. Hun hadde svart bart, og den var veldig synlig, så synlig at jeg kan si med sikkerhet at hun ønsket den barten. Det som gjorde det hele uapetittelig var den tyggisen hun tygde hver dag, du ser barten svinger opp og ned med en tyggis i munnen. LOL

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Alle, også jenter, har ansiktshår. Alle har bart. Alle har skjegg. ALLE.

 

Poenget er at noen av dem har mørkere hår enn andre. Jeg har selv veldig, veldig ''dunhår'' i ansiktet og på armer og alt det der, så du ser det selvsagt ikke hvis du ikke er 2 cm fra fjeset mitt og myser og ser etter, men hvorfor skulle man bry seg så veldig mye om hun har en ''skygge'' på overleppa?

Jeg hadde nok vokset eller nappet hvis jeg selv hadde hatt det, men det å mobbe kvinnfolk som har det og si ''ÆSJ!'' er så jævla hyklerisk, spesielt når mannfolk her på forumet skal drive å bitche og klage over at jenter har så jævla høy og urealistisk standard.

 

NEWSFLASH! Dere er tydeligvis ikke noe bedre selv!

 

Edit: En bart kan man fjerne, men en bedritten personlighet er det verre med..

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ser problemt at om man har svart bart at det kan være ekkelt! men det jeg IKKE skjønner er at det skal bety så mye..

ALLE jenter har en form for bart, om den er mørk eller lys! Hadde jeg hatt svart bart hadde jeg så klart fjernet den! Men hadde ikke gått rundt og sagt det høyt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...